Dankzij het verhelpen van conversie bottlenecks een stijging in conversieratio van 134% wat het rendement op SEO en SEA direct verdubbelde.
In het eerste jaar 81% groei in omzet via SEA en 103% groei in omzet via SEO voor een luxe Nederlands sierradenmerk.
Door effectieve inzet van SEO, SEA, social én door een vernieuwd conversiegericht webdesign hebben we in samenwerking met MT Hekwerken een enorme groei doorgemaakt in online zichtbaarheid.
Structurele groei in omzetten dankzij een holistische SEO en SEA-strategie.
Na de naamswijziging direct winstgevende Google Ads campagnes en na 12 maanden organisch gevonden op de belangrijkste SEO keywords.
Beter inzicht in de kwaliteit van het verkeer en de leads om via SEO en SEA te groeien in kwalitatieve leads.
+193% organische transacties en +155% transacties via Google Ads: een holistische search marketing aanpak leidt tot meetbare groei.
Met een doordachte full funnel online marketing strategie spreekt De Siroopwafelfabriek zowel internationale toeristen als locals aan om het geheim van de siroopwafels te ontdekken.
Succesvolle SEO vriendelijke migratie met meerdere topposities als gevolg voor ZetaDisplay.
Met een bottom up aanpak een verlaging in kosten met een structurele groei in resultaat via SEA, SEO, Social media marketing en CRO.
Dankzij de TeamSmart aanpak uitgegroeid tot een belangrijke speler op het gebied van wijnklimaatkasten.