We beloven geen gouden bergen: de resultaten van onze Ads campagnes zijn altijd meetbaar. Je weet precies wat de opbrengst is van elke euro die je investeert in een Ads campagne bij DoubleSmart.
Op de achtergrond wat aanrommelen en om de feiten heen draaien? Daar zijn wij allergisch voor. Bij ons krijg je de resultaten iedere maand op een presenteerblaadje, zodat je precies weet waar elke gepompte euro is gebleven. Want wij geloven: eerlijkheid duurt het langst.
Je hebt te maken met een nuchter team. Onze SEA-specialisten hebben veel ervaring met Ads campagnes en beloven niks wat ze niet kunnen waarmaken. Sta jij graag met beide benen op de grond? Wij ook!
Beeld je in: je belt ons nu. Binnenkort staat jouw advertentie online, specifiek aangepast op jouw doelgroep. Een paar uur na plaatsing zie je de eerste bezoeker die via de Ads campagne op je website komt, en niet lang daarna heb je al bestellingen binnen. Bereid je maar voor: dit zou nog wel eens een paar weken zo door kunnen gaan…
Het voordeel van zoekmachine adverteren is dat je al op korte termijn resultaat kunt boeken. Een advertentie staat zo online en is ook gelijk zichtbaar. Je investering werpt zo gelijk vruchten af.
Wil je dus graag zo snel mogelijk meer klanten? Wij staan als Google Ads expert voor je klaar! We helpen je graag jouw website of aanbieding onder de aandacht te brengen.
We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu presteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende Google Ads campagne.
Adverteren op internet kan op veel verschillende manieren en Google Ads is een van die manieren. Deze manier is zeer effectief: je kunt via dit platform op alle kanalen van Google adverteren. Vrijwel iedereen gebruikt wel een dienst van Google.
Ga maar na bij jezelf: hoe vaak op een dag googel je even iets, check je je Gmail of kijk je een video op YouTube? Zo vaak gebruiken jouw potentiële klanten stuk voor stuk ook de diensten van Google, en zo veel mogelijkheden heb jij dus om hen te bereiken.
Een Google Ads specialist is iemand met ervaring en expertise op het gebied van Google Ads, het advertentieplatform van Google. Wat doet zo iemand?
Eigenlijk heeft hij maar één doel: ervoor zorgen dat jouw Ads campagnes rendabel worden, en niet zo’n beetje ook. Hij is getraind om het onderste uit de kan te halen en maximale resultaten te realiseren met het beschikbare advertentiebudget. Hij helpt jou aan meer kwalitatieve leads en meer klanten.
Als je er zeker van wilt zijn dat je jouw marketingbudget efficiënt gebruikt, dan is een Google Ads specialist geen overbodige luxe. Die weet namelijk precies hoe je Ads campagnes slim inricht. Hij kent de fijne kneepjes van het vak. Heb je een Google Ads specialist nodig? Kom eens langs bij DoubleSmart!
Wat doen de Ads specialisten van DoubleSmart nu de hele dag? Even praktisch, deze taken nemen wij op ons voor al meer dan 150+ klanten:
Zoals je begrijpt gaat daar best veel tijd in zitten, al helemaal als je zelf niet bekend bent met Google Ads, zoals de meeste ondernemers. Die houden zich liever bezig met iets waar ze wél energie van krijgen. Hun onderneming leiden, bijvoorbeeld. Dat wil jij toch ook?
Een groot voordeel van adverteren via Google Ads? Je adverteert gericht. Je kiest er namelijk voor om te adverteren bij een bepaalde doelgroep. Zo weet je dat je je product of dienst bij mensen onder de aandacht brengt die hier daadwerkelijk naar op zoek zijn. Je beslist zelf bij welke zoektermen je je advertentie wilt tonen.
Kosten ontstaan pas als er op je advertentie geklikt wordt. Je betaalt dus pas op het moment dat je advertentie daadwerkelijk een potentiële klant aanspreekt. Geen onnodige kosten dus.
Wil je je SEA uitbesteden? Onze Google Ads specialisten plaatsen graag doelgerichte advertenties voor je.
Het doel van de advertenties is om niet alleen bezoekers, maar ook klanten naar je website te trekken. Wat heb je immers aan bezoekers die alleen rondkijken en niet overgaan tot een bestelling? Het zijn immers de klanten die op je aanbod ingaan en je product of dienst afnemen die zorgen voor omzet voor jouw bedrijf.
Kort antwoord: ja! Een Google AdWords specialist doet hetzelfde als een Google Ads specialist: jouw Google-advertenties beheren en flink rendabel maken.
Sinds juli 2018 bestaan er eigenlijk geen Google AdWords specialisten meer. Toen is de naam van het advertentieplatform van Google namelijk veranderd naar Google Ads. Onze Google AdWords specialisten zijn op dat moment dus ook officieel Google Ads specialist geworden!
Google Ads advertenties werken met een pay-per-clicksysteem (PPC). Dit houdt in dat je pas betaalt voor de advertentie op het moment dat er iemand op klikt en op jouw website terechtkomt. Voor deze klik betaal je een bepaald bedrag. Je betaalt dus per persoon die via jouw advertentie op je website binnenkomt.
Je plaatst advertenties die door bepaald zoekgedrag aan potentiële klanten gekoppeld worden. De klanten krijgen jouw advertenties te zien op verschillende Googlekanalen.
Het bedrag per klik dat je betaalt, is voor elke vertoning anders en is afhankelijk van factoren als concurrentie en zoekvolume. Het doel is niet om zoveel mogelijk kliks te krijgen, maar zoveel mogelijk klanten. Een klik kost je geld, dus het is zaak om de mensen die klikken, ook daadwerkelijk over te halen om klant te worden.
Een Google Ads expert is niet alleen bekend met de techniek achter een advertentieplaatsing, maar weet ook met welke technieken hij iemand die een advertentie bekijkt, over de streep kan trekken om over te gaan tot een aankoop. Op deze manier worden zoveel mogelijk kliks ook omgezet in conversie en is je Google Ads campagne rendabel.
DoubleSmart is de laatste jaren snel gegroeid. Van twee bureaus in een slaapkamer naar een kantoorruimte die stiekem te klein is voor het aantal bureaus: in een paar jaar hebben we aan onze klanten bewezen dat we naast SEO-specialist ook SEA-experts zijn.
Op netwerkborrels en verjaardagsfeestjes vertellen we graag dat we SEA-specialisten zijn die uitblinken in zaken als optimaal budgetbeheer, gedegen marktkennis en conversie optimalisatie.
Gelukkig vertellen we dat niet alleen, maar is het ook zo. Lees het maar na in de reviews! Daar komen onze klanten zelf aan het woord. Ze zullen je vertellen dat je aan DoubleSmart een goede SEA-expert hebt. Een expert die inderdaad je budget optimaal beheert, zodat je klanten krijgt voor je geld. Een expert die kennis van de zoek- en adverteermarkt heeft en daar graag mee ‘tovert’. Een expert die zijn kennis over zoekmachine marketing zo inzet dat je écht meer klanten krijgt.
Blijkbaar zijn we goed in wat we doen.
Onze Google Ads specialisten zitten voor je klaar. Je kunt met al je vragen bij ons terecht. Of je nu heel specifieke, vakinhoudelijke vragen hebt of geen idee hebt wat een Google Ads campagne is: we leggen het graag aan je uit.
Iedereen praat graag over zaken waarvan hij enthousiast wordt. Wij ook, en een Ads campagne is een van die zaken. Het leuke aan ons vak is dat we als SEA-specialist steeds andere klanten krijgen en dus steeds met een andere markt te maken krijgen. De ene klant wil zijn hypotheken met een SEA-campagne onder de aandacht brengen, de andere zijn laadkabels.
Wij weten daardoor steeds meer van allerlei markten, en van onze eigen markt heel veel. Zo kennen onze Google Ads specialisten het Ads-platform door en door: we gebruiken alle functies, kennen alle eigenaardigheden en handige trucs.
Wij worden enthousiast van al die verschillende klanten met verschillende wensen, omdat we onze kennis graag zo breed mogelijk inzetten en tegelijkertijd nóg meer ervaring opdoen waarop we weer kunnen voortbouwen.
Het leuke is: onze klanten zijn ook enthousiast over ons! Kijk dus zeker even naar onze cases, waarin we ook een aantal klanten aan het woord laten. Zo hoor je het eens van een ander.
Wil je er zeker van zijn dat jouw marketingbudget optimaal benut wordt? Wil je dat je online advertenties altijd zorgvuldig worden afgestemd op jouw doelgroep?
Wij zijn er als Google Ads expert meester in om onze adverteerskills aan te passen aan jouw bedrijf en doelgroep. Hiervoor hebben de experts verschillende tools tot hun beschikking. Ze kennen alle ins en outs van zoekmachine adverteren en weten het onderste uit de kan te halen door hun kennis en de beschikbare middelen slim in te zetten.
Zelf met Ads aan de slag? Wij houden je niet tegen. Sterker nog: bel ons gerust als je vragen hebt. Bedenk je wel dat je er waarschijnlijk veel tijd aan kwijt bent, wat voor frustratie kan zorgen. Je inspanningen hebben misschien niet het resultaat dat je voor ogen hebt, wat de ervaring niet leuker maakt. Laat onze Google Ads specialisten je het werk uit handen nemen. Jij houdt zo meer tijd over om je bezig te houden met je bedrijf zelf.
Wij werken ondertussen achter de schermen aan datzelfde bedrijf. Ons doel is precies hetzelfde als jouw doel: groei voor jouw bedrijf door meer klanten te werven. Onze experts zetten jouw budget met hun gedegen kennis en ervaring om in een adequate campagne om jouw bedrijf zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen.
Ben je verwoed op zoek naar goede redenen om voor DoubleSmart te kiezen als SEA-bureau? We hebben meerdere argumenten op een rijtje gezet voor je. Hier volgen de voordelen van kiezen voor DoubleSmart als jouw SEA-specialist.
We saved the best for last: DoubleSmart is Google Premier Partner. Voor jou betekent dit dat je er als klant bij DoubleSmart zeker van kunt zijn dat je met DoubleSmart als Ads partner een veilige keuze maakt.
Met het Premier Partnerschap beloont Google online marketing bureaus die langdurig hebben laten zien Google Ads tot in de puntjes te beheersen en campagnes op hoog niveau te kunnen begeleiden.
DoubleSmart zal in jouw Google Ads campagne je doelgroep dus altijd effectief aanspreken, je budget nauwkeurig beheren en alles op alles zal zetten om je doelen te behalen.
Doublesmart begeleid Smaak van de Wereld als bedrijf met SEO en SEA. Een zeer pro-actieve insteek met duidelijke doelstellingen en rapportages. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Erg prettige samenwerking waarbij de investering zich dubbel en dwars terugbetaald.
Inmiddels hebben we meerdere Adwords, Shopping, Display en Social campagnes ondergebracht bij DoubleSmart. Je bent geen nummer maar een klant die de persoonlijke aandacht krijgt die je verwacht. Er wordt geluisterd naar wensen en maatwerk is geen enkel probleem. Duidelijke communicatie en heldere rapportages. Een absolute aanrader!
DoubleSmart heeft me perfect geholpen om inzichtelijk te krijgen waar mijn grootste winst zit in online aanwezigheid. Geweldig hoe ze de tijd nemen, overal voor je induiken en met concrete voorstellen komen. Op basis van hun voorstel ben ik druk bezig om mijn Google aanwezigheid flink te verhogen. Goud waard!
Ontzettend blij met de samenwerking met DoubleSmart. Ze hebben superveel kennis en denken pro-actief mee. Hoewel SEO een langetermijnspel is, heb ik zelfs in korte tijd al gezien hoe groot de waarde is die DoubleSmart levert. Superblij met de resultaten die we nu al boeken!
Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken. Wij besteden de marketing volledig uit voor 2 van onze website’s. Dit doen ze zeer kundig en we ontvangen netjes iedere maand een gespecificeerd overzicht en tips met zaken die we zelf nog kunnen verbeteren om nog meer omzet te halen uit de website’s. Zowel voor het genereren van leads alsmede het genereren van verkopen is voor DoubleSmart geen probleem.
Google Ads is het advertentieplatform van Google. Via dit platform kun je advertentiecampagnes draaien op alle kanalen van Google, zoals de zoekmachine, YouTube en Gmail.
Er is geen verschil tussen Google Ads en Google AdWords, behalve de naam. In juli 2018 heeft Google de naam van hun advertentieplatform officieel veranderd van AdWords naar Ads. De functionaliteiten zijn 100 procent hetzelfde gebleven. Een Google AdWords specialist is toen dus ook automatisch Google Ads specialist geworden.
Google Ads werkt met een pay-per-clicksysteem (PPC). Dat betekent dat jij als adverteerder pas betaalt voor een advertentie als erop geklikt wordt. Vertoningen zijn dus gratis. De kosten die je voor één klik betaalt zijn afhankelijk van factoren zoals concurrentie en zoekvolume.
Een Google Ads specialist kent het advertentieplatform van Google van binnen en van buiten. Zo iemand beheert Ads campagnes, analyseert data, optimaliseert advertenties en zorgt er op die manier voor dat de campagnes rendabel worden (en flink ook, als hij tenminste een goede Google Ads specialist is!).
Je Google Ads uitbesteden aan een Google Ads expert is een slim idee als je écht iets wilt bereiken met je advertentiecampagnes. Niet aanmodderen, maar meetbaar resultaat. Een Google Ads specialist zit namelijk elke dag met zijn neus in Google Ads. Hij weet dus wat hij aan het doen is. Bovendien is zoekmachine adverteren waarschijnlijk niet jouw grootste hobby. Jij houdt je toch liever bezig met iets waar je wél enthousiast van wordt? Zoals het helpen van alle nieuwe klanten die onze Google Ads specialisten voor jouw onderneming aantrekken. Win-win!
De kosten van Google Ads zijn afhankelijk van meerdere factoren. Hoeveel één klik kost, verschilt per vertoning. Een populaire zoekterm waar veel concurrentie op zit, zal logischerwijs duurder zijn dan een zoekterm waar niet zo veel adverteerders interesse in hebben. Daarnaast kunnen je advertentiekosten lager uitvallen als je kwalitatieve advertenties maakt, die goed aansluiten bij de behoefte van je doelgroep.