90% van de bedrijven laat online groei kansen liggen.

Reactie binnen 1 werkdag
Concreet stappenplan
Telefonisch toegelicht t.o.v. jouw doelstellingen

Kwalitatieve leads

Wil je je salesteam efficiënt inzetten? Een doelgericht salesteam begint bij kwalitatieve leads. Hoe creëer je kwalitatieve leads? Vraag het aan DoubleSmart!


Blije klanten

Goede B2B leadgeneratie zorgt voor leads die gebaseerd zijn op de behoefte van de klant. Blije klanten willen we allemaal. Word jij onze blije klant, dan maken wij op onze beurt jouw klanten blij.


Positief imago

Je bedrijf krijgt een positief imago doordat je je marketing afstemt op de wensen van de klant. Je schrikt dus geen potentiële klanten af met schreeuwerige reclame, maar moedigt hen juist aan kennis met je te maken.

Zet jouw bedrijf op de kaart

We weten allemaal hoe irritant het is als we een cold call krijgen van een bedrijf dat ons iets wil verkopen waarvan we de naam niet eens kunnen spellen, laat staan dat we weten wat we ermee moeten.
Door je online lead generation voor B2B slim aan te pakken, ben jij niet het bedrijf dat afschrikt of ergert, maar geef je door persoonlijk contact juist een positief, proactief beeld van je bedrijf.
Maar hoe pak je B2B leadgeneratie aan?

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Je doelgroep lokken met content

Door uit te vinden wat je doelgroep bezighoudt, lok je hen allereerst naar je website met goede content. Je doet hiermee aan inbound marketing: door de vragen te beantwoorden die jouw doelgroep stelt, deel je je kennis en bouw je een naam op als expert in jouw vakgebied. Als je websitebezoekers relevante content aanbiedt, zien zij jouw bedrijf als hulpvaardig en betrouwbaar. Maak deze content goed vindbaar door middel van zoekmachine optimalisatie en/of zoekmachine adverteren.

Je bezoekers tracken

Nu je via de zoekmachines gevonden wordt en relevante bezoekers op je website hebt, begint stap 2: data verzamelen. Je trackt de bezoekers op je website: welke pagina’s bezoeken ze, hoe reageren ze op die pagina’s, en hoe reageren ze op CTA’s? Kleine aanpassingen aan je website kunnen een groot effect hebben in het aantal leads dat je genereert.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Van bezoekers naar leads

De informatie die je bij stap 2 hebt verzameld, is waardevol voor de volgende stap. We weten nu namelijk precies welke bezoekers waardevolle leads zijn. De bezoekers die een e-book hebben gedownload zijn bijvoorbeeld leads. Natuurlijk ben je zo slim geweest je bezoeker bij het downloaden van het e-book te vragen om zijn e-mailadres.

Leads opvolgen

In de vorige stappen liet je je klanten steeds het initiatief nemen, maar nu ga jij hen benaderen. Je kunt dit bijvoorbeeld doen met e-mail marketing. Dit brengt je bedrijf niet alleen nogmaals onder de aandacht bij leads, maar geeft je tegelijkertijd waardevolle informatie. Jij houdt namelijk precies bij hoeveel van je e-mails je potentiële klant opent en of hij daarin doorklikt naar je website.

Het tracken van de gestuurde e-mails geeft je op een presenteerblaadje welke leads de meeste potentie hebben. Als je salesafdeling die leads vervolgens belt, is dit voor je potentiële klanten een heel ander telefoongesprek dan een cold call. Ze hebben al iets van waarde van je gekregen voordat je ze belde, ze kennen je bedrijf al en hebben een positieve associatie met dat bedrijf.

DoubleSmart regelt jouw leads

Geen idee waar je moet beginnen met content ontwikkelen, websitebezoekers tracken en leads opvolgen? Wij gelukkig wel, en we worden er zelfs erg gelukkig van. We hebben het dan ook al vaak gedaan en kunnen nu met gepaste trots zeggen dat we een indrukwekkend aantal tevreden klanten hebben.

Word jij onze volgende tevreden klant en zorgen we binnenkort ook voor tevreden klanten voor jou? It’s up to you! Wij kunnen jou niet zomaar bellen (tenzij je een lead bent), dus bel jij ons even? Onze diensten helpen jouw bedrijf aan online succes!

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Wat klanten zeggen

Alfons Boerdijk

19-11-2019
Doublesmart maakt waar wat ze beloven!

Danielle van der Kraan

24-12-2019

DoubleSmart is een fijn online marketing bureau om mee samen te werken. Met vriendelijke medewerkers die je helpen en waar je terecht kunt voor advies.

Anton Verkooijen

10-02-2020

Tevreden met de service. De heren staan je altijd goed te woord en ze weten waar ze het over hebben. De campagnes leveren tot nu betere resultaten op dan eerst. Tevens wordt altijd duidelijk besproken welke doelstellingen er zijn maandelijks en waar op te groeien is. Begonnen met alleen de SEA tak bij hun onder te brengen, maar ondertussen wordt ook sterk overwogen de andere digitale marketing takken onder te brengen. Top service!

Dave Rader

30-09-2019

Als CEO van GYLD heb ik Doublesmart in de hand genomen om onze SEO/SEA te optimaliseren. Doublesmart gaat voor het resultaat. Ze zijn hands-on, concreet en transparant. Als je op zoek bent naar een online marketing bureau die je ondersteunt om je online doelen te realiseren (in plaats van dikke rapporten te schrijven), dan ben je bij Doublesmart aan het juiste adres.

Adrienne van den Bos

05-06-2020

Ontzettend blij met de samenwerking met DoubleSmart. Ze hebben superveel kennis en denken pro-actief mee. Hoewel SEO een langetermijnspel is, heb ik zelfs in korte tijd al gezien hoe groot de waarde is die DoubleSmart levert. Superblij met de resultaten die we nu al boeken!

Contactmomentje plannen?
B2B Leadgeneratie B2B Leadgeneratie