Als je je SEA uitbesteedt aan ons, dan stellen onze specialisten zich een tweeledig doel: meer resultaat boeken en minder kosten maken. We sturen op maximale efficiëntie als het aankomt op je marketingbudget.
Doordat onze specialisten samen met jou je doelgroep helder afbakenen en jouw branche van binnen en van buiten leren kennen, zijn ze in staat om doelgerichte campagnes te draaien en optimale omzet te genereren.
We vinden het belangrijk dat ons werk transparant is. Daarom heb je 24/7 toegang tot de resultaten van je SEA investeringen, stellen we altijd meetbare doelen op en beloven onze specialisten niets wat ze niet waar kunnen maken.
Zoekmachine adverteren, search engine advertising oftewel SEA is een platform dat ontzettend rendabel kan zijn – tenminste, als je weet wat je doet en slim te werk gaat. Met SEA kun je snel zichtbaar resultaat boeken, effectief je doelgroep aanspreken en je ideale klant precies op het juiste moment activeren. Wil je ook dat je zoekmachine advertenties meer opleveren dan dat ze kosten? Dan is SEA uitbesteden een slim idee!
Wil je beginnen met SEA? Krijg je je campagnes maar niet rendabel? Of gaat het wel lekker, maar heb je het gevoel dat er méér in zit? Wat je situatie ook is, je bent van harte welkom bij DoubleSmart, een SEA-bureau met jarenlange ervaring. Google heeft ons beloond met het Google Premier Partnership, waarmee ze erkennen dat we op hoog niveau SEA campagnes begeleiden. Tof, toch?
Voordat we voor jouw bedrijf aan de slag gaan met SEA, kijken we goed hoe je website nu presteert. Met een kansenonderzoek brengen we de huidige prestaties in kaart, zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Hiermee leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende SEA campagne.
Wat is SEA? Heel simpel: adverteren in een zoekmachine, zoals Google of Bing. Iemand die een bepaalde zoekopdracht uitvoert, krijgt op de resultatenpagina onder andere een aantal advertenties te zien. Voor elke persoon die vervolgens op jouw advertentie klikt, betaal je een vast bedrag. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat je dat bedrag terugverdient door van die bezoeker een klant te maken!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In markten met hoge concurrentie zijn de klikbedragen hoog en wil iedereen dat felbegeerde, opvallende plekje in Google bemachtigen. Hoe zorg je ervoor dat je op de juiste zoekwoorden adverteert en dat je niet meer geld uitgeeft aan de advertenties dan dat de conversies je opleveren?
SEA is dus geen marketingkanaal dat je er wel even bij kunt doen. Het loont om erin te duiken, ervaring op te doen en specialistisch te werk te gaan. Heb je daar geen zin in of geen tijd voor? Dan is het verstandig om je SEA uit te besteden.
Onze SEA-specialisten hebben kennis van zaken en kunnen daardoor efficiënt je advertentiebudget inzetten. Zo betaal je zo min mogelijk voor optimale Return On Ad Spend (ROAS). Onze SEA-experts houden zich bezig met waar zij energie van krijgen – knallende resultaten, effectief bereik en je ROAS door het dak – en jij kunt je met een gerust hart bezighouden met je eigen passie, of dat nu matrassen maken of narrowcasting is.
Zoek je een online marketing bureau waar je met een gerust hart je SEA-werkzaamheden aan kunt toevertrouwen? Dan heb je die nu gevonden!
Bij DoubleSmart staan we voor eerlijkheid, meetbare resultaten en efficiënt werken. Bij ons vind je geen vage rapportages of onduidelijkheid over waar je advertentiebudget heen gaat: je hebt altijd inzicht in wat onze SEA-specialisten voor je doen. Ook als het even wat minder gaat. Ook als we even pijnlijk eerlijk moeten zijn. Maar vooral ook als het wél lekker gaat, want daar sturen onze experts natuurlijk op (en het lukt ze doorgaans nog ook). Wil je meer weten over wat we voor je kunnen betekenen? Neem contact met ons op, of vraag gewoon direct een kansenonderzoek aan. Weten we meteen waar we aan toe zijn.
Natuurlijk kun je zelf met SEA aan de slag: wij houden je niet tegen. Maar het is niet voor niets dat veel bedrijven het uitbesteden. Het is het namelijk waard om te vertrouwen op de expertise van specialisten die zich elke dag toeleggen op SEA-campagnes zo rendabel mogelijk maken. In plaats van zelf bloed, zweet en tranen in zoekmachine advertenties te stoppen en alsnog geen optimale resultaten te behalen, kun je beter je SEA uitbesteden aan iemand die er voortdurend mee bezig is en de fijne kneepjes van het vak kent. Je SEA uitbesteden is dus een slimme keuze als je je liever bezighoudt met je eigen passie, niet meer wilt piekeren over je advertentiebudget maar wel wilt genieten van goede resultaten op korte termijn.
Als je ontzorgd wilt worden over je zoekmachine advertenties, dan is SEA uitbesteden de juiste keuze. Het is net als je auto naar de garage brengen, in plaats van er zelf aan gaan sleutelen (tenzij je zelf een monteur bent, natuurlijk). Door je SEA uit te besteden, heb jij meer ruimte en tijd om het werk te doen waar jij goed in bent en krijg je ook nog eens meer van dat werk te doen, want de SEA-specialist zorgt ervoor dat je advertenties het goed doen en jij dus meer klanten krijgt.
SEA is rendabel als het je meer oplevert dan dat het je kost. Dat klinkt eenvoudig, maar SEA is niet altijd een eenvoudig spelletje om te spelen. Door slim en strategisch om te gaan met het advertentiebudget sturen onze SEA-specialisten op een positieve Return On Ad Spend (ROAS). Dan levert je campagne meer op dan dat ‘ie kost. En als je je SEA uitbesteedt aan een expert, kan dat al op de korte termijn gebeuren!
Het is niet te doen om ‘zomaar’ een schatting te doen van de kosten van zoekmachine adverteren. We weten namelijk niet in welke branche je werkt, hoe je website er nu voor staat en welke strategieën we moeten toepassen om jouw bedrijf naar de top te helpen. We voorzien je natuurlijk graag van een uitgebreid en gepersonaliseerd overzicht van de voorspelde kosten voor SEA. Gratis tip: vraag een kansenonderzoek aan bij ons. Dat kost je nul euro en je krijgt er praktische, specifieke adviezen én een concreet voorstel van ons voor terug.