Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
Uitgebreide en concrete analyse
Op maat gemaakt door onze specialisten

Technische superioriteit

Om jouw website goed te laten presteren, moet deze in eerste instantie goed werken op technisch vlak. Uit onderzoek blijkt dat de techniek bij 80% (!) van de websites niet op orde is. Bij DoubleSmart staat technische optimalisatie aan de basis van conversieoptimalisatie en dat biedt jou dé kans om concurrentievoordeel te behalen.


Langdurig resultaat

Bij DoubleSmart kies je voor een flinke portie eerlijkheid en langdurig resultaat. Als we weten dat een bepaalde strategie niet werkt voor jouw bedrijf, dan hoor je dat. Maar als we andersom juist groeikansen spotten die jouw resultaten nóg beter zouden maken, dan verschijnen we net zo goed op je radar. Focus op continue bedrijfsgroei, noemen we dat.


Meetbaar meer groei

Hoeveel conversies realiseer je nu precies (extra) per maand? Welk effect heeft een bepaalde wijziging op je website? En wat levert dit je onderaan de streep op? Je hebt 24/7 toegang tot het dashboard waarin je alle resultaten ziet én je ontvangt iedere maand een uitgebreide rapportage van de uitgevoerde werkzaamheden. Zo volg je de voortgang van je websiteprestaties op de voet.

Wat is conversie optimalisatie?

Als conversie optimalisatie consultant krijgen we de vraag regelmatig: wat is conversie optimalisatie nu precies? De definitie van conversie optimalisatie is het zo aanpassen en verbeteren van je website dat je bezoekers sneller en vaker in klanten veranderen. Je kent het misschien ook wel als conversion rate optimization oftewel CRO.

Het blijft niet bij theoretisch door de ogen van je bezoekers kijken. Je houdt je bij conversie optimalisatie juist bezig met de praktijk. Je voert bijvoorbeeld A/B-testen uit: door twee varianten van een bepaalde pagina te maken en sommige bezoekers variant A en andere bezoekers variant B te tonen, kun je zien welke variant betere resultaten boekt. Je kunt het gedrag van je bezoekers nog beter op de voet volgen aan de hand van data-analyses in Google Analytics. Op deze manier kun je je website optimaal aanpakken aan de hand van kennis uit de echte praktijk.

CRO bij DoubleSmart

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Conversieoptimalisatie uitbesteden aan DoubleSmart: dit is waarom

Je kunt conversieoptimalisatie natuurlijk zelf doen. Maar het effect is veel groter als je het uitbesteedt aan een specialist. Een CRO-specialist handelt op basis van specialistische kennis en harde data, in plaats van op vermoeden. En hierdoor weet hij of zij precies wat er nodig is om jouw conversiepercentage zo veel mogelijk te laten groeien.

Kies je voor conversie optimalisatie uitbesteden aan DoubleSmart, dan weet je bijvoorbeeld zeker dat:

3. Je profiteert van een continue groei in resultaten

Wij doen er alles aan om jouw conversiepercentage continu te blijven verhogen. Nadat de eerste optimalisaties op je website zijn doorgevoerd, onderzoeken we wat we nog meer kunnen doen.

We gaan bijvoorbeeld aan de slag met A/B-testen, waarbij de ene helft van je bezoekers variant A van een pagina te zien krijgt en de andere helft variant B. Niet alleen weet je zo precies met welke paginaopbouw je de meeste conversies binnenhaalt, ook is deze informatie waardevol om de rest van je website verder te kunnen optimaliseren.

Wat klanten zeggen

Alwin Kapteijn

30-01-2020
Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken. Wij besteden de marketing volledig uit voor 2 van onze website’s. Dit doen ze zeer kundig en we ontvangen netjes iedere maand een gespecificeerd overzicht en tips met zaken die we zelf nog kunnen verbeteren om nog meer omzet te halen uit de website’s. Zowel voor het genereren van leads alsmede het genereren van verkopen is voor DoubleSmart geen probleem.

Mike de Bock

10-06-2020

Wij werken inmiddels meer dan 5 jaar samen met DoubleSmart. Ze hebben onze website echt meetbaar hoger in Google gekregen en onze Google advertenties zijn in de top 3 te vinden op de meest waardevolle keywords. Periodiek monitoren ze ons Adwords account en optimaliseren de advertenties zodat de advertentiekosten optimaal benut worden. Er wordt snel gereageerd en ze denken met je mee. Echt een aanrader!

Filip Burman

12-01-2020

We zijn super blij met de samenwerking met Erik en Remco voor onze twee webshops. Fijne begeleiding, adviezen en resultaten. Top! Een echte aanrader!

Tony Bergsma

14-07-2020

Tony Bergsma – Vanuit Ubisoft zijn we erg tevreden met de samenwerking. Op alle facetten scoort het bedrijf erg hoog. Resultaat, service, communicatie etc.

Karin van der Pijl

22-07-2018

Een fijne jonge club professionals met ieder hun eigen expertise. Korte lijntjes die er voor zorgen dat er makkelijk geschakeld kan worden. Duidelijke rapportages en terugkoppeling. DoubleSmart is een marketingbureau dat ik je met een gerust hart kan aanbevelen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

In 5 stappen naar meetbaar meer klanten met CRO

We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu converteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart, zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en meetbare resultaten.

Onze CRO-specialisten

Social ads- en CRO-specialist
SEA- en CRO-specialist

Waarom zou je investeren in conversie optimalisatie?

Dat je betere resultaten boekt als je conversieoptimalisatie uitbesteedt dan als je het zelf doet, dat moge duidelijk zijn. Maar misschien twijfel je nog of investeren in conversieoptimalisatie überhaupt de moeite waard is. Waarom zou je dit doen? Heel simpel: omdat je zónder CRO heel wat waardevolle omzetkansen laat liggen. Die je al met (kleine) wijzigingen op je website benut.

Stel: je hebt ijzersterke Google Ads campagnes draaien en door goede SEO scoor je op de organische zoekwoorden steeds in de top 3 organische posities. Daardoor komt er veel relevant verkeer naar je website, maar toch heb je het gevoel dat er meer uit je campagnes te halen valt. Het aantal bezoekers is prima, daar ben je tevreden over. Maar de bezoekers die uiteindelijk tot actie overgaan? Dat zijn er niet genoeg.

Je bezoekers blijven blijkbaar ergens op je website hangen in het conversieproces. Dit kan komen doordat ze bijvoorbeeld de navigatie niet goed snappen, geen vertrouwd gevoel hebben bij je website of het bestelproces langdradig of onduidelijk vinden. Los je dit op, dan genereer je heel wat extra conversies en omzet.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Behaal maximaal rendement met TeamSMART

Om elk bedrijf de perfecte marketingmix te kunnen bieden, hebben we TeamSMART in het leven geroepen. TeamSMART is online marketing made easy. Jij vertelt ons wat je wilt bereiken, en wij adviseren je welke van onze dienstencombinaties daar het best bij past. Zo weet je zeker dat je je marketingbudget rendabel besteedt aan een betrouwbaar online marketing bureau.

Zie jij ook graag meer aanvragen of bestellingen binnenkomen op je website? Vertel ons over de doelstellingen van jouw bedrijf en wij helpen je met de realisatie!

Wat klanten zeggen

Alwin Kapteijn

30-01-2020
Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken. Wij besteden de marketing volledig uit voor 2 van onze website’s. Dit doen ze zeer kundig en we ontvangen netjes iedere maand een gespecificeerd overzicht en tips met zaken die we zelf nog kunnen verbeteren om nog meer omzet te halen uit de website’s. Zowel voor het genereren van leads alsmede het genereren van verkopen is voor DoubleSmart geen probleem.

Mike de Bock

10-06-2020

Wij werken inmiddels meer dan 5 jaar samen met DoubleSmart. Ze hebben onze website echt meetbaar hoger in Google gekregen en onze Google advertenties zijn in de top 3 te vinden op de meest waardevolle keywords. Periodiek monitoren ze ons Adwords account en optimaliseren de advertenties zodat de advertentiekosten optimaal benut worden. Er wordt snel gereageerd en ze denken met je mee. Echt een aanrader!

Filip Burman

12-01-2020

We zijn super blij met de samenwerking met Erik en Remco voor onze twee webshops. Fijne begeleiding, adviezen en resultaten. Top! Een echte aanrader!

Tony Bergsma

14-07-2020

Tony Bergsma – Vanuit Ubisoft zijn we erg tevreden met de samenwerking. Op alle facetten scoort het bedrijf erg hoog. Resultaat, service, communicatie etc.

Karin van der Pijl

22-07-2018

Een fijne jonge club professionals met ieder hun eigen expertise. Korte lijntjes die er voor zorgen dat er makkelijk geschakeld kan worden. Duidelijke rapportages en terugkoppeling. DoubleSmart is een marketingbureau dat ik je met een gerust hart kan aanbevelen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-
Tijd voor een contactmoment?

Veelgestelde vragen over CRO

Wat is conversie optimalisatie of CRO?

Conversie optimalisatie (Engels: conversion rate optimization, oftewel CRO) is het zo aanpassen en verbeteren van je website dat (meer) bezoekers ook daadwerkelijk overgaan tot conversie en dus klant worden. Met conversie optimalisatie schroef je je conversieratio op: je krijgt dus niet per se meer bezoekers, maar je weet een groter deel van die bezoekers aan te zetten tot een aankoop of andere conversie, zoals het inschrijven voor een nieuwsbrief.

Met conversie optimalisatie haal je meer uit je bezoekers. Als je al tegen je plafond aan zit met de kracht van de advertentiecampagnes en de stabiliteit van je organische posities in Google, denk je misschien dat je ook tegen het plafond van je omzet of haalbare resultaten aan zit. Maar niets is minder waar! Met conversie optimalisatie zorg je ervoor dat meer van je bezoekers converteren. Zo haal je het maximale uit je marketinginspanningen.

Door een CRO-specialist in te schakelen, weet je zeker dat je niet hoeft aan te modderen. In plaats daarvan krijg je sneller inzicht in de pijnpunten op je website én praktische oplossingen voor een verbeterde conversieratio. De specialist doet waar hij goed in is (meer conversies realiseren), zodat jij kunt doen waar jij goed in bent (je eigen werk!).

Als conversie optimalisatie bureau staan we in de startblokken om je te helpen met al je CRO-vraagstukken. Onze specialisten hebben kennis van zaken en weten precies hoe ze de zwakke punten op jouw website kunnen aanpakken. Bovendien hebben we toegang tot handige, specialistische tools. De kennis die wij in huis hebben, passen we graag toe om jouw website naar een hoger niveau te tillen. Neem contact met ons op om te ontdekken wat we voor je kunnen betekenen!

Conversie optimalisatie uitbesteden Conversie optimalisatie uitbesteden