Met het TeamSMART-model bieden we een op maat gemaakte online marketing strategie aan voor ambitieuze bedrijven. In sprints van 90 dagen werken we toe naar doelen die je meetbaar meer klanten opleveren.
Het model is zo ontwikkeld dat de gemiddelde campagne binnen 3 tot 6 maanden een positieve ROI heeft. Hierna slaan we de weg naar exponentiële groei in.
Wij werken niet voor jou, maar met jou. Jij weet hoe jouw markt in elkaar zit, wij zijn specialist in online marketing. Combineer jouw en onze kennis en we zijn onverslaanbaar!
Onze 90-dagensprints zijn uniek en maken dat we snel schakelen en onze strategie kunnen finetunen. Elke maand overleggen we de SMART-doelstellingen: wat gaat goed, wat kan beter?
Laaghangend fruit eerst! Eerst pakken we de zaken op die voor snelle winst zorgen. Typisch gezien hebben de TeamSMART-campagnes binnen 3 tot 6 maanden een positieve ROI.
Bij DoubleSmart werken we met TeamSMART. Dit model is speciaal ontwikkeld om het optimale resultaat te behalen uit de bezoekers van je website en je online marketing activiteiten.
Met het kansenonderzoek analyseren we de meest essentiële onderdelen van je website die invloed kunnen hebben op je online succes. Zo weet je waar je op dit moment staat en waar je concreet omzet en winst laat liggen.
In een telefonisch gesprek bespreken we je online ambities en schetsen we een beeld van de middelen die je beschikbaar hebt. Doel hierbij is om een duidelijk beeld te krijgen van je bedrijfsdoelstellingen en bedrijfscultuur.
Op basis van de online kansen die we binnen het kansenonderzoek hebben gevonden, stellen we een actieplan op. Dit plan beschrijft exact welke taken er uitgevoerd moeten worden om samen jouw online succes te vergroten.
Het actieplan bevat een scope van het TeamSMART-model, een heldere budgetbegroting van de advertising campagnes en een visuele weergave van de fases in het See, Think, Do, Care-model waarin we gaan opereren.
Als het actieplan vers op papier staat, is het tijd om een glasheldere strategie op te stellen. Waar het actieplan laat zien waarmee we aan de slag kunnen en wat de verwachte investering is, gaan we met de strategie pas écht aan de slag.
We gaan aan de slag met buyer persona’s, een uitgebreid zoekwoorden onderzoek, een technische scan van je website en SMART-doelstellingen. Ook maken we een roadmap waarin we onze strategie in afgebakende taken opsplitsen, zodat je duidelijk hebt welke taken er op de planning staan de komende 90 dagen.
Met het TeamSMART-model werken we met software die onze effectiviteit vergroot en transparantie in onze werkwijze waarborgt. Binnen de onboarding zetten we de website en campagnes in de startblokken.
Aan het einde van deze fase worden alle conversies goed gemeten, is er een online dashboard waarin je de status van de SMART-doelstellingen 24/7 kan inzien en zijn de advertising campagnes klaar om live te gaan.
Tijdens onze 90-dagensprints gaan we gestructureerd te werk om je SMART-doelstellingen te behalen. Iedere 30 dagen krijg je een rapportage met daarin de resultaten van je doelstellingen.
Door de korte sprints behalen we snel resultaat voor je bedrijf en zijn we flexibel. Vanwege de uitgebreide strategische fase en onze expertise is de succesratio van de SMART-doelstellingen maximaal.
Maandelijks is er minimaal één rapportagemoment waarin de resultaten en uitgevoerde taken worden besproken en de lijntjes worden uitgezet voor de nieuwe maand. Na 90 dagen hebben we een uitgebreid benchmarkmoment.
We kijken terug naar de behaalde resultaten en werken met nieuwe energie aan nieuwe plannen en nieuwe ideeën. Daar horen uiteraard nieuwe doelstellingen bij. Zo gaat het door en komen we steeds dichter bij jouw uiteindelijke doelstellingen!
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen SingleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen DoubleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen TripleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen SingleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen DoubleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
De tabel geeft een indicatie weer van de diensten binnen TripleSMART. Dit staat niet vast en dient op maat vastgesteld te worden op basis van de doelstellingen.
Met het See, Think, Do, Care-model blijven we bij de les. Dit model van Google brengt de customer journey in beeld.
Een zoeker die zich bijvoorbeeld in de Think-fase bevindt, zal op een andere manier zoeken dan een klant die in de do-fase zit. Het See, Think, Do, Care-model is onze wegwijzer die ervoor zorgt dat we altijd voor de juiste doelgroep werken.
Wil je een beeld krijgen van de interactie tussen marketingkanalen en de customer journey, bekijk dan de volledige PDF.
Als je om welke reden dan ook wilt stoppen met TeamSMART, is je overeenkomst met ons maandelijks opzegbaar.
En nee, geen addertjes onder het gras. Als tegenprestatie vragen wij ‘no elephant in the room’: zeg het ons als je niet tevreden bent, en licht het toe. We zwaaien je uit, pinken een traantje weg en pakken vervolgens je feedback erbij. Daarmee gaan we om de tafel zitten en stellen actiepunten op. Zo maken we onze service nóg beter.
Online rendement is onze drive. Daarom vinden we het vanzelfsprekend om proactief met je mee te denken. Hoe krijg jij meer klanten? Daar denken wij graag over na, en niet alleen op gezette tijden. Want zeg nu zelf: soms krijg je je beste ingeving terwijl je de goudvis voert. Als we zo’n ingeving hebben, stellen we je op de hoogte en gaan we er gelijk mee aan de slag.