Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 
See, Do, Think, Care

‘OK Google, hoe regel ik mijn SEO voor voice search?’

Geschreven door , op 4 december 2018, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Google Home Iedereen in de onlinemarketingwereld doet er zijn zegje over: de opkomst van voice search. Ook op de Hero Conf. in London, waar Erik en Rick afgelopen oktober waren, was voice search hot topic. En als Lees verder

Hero Conf London: Onze belevenissen (Deel 2)

Geschreven door , op 26 november 2018, in Nieuws, Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Hero Conf London deel 2 In de vorige blog vertelden we je over onze Londense avonturen tijdens het eerste gedeelte van onze Hero Conf-trip. Korte samenvatting: reizen, eten, slapen, luisteren, aantekeningen maken en drinken en bowlen op kosten van Hero Lees verder

Hero Conf London: Onze belevenissen (Deel 1)

Geschreven door , op 8 november 2018, in Nieuws, Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Hero Conf Afgelopen maand waren wij, Rick en Erik, op de Hero Conference in Londen. Het leek ons leuk om onze belevenissen daar te delen, zodat jullie kunnen zien dat het soms best afzien is om PPC-specialist Lees verder

DoubleSmart is opnieuw FD Gazelle!

Geschreven door , op 23 oktober 2018, in Nieuws

Doublesmart is voor het tweede jaar op rij winnaar van een FD Gazellen Award! De FD Gazellen Awards worden uitgereikt door het Financieel Dagblad aan de snelst groeiende bedrijven van het voorgaande jaar. Vorig jaar Lees verder

Buyer persona: de ultieme stap naar meer omzet

Geschreven door , op 1 oktober 2018, in Strategie

Wat is een goede Buyer Persona, man met vraagtekend Om in het hoofd van jouw potentiële klant te kruipen, is het waardevol om hiervoor een personage te bedenken, ook wel een buyer persona genoemd. Ieder bedrijf wil zo veel mogelijk diensten of producten onder Lees verder

Google Responsive Search Ads: gericht adverteren

Geschreven door , op 13 september 2018, in Nieuws, Zoekmachine Adverteren

Eind augustus zijn de Google Extended Ads in Nederland verder uitgebreid, en dit brengt flinke uitbreidingsmogelijkheden van je advertenties met zich mee. In plaats van 2 koppen kun je er nu 3 opgeven, en er Lees verder

Google Ads: Het nieuwe Google Adwords

Geschreven door , op 25 juli 2018, in Nieuws, Zoekmachine Adverteren

Google Ads in plaats van Google AdWords Na zo’n 18 jaar trouwe dienst maakt Google AdWords vanaf 24 juli 2018 plaats voor de nieuwe naam Google Ads. Maar waarom is Google AdWords aan rebranding toe, en wat verandert er dan precies? Waarom Google Lees verder

DoubleSmart is Google Premier Partner

Geschreven door , op 29 juni 2018, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

DoubleSmart is Premier Partner Google DoubleSmart heeft van Google het Google Premier Partner certificaat ontvangen, de hoogste certificering die Google toekent aan online marketing bureaus. De Google Premier status is een erkenning voor de inzet van het team en de prettige Lees verder

Non-profit organisatie? Kijk wat Google Ad Grants je te bieden heeft

Geschreven door , op 25 juni 2018, in Zoekmachine Adverteren

Vrijwilliger: Google Ad Grants Voor non-profit organisaties is Google Ad Grants dé manier om meer verkeer voor je website te genereren. Google ondersteunt je goede doel met een geschenk van $10.000 aan advertentiebudget per maand. Daarmee kun je meer Lees verder

Het werk van een creatieve copywriter

Geschreven door , op 17 mei 2018, in Zoekmachine Optimalisatie

Copywriter Van veel mensen krijg ik de vraag wat ik precies doe bij DoubleSmart. Het korte antwoord: "Voor mijn werk als copywriter verplaats ik me in de doelgroep van de klant om een pakkende- leesbare webtekst Lees verder