Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek
"*" geeft vereiste velden aan
Meer bezoekers en conversies
Met sterke, relevante content wordt jouw website beter zichtbaar in de zoekresultaten van Google én overtuig je jouw bezoeker vakkundig om tot actie over te gaan. Zo profiteer je van meer websitebezoekers, conversies en omzet.
Meetbare doelen
Voordat we content creëren, gaan we dieper in op waar jij naartoe wilt: we stellen meetbare doelen op. Vervolgens maken we strategische content die jou helpt je doelen te bereiken.
Overkoepelende strategie
Content creëren voor SEO-doeleinden? Een video maken voor de socials? Of converterende advertentieteksten schrijven? Bij ons vind je content-, SEO-, SEA-, social ads-experts onder één dak. Ieder houdt zich bezig met zijn eigen expertise voor het allerbeste resultaat.
Jouw omzet verhogen met professionele contentcreatie
Het wordt niet voor niets steeds maar weer gezegd: content is king! Zonder contentmarketing ben je op het wereldwijde web nergens. Er worden miljoenen woorden per dag aan tekstuele content het web op geslingerd en honderden uren aan video’s per minuut geüpload. Als je niet meedoet aan de contentrace, kun je het op het internet wel vergeten.
Met content vertel je verhalen, word je zichtbaar in de zoekresultaten van Google, trek je de aandacht op social media, bind je je klanten aan je merk en overtuig je hen voor jou te kiezen. Content is de basis van je online presence, en professionele content creatie is dus onmisbaar in je marketingmix.
Deze klanten gingen je voor



Waarom zou je content creatie uitbesteden?
Content creëren klinkt zo makkelijk. Al helemaal met de mogelijkheden die je tegenwoordig hebt met AI-tools zoals ChatGPT. Waarom zou je jouw content creatie uitbesteden? Heel simpel: omdat het maken van content die écht bijdraagt aan het halen van jouw bedrijfsdoelen wel degelijk een vak apart is. Een vak waarvoor je de benodigde kennis en skills moet hebben.
Content die je laat creëren door een professional draagt bij aan:
1. Een hogere positie in Google
Laat je jouw SEO-teksten schrijven door een specialist? Dit draagt bij aan een hogere positie in de zoekresultaten van Google. Een contentmarketeer weet bijvoorbeeld precies op welke plekken in de tekst bepaalde (zoek)woorden moeten komen te staan én hoe je de content optimaal laat inspelen op de daadwerkelijke zoekintentie, pijnpunten en behoeften van jouw doelgroep.
Vooral dat laatste is belangrijk voor Google. Google heeft namelijk als missie haar gebruikers een zo relevant mogelijk antwoord te bieden op hun zoekvraag. En speel jij hier maximaal op in, dan wordt jouw website dus hoger geplaatst in de ranking (met een betere zichtbaarheid en meer websitebezoekers tot gevolg).

2. Een hogere conversieratio van jouw website
Een contentspecialist weet precies hoe je het brein van jouw doelgroep/websitebezoekers beïnvloedt. En hoe je iemand dus triggert tot de gewenste actie/conversie over te gaan. Of dit nu het doen van een aankoop is, of misschien wel het aanvragen van een offerte of het downloaden van een whitepaper.
Waar een copywriter bijvoorbeeld bepaalde woorden en zinnen gebruikt om je lezers te overtuigen, gebruikt een vormgever specifieke kleurcombinaties en visuele elementen om het brein te triggeren. Kortom: goede, conversiegerichte content verhoogt jouw conversieratio én dus omzet.

3. Een unieke en herkenbare uitstraling voor je bedrijf
Content moet opvallen, herkenbaar zijn voor jouw bedrijf en duidelijk maken waar jij voor staat. Een contentspecialist weet jouw tone of voice (schrijfstijl), huisstijl en unique selling points (USP’s) consistent door te voeren in al jouw uitingen. Niet alleen creëer je zo een professionele uitstraling voor jouw bedrijf. Ook zorg je ervoor dat je altijd direct wordt herkend en dat je eerder blijft hangen in het hoofd van jouw doelgroep.

Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
Soorten contentcreaties bij Doublesmart: jouw opties
Waarom jouw content marketing uitbesteden aan Doublesmart?
Doublesmart heeft al voor veel verschillende klanten content ontwikkeld. Onze copywriters schrijven ’s morgens over streekproducten en Goudse specialiteiten en gaan ’s middags over op de technische specificaties van domoticasystemen.
Bovendien zijn we als online marketing bureau niet alleen gespecialiseerd in content creatie, maar ook in de rest van online marketing. Door middel van zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA), en socialmediamarketing zorgen we ervoor dat de gecreëerde content gericht verspreid wordt onder de vastgestelde doelgroep. Doublesmart kan niet alleen content voor je schrijven, maar kijkt ook graag voor je naar de lange termijn en helpt je op weg met contentmarketing.
Ook zo gemakkelijk meer bezoekers naar je website trekken? Pak even de telefoon en geef ons het startsein!
Ons track record
bekijk alle partners en awards





Ontmoet onze contentspecialisten
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.


Veelgestelde vragen
-
Wat is content creatie?
Heel kort gezegd is content creatie is het maken van communicatie-uitingen. Vaak wordt hiermee het schrijven van webteksten bedoeld, maar alles wat informatie overdraagt valt onder de noemer ‘content’. Video’s, foto’s, infographics, nieuwsbrieven en social media captions: allemaal content. En die moet allemaal gecreëerd worden door iemand: de content creator.
-
Waarom zou je aan content creatie doen?
Als je niets te vertellen hebt, waarom zou iemand dan naar je luisteren? Met content deel je je (specialistische) kennis, vertel je verhalen en lok je je doelgroep naar je merk toe. Bovendien draagt goede content bij aan zoekmachineoptimalisatie, conversieverhoging en klantenbinding. Het is niet voor niets een veelgebruikte oneliner: content is king!
-
Wat zijn de voordelen van content creatie uitbesteden?
Geen tijd om zelf relevante content te schrijven? Of ben je niet zo’n taal- of videovirtuoos? Dan kun je je content creatie uitbesteden aan een professionele contentspecialist. Die maakt met gemak inhoudelijke teksten en beelden over jouw niche en in een passende stijl die jouw doelgroep aanspreekt.
Bovendien weet je door contentmarketing uit te besteden zeker dat jouw content wél bijdraagt aan het behalen van jouw doelen. Een contentexpert weet bijvoorbeeld precies wat er nodig is om hoger te ranken in de zoekresultaten van Google en om jouw websitebezoeker te overtuigen tot conversie/actie over te gaan.
-
Hoe kan Doublesmart jou helpen met content creatie?
Als ervaren online marketing bureau staan we klaar om je te helpen met je content creatie, in welke branche of niche je je ook bevindt. In samenwerking met jou stellen onze specialisten een contentstrategie op, zetten ze een contentplanning in elkaar én maken ze uiteraard de content. Dit kan allerlei soorten content zijn. Van SEO-teksten tot wervende webteksten. Van promotievideo’s tot infographics en van e-mails tot whitepapers.
-
Wat levert contentmarketing mij op?
Wat content marketing uitbesteden jou precies oplevert, dat is van tevoren natuurlijk moeilijk te zeggen. Dit is bijvoorbeeld volledig afhankelijk van de soort content die je laat creëren, jouw doelstellingen en jouw budget.
Wat we wel kunnen zeggen, is dat onze content tot nu toe al voor vele tevreden klanten heeft gezorgd. SEO-teksten die bijdroegen aan een hogere vindbaarheid in Google bijvoorbeeld en conversiegerichte teksten die ervoor zorgden dat de conversieratio omhoog ging. Meer weten? Neem contact met ons op voor meer informatie.
-
Hoe is de effectiviteit van mijn content te meten?
Hoe effectief jouw content is, dat meet je bijvoorbeeld door te kijken naar zaken als:
- De groei in het aantal bezoekers op een pagina (bij een SEO-tekst)
- De groei in het aantal conversies en leads via je website
- Het aantal clicks op een social media post (waarin een gemaakte video of foto staat)
- De openratio en doorklikratio van een e-mail
-
Wat zijn de kosten van content creatie uitbesteden?
Wat je precies betaalt voor content creatie uitbesteden, dat is afhankelijk van zaken als de soort content die je wil laten maken en jouw budget. Meer weten? Neem contact met ons op of vraag een vrijblijvend kansenonderzoek aan.
-
Hoe gaat Doublesmart te werk bij het creëren van content?
Het precieze proces rondom het content creatie uitbesteden, dat verschilt van geval tot geval. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen eenmalig content te laten creëren, maar je kunt ook gaan voor een langdurige samenwerking waarbij we een contentstrategie maken voor de lange termijn.
In ieder geval is het van belang dat jij de input levert die nodig is om content te creëren die écht relevant en waardevol is. Denk aan welke tone of voice (schrijfstijl) jullie hanteren, wat jullie doelgroep is, wat jullie USP’s zijn en wat jullie huisstijl is. Weet je dat zelf ook nog niet helemaal? Geen zorgen. Dan denken wij met je mee!