Rick
And here’s to you Expeditie Robinson: Rick wil meedoen! Hij regelt wel gelijk internet en opent een kantoor aan huis, want denken in mogelijkheden is zijn specialisme. Wij zien hem wel als Robinson: deze online marketingheld is een echte motivator en optimizer. Wordt wild van LEGO en slaagt er ook voor onze klanten in om alle marketingbouwstenen slim te combineren tot een superstrak resultaat.
Remco
Deze project- en accountmanager wordt enthousiast van commercieel te maken ideeën. Zijn nieuwste idee is om als volwassene ook gewoon op een railrunner de trein in te gaan (zeker commercieel interessant). Was graag piloot geworden en heeft dat bevlogene en die liefde voor grote hoogten gelukkig vast weten te houden: is gek op ondernemen en helpt jou als klant de hoogte in met weloverwogen adviezen over je online kansen.
Erik
Eet graag taartjes met Jennifer Lawrence, maar dat is in de praktijk lastig te realiseren. Gelukkig wordt Erik ook blij van M&M’s met pinda’s en van het verzamelen van dvd’s en blu-rays, wat heel wat haalbaarder blijkt te zijn. Deze SEA-specialist haalt zijn energie niet alleen uit M&M’s, maar ook uit het opzetten van Ads campagnes die jouw doelgroep naar je website lokken.
Gerben
Grote Speler: voormalig voetballer die te lui is voor voetbal. Houdt dus op kantoor zijn ogen op de bal gericht, maar vindt het wel fijn dat hij daar gewoon bij mag zitten. Is gek op winnen en kan slecht tegen zijn verlies, wat ervoor zorgt dat deze SEO-specialist zich fanatiek inzet om de concurrentie van onze klanten te verslaan.
Jantine
Zit regelmatig swingend op haar stoel en dan weet je wat ze luistert: foute jaren 60-muziek. Deze spelletjesgek verdringt zich op spellenbeurzen samen met de nerds om de coolste spellen. Ook op het werk houdt ze wel van competitie: concurrenten van onze klanten zijn vast stiekem een beetje bang voor deze fanatieke SEA-specialist.
Jessica
Is af en toe tussen het sporten door op de werkvloer te vinden en haalt toch steeds die 40 uur/week (it’s a miracle). Houdt zowel online als offline van social. Gaat dan ook graag naar feestjes en festivals en is bij ons als online marketing specialist veel bezig met social. Wordt van niks blijer dan van campagnes die de klant groei opleveren.
Marlon
Denk je dat je haar ergens van kent? Waarschijnlijk ben je dan ooit jammerlijk door haar verslagen op het karaokepodium. Onze office manager sleept overal haar lijstjes mee naartoe en haar favoriete bezigheid is afvinken. Het moge duidelijk zijn: zonder Marlon en haar lijstjes zijn wij (en onze kantoorplantjes) reddeloos verloren.
Bart
Begenadigd DJ die het leven graag beziet onder het genot van een flinke kater. De kater heet Jopie en combineert wonderwel met Netflix en een bordje bami van moeders. Dankzij deze PPC-specialist en zijn Labello (standaard in de linkerbroekzak) is onze marketing automation supersmooth.
Brett
Bierliefhebber die bier het liefst combineert met een technofeest. Een bier-festivalcombinatie is ook altijd goed. Deze SEA-specialist houdt dus van sterke combinaties en is daarom voor onze klanten ook altijd in de weer om een zo laag mogelijke CPC te combineren met een zo hoog mogelijke ROI.
Mels
Behoeft eigenlijk geen introductie, want is bekend van tv (je weet wel, de Achmea Kennisquiz van 2007!). Heeft zijn roeping als duikinstructeur gemist, dus neemt in zijn rol als SEO-specialist ter compensatie dagelijks een frisse dataduik hier op kantoor. Duikelt dan graag groene cijfers op, want is gek op dingen vieren.
Mark
Heeft een enorme schoenencollectie en maakt dus altijd de blits met de állercoolste sneakers. Mark heeft de neiging zijn telefoon regelmatig te laten vallen. Ook op de werkvloer is hij geen fan van neerwaartse bewegingen: als SEO-specialist zet hij alles op alles om jouw website hoog te laten scoren in Google.
Sjoerd
Je mag hem midden in de nacht wakker maken voor een biertje met Bram Krikke. Ook als Bram Krikke er niet bij is, gaat een biertje er trouwens best in, bijvoorbeeld op een Europees terrasje. Sjoerd is (naast chef bier) SEO-specialist bij DoubleSmart en verbetert als geen ander de vindbaarheid van je website.
Vincent
Zie je een kekke Nissan GTR door de straten scheuren? Dan weet je dat Vincent het gemaakt heeft. Auto’s, voetbalwedstrijden of goede backlinks: deze linkbuildingspecialist neemt alleen genoegen met het allerhoogste niveau. (Vast ook de reden dat ‘ie zo goed is geworden in Call of Duty.) Niet verwonderlijk dus dat hij verantwoordelijk is voor het bouwen van sterke linkprofielen voor onze klanten.
Bo Bette
Speelt graag met woorden, maar doet niet aan bordspellen. Storyteller pur sang en nieuwsgierig aagje als het gaat over eigenlijk alles: deze ingrediënten maken Bo Bette tot de contentmedewerker van je dromen. Volgende stap: een nieuwe taal eigen maken, zodat ze naar de zon kan verhuizen en 24/7 op een terrasje kan zitten. Wie had er een tekst met een parasolletje besteld?
Stijn
Polonaise in de trein met carnaval? Check. Olympische Spelen in Londen bijgewoond? Check. Met z’n eigen notenkraam op de markt? Nog geen check. Jammer voor hem, maar wij vinden het stiekem wel fijn dat Stijn in plaats daarvan bij ons aan de slag is als SEA-medewerker. Hij loopt namelijk niet alleen warm voor een festivalletje of twee, maar ook voor mooie campagnes die veel conversies trekken (toch ‘t hart van een marktkoopman, hè).
Demi
Volumeknop moet altijd op een even getal staan, anders kan ze niet werken. Maakt cijfertjes graag visueel (wel zo duidelijk, toch?). Zou graag eens ruilen met een reisblogger, maar reist bij ons vooral interessante leads af. Kansenonderzoek aangevraagd? Dan krijg je deze marketing & sales manager aan de lijn. Heeft daarnaast een verborgen talent waar het hele kantoor jaloers op is: altijd het juiste cadeautje kunnen bedenken!
Emiel
Wind vangen op het strand, winst vangen op kantoor: deze PPC-specialist geeft te veel geld uit aan kitesurfen, maar zal jouw advertentiebudget nooit overschrijden. Is onze lokale kampioen pannenkoeken in de lucht omgooien. Zou daarnaast wel bier of cider willen brouwen, maar brouwt bij ons liever mooie paid strategieën om klanten mee blij te maken.
Menno
Denkt soms wel 3 keer na voor hij zijn euro’s over de toonbank laat rollen. Die mentaliteit neemt hij ook mee voor de euro’s die richting Google rollen. Verder kom je Menno vaak tegen in de boulderhal – waar hij als een gorilla aan de muur slingert. Actief betrokken in de crypto wereld, maar niet als investeerder. Deze ‘jack of all trades’ is van vele markten thuis en kan jou daardoor goed van advies voorzien.
Onze specialisten Onze specialisten