Wij hebben alleen klanten die écht enthousiast zijn over wat wij voor ze doen. Dat komt doordat de overeenkomst maandelijks opzegbaar is en niemand ongewild aan ons vastzit.
Online marketing zien we als een totaalpakket. Dat houdt in: we pakken het uitvoerende werk op én denken mee over jouw strategie.
Van shady business houden we niet. We vertellen je precies welk resultaat je al geboekt hebt en hoe jouw weg naar de top eruit ziet.
In hartje Gouda – met de grachten aan onze zijde en de Markt om de hoek – tikken en klikken we er dagelijks flink op los. We zetten alles op alles om onze klanten te laten schitteren in die top 3 in de zoekmachine. Want zoals je weet: alleen daar maak je écht impact. Dankzij onze kennis, ervaring en gedrevenheid wisten we onze klanten hier al meermaals te plaatsen. Sterker nog: bij vele klanten hebben we het marktaandeel in Google fiks vergroot.
Hoe we dat voor elkaar krijgen, jou bekronen tot dé koning van het online zoekverkeer? Om te beginnen goed om te weten is: we doen het samen, niet alleen. We hebben het SEO-kunstje dan wel helemaal onder de knie, hem uitvoeren doen we alleen voor klanten die écht de ambitie hebben om te groeien. En die daar gezamenlijk aan willen werken. Want hoewel jij als ondernemer of marketingmanager misschien nét niet genoeg kennis of tijd hebt om te stijgen naar de top, hebben we wel jouw input nodig.
Zijn we een match, dan gaan we dolenthousiast aan de slag met het opzetten van een succesvolle SEO-campagne. Deze bestaat uit vier elementen.
Goedwerkende techniek is als de bouwstenen van een huis. Heb je dit niet op orde, dan is de rest eigenlijk een verloren zaak. Je kunt je immers voorstellen: met een lange laadtijd, doodlopende linkjes of een onlogische structuur verlaat een bezoeker jouw site liever dan dat hij blijft.
Voor de SEO-specialisten van DoubleSmart is technische SEO geen algebra. Sterker nog: we schudden ingewikkelde formules moeiteloos uit de mouw en zorgen ervoor dat jij een website in de lucht hebt waar op technisch vlak niks aan schort.
Niet zomaar content, maar content die raakt. Daar richten wij onze pijlen op. Dat wil zeggen: we creëren graag tekst die aanzet tot actie. We inspireren, enthousiasmeren en zorgen dat we voldoen aan de intentie van de websitebezoeker.
We geven dus antwoord op de vraag die de websitebezoeker daadwerkelijk heeft. En dat is belangrijker dan ooit. Want doet jouw website dat niet, dan slingert Google je schaamteloos naar beneden in de ranglijst. Google heeft namelijk maar één missie: de gebruiker het allerbeste resultaat voorschotelen.
Hoe betrouwbaarder Google jou vindt, hoe hoger je in de organische ranking terechtkomt. Als SEO-bureau weten wij dus wat ons te doen staat: de allerhoogste autoriteit opbouwen. En eigenlijk doen we dat heel efficiënt en doordacht.
Ons geheim? We hebben een groot netwerk beschikbaar voor linkbuilding. Waar jouw concurrent zich waagt aan die tijdrovende klus van gegevens verzamelen en verzoeken uitsturen, slaan wij dat gedeelte over. Met contactgegevens van webmasters die meer dan 150.000 verschillende websites en pagina’s beheren staat vast: backlinks vergaren we vliegensvlug.
Google houdt niet van lang nadenken en puzzelen. Het moet eenvoudig zijn om te begrijpen waar een pagina over gaat. En dat is precies waar wij ons mee bezig houden als we het hebben over on-page optimalisatie.
We weten exact met welke headings, paginatitels, afbeeldingen, content en URL’s we Google verblijden. Bovendien: bevat een tekst duidelijke tussenkoppen, dan is het ook voor een gebruiker een stuk gemakkelijk zijn/haar weg te vinden in de wirwar van content. Als SEO-bureau hebben we toegang tot handige tools zoals Screaming Frog, Ahrefs en Search Console, die ons nóg meer inzichten geven.
Een SEO-campagne is niet van de een op de andere dag panklaar. Hier gaat heel wat onderzoek aan vooraf. Niet gek ook. Een strategie steekt immers pas écht goed in elkaar als je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Oftewel: hoe de website nu presteert in Google, waar ultieme kansen liggen én hoe we die optimaal gaan benutten. Hebben we dit helder? Dan is de basis voor een winstgevende campagne gelegd.
Dat onze werkwijze zijn vruchten afwerpt, dat bewezen we al vaker. De top bereikten we bijvoorbeeld met onderstaande zoektermen.
Zoekterm | Positie | Zoekvolume p.m. |
Hekwerk | 1 | 14.900 |
Sieraden | 3 | 40.500 |
Verhuisbedrijf Amsterdam | 1 | 1.300 |
Pallets | 1 | 15.000 |
Factoringmaatschappij | 1 | 200 |
Elektrische scooter | 2 | 74.000 |
Geld lenen zonder BKR | 1 | 6.600 |
SEO zonder goede content is ongeveer hetzelfde als water naar de zee dragen: vrij zinloos. Een bezoeker is op zoek naar informatie. We trappen dan ook een open deur in als we je zeggen dat er daarom ook informatie op jouw site moet staan. Zonder informatie, geen bezoeker. En zonder bezoeker, geen Google.
Hebben we het over die informatie, dan kom je terecht bij content. Oftewel: de verzamelterm voor copywriting en visuals zoals infographics, afbeeldingen en video’s.
Een contentspecialist, ofwel copywriter, schrijft teksten voor jouw website en geeft advies over visuals. Jouw content is hét visitekaartje van jouw bedrijf en het geeft meteen een goede indruk af. Je tekstschrijver zet jouw bedrijf zó op de kaart dat het aantrekkelijk wordt om met jou in zee te gaan, het antwoord geeft op de zoekvraag van de bezoeker én het interessant is voor zoekmachines. Een hartstikke belangrijk onderdeel van een SEO-bureau dus.
Ja, we zorgen voor meetbaar meer groei. Begeleiden je naar de top en geven je inzicht in de resultaten. Al meer dan 150 klanten hebben voor DoubleSmart gekozen (en naar volle tevredenheid, als we dat over onszelf mogen zeggen). Dat doen ze bijvoorbeeld omdat ze niet bang hoeven zijn aan ons vast te zitten, want we werken met maandelijks opzegbare overeenkomsten. Of omdat ze zo blij zijn dat we inzetten op volledige transparantie. Onze klanten weten exact wat er met hun investering gedaan wordt en welke tastbare resultaten daaruit voortkomen.
Meer weten over DoubleSmart? We beantwoorden graag je brandende vragen over ons, dus neem gewoon eens contact op!
Maar waar je vast benieuwd naar bent: wat maakt ons als online marketingbureau nu écht uniek? Oftewel: waarom zou je jouw SEO uitbesteden aan DoubleSmart? Nou, dat zit zo.
Voor ons is SEO niet zomaar op wat knoppen klikken. Wij kijken graag naar het bredere plaatje. Daarom steken we – naast ons maandelijkse contactmoment – eens in het kwartaal, halfjaar of jaar de koppen bij elkaar om je resultaten, bedrijfsdoelstellingen en strategie uitvoerig te bespreken. Waar sta je nu? Wat is je doelstelling? En waar zie je het bedrijf over een aantal jaar? We maken jouw ambities graag waar.
De beproefde customer journey, maar dan omgekeerd. Waar de meeste traditionele marketingbureaus zich eerst op de see-fase richten en vervolgens op think, do en care, doen wij dat andersom. En dat blijkt bewezen effectief. Kijk bijvoorbeeld eens hoe we deze aanpak toepasten bij MyMitella, FysioEffect en MT Hekwerken.
We maken het je zo makkelijk mogelijk om weg te gaan. De overeenkomst is maandelijks opzegbaar. Waarom? Niemand schiet er iets mee op als je je tijd uitzit tegen je zin in. Onze energie steken we graag in klanten die écht de top willen bereiken, samen met ons. Dat betekent ook: als die klik er is, weet je zeker dat wij al onze aandacht kunnen richten op jouw groei.
Wie een blik werpt op onze reviews ziet het meteen: onze klanten zijn over het algemeen erg tevreden. Met ons werk wisten we al meer dan 100 reviews met een gemiddelde score van 5 sterren binnen te slepen! Wie we ook voor ons hebben, voor ons is de klant altijd (online) koning.
Kom je met ons in contact, dan merk je snel genoeg: we nemen geen genoegen met half werk. We gaan voor een samenwerking met een gouden randje. En we doen alleen beloftes die we kunnen waarmaken. Samenvattend komen we uit op vijf kernwaarden:
DoubleSmart heeft alle SEO-kennis en -ervaring in huis om het organische zoekverkeer de baas te kunnen zijn. En eigenlijk nog wel meer dan dat. Want wist je dat wij ook SEA (zoekmachine adverteren), CRO en social media marketing aanbieden? Expertises die elkaar versterken. En die jou nóg meer conversie en websitebezoekers opleveren.
Omdat al deze specialismes zich onder één dak bevinden – en onze experts intensief samenwerken – weten wij de campagnes naadloos op elkaar aan te sluiten. We leggen data naast elkaar, duiken de statistieken in en maken een perfect uitgekiende, overkoepelende strategie.
Er is geen standaard prijs voor SEO. Dit hangt namelijk af van nogal wat factoren en het marketingbudget dat jij als bedrijf te besteden hebt. Bovendien is de huidige staat van jouw website van belang. Moet er nog veel aan gedaan worden? Wat doen jouw concurrenten? Is er ooit al iets aan SEO gedaan? We geven je graag een uitgebreid overzicht van de kosten van diverse SEO-werkzaamheden.
Om alvast enig idee te krijgen wat je van ons kunt verwachten, kun je een gratis kansenonderzoek (SEO-check) aanvragen ter waarde van 400 euro. Wij onderzoeken wat we voor jou kunnen betekenen en geven je waardevolle inzichten over jouw SEO. Ideaal dus, want je weet meteen waar jij de handen uit de mouwen moet steken.
Om eenvoudig antwoord te geven op de vraag: als het meer oplevert dan het kost. En dit kan best even duren. Investeren in SEO is investeren in de lange termijn. Begin jij vandaag met SEO, dan sta je niet meteen morgen al bovenaan de zoekresultaten. Jammer? Ja. Maar dit maakt het investeren in SEO niet minder nuttig. Sterker nog: het is van groot belang.
Maar hoe meet je dan wanneer jouw SEO meer oplevert dan het kost? Simpel: met data en doelen. We meten exact wat jouw investeringen opleveren en zetten dit om naar heldere resultaten. Zo maken we jouw rendabiliteit dus tastbaar.
We kijken bijvoorbeeld naar de volgende cijfers:
Je hebt misschien als doel: ik wil stijgen naar de toppositie in Google. En ja, daar kunnen wij jou zeker bij helpen. Maar staar je blind op zulke posities. Het gaat er namelijk uiteindelijk om wat je ermee bereikt. Met een SEO-bureau kun je niet alleen een mooie plek bemachtigen in de zoekresultaten, maar ook:
DoubleSmart is een SEO-bureau dat goudeerlijk werk verricht en alles uit de kast haalt voor de beste resultaten.
We bedienen maandelijks meer dan 150 klanten en ontvangen lovende kritieken. Je zit bij ons niet vast aan een vervelend contract. Maandelijks kun je ons afschudden en de deur wijzen. Eenmaal kennis gemaakt met onze diensten wil je waarschijnlijk niet meer zonder, maar de flexibiliteit heb je in ieder geval wel.
Google verwerkt iedere minuut ruim vijf miljoen zoekopdrachten. Dit zijn er ruim 83 duizend per seconde. Doe je niets aan SEO, dan zal jouw website dus als een spelt in een hooiberg zijn. SEO is dé manier om hoog te verschijnen tussen deze resultaten. Als bedrijf wil je zoveel mogelijk verkeer op jouw website ontvangen. Schakel jij een team aan online marketeers in, dan zul jij beter scoren in de organische resultaten.
Hoe hoger je in Google scoort, hoe meer mensen je website bezoeken én mogelijk een conversie doen. Heb je je SEO piekfijn op orde, dan draagt dat dus bij aan meer omzet voor je bedrijf.
Een groot voordeel van SEO is dat je geen advertentiebudget nodig hebt. Het doen van aanpassingen op je website om zo hoog mogelijk te scoren in de zoekmachines is – afgezien van de tijd en moeite die je hierin stopt – gratis. Daarbij een pluspunt: de inspanningen die je doet voor SEO blijven ook op de lange termijn hun vruchten afwerpen. Het is een duurzame investering.
SEO is een vak apart. Als je aanklopt bij een SEO-bureau, kunnen de specialisten die daar werken in minder tijd meer resultaten boeken dan jijzelf (tenzij je zelf ook specialist SEO bent). Ze zijn namelijk gespecialiseerd, hebben jarenlange kennis in huis, zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied en hebben toegang tot handige tools. Als je je SEO uitbesteedt aan een bureau, weet je zeker dat je de top bereikt.
Een SEO-bureau voert voor jou zoekmachineoptimalisatie-werkzaamheden uit. Je kunt hierbij denken aan technisch optimaliseren, contentcreatie en linkbuilding. Het doel hiervan is je vindbaarheid verbeteren. Oftewel: jou bovenaan plaatsen in de zoekresultaten van Google. En het doel dáárvan is dat jij meetbaar meer klanten krijgt én dus meer conversie krijgt.
Het grote verschil tussen SEO en SEA: voor SEO heb je geen advertentiebudget nodig. Zoekmachineoptimalisatie op zichzelf, het doen van aanpassingen op je website om zo hoog mogelijk te scoren in Google, kost je niks. Bij SEA daarentegen, adverteer je via Google Ads. Je betaalt per bezoeker.
Daarbij een verschil: SEO is een duurzamere investering. Ook in de toekomst blijf je de bezoekersaantallen houden, in tegenstelling tot SEA. Stop je met een Ads campagne, dan vallen je bezoekers meteen weg. En dit is niet wat jij wilt natuurlijk.