Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 

Google maakt een zoekwoordenonderzoek moeilijker

Geschreven door , op 23 september 2016, in Nieuws, Online Adverteren, Zoekmachine Optimalisatie

Gelimiteerd gebruik keyword planner Als je als bedrijf niet actief gebruik maakt van Google AdWords dan moet je voortaan genoegen nemen met een Google Keyword Planner die minder specifieke informatie vrijgeeft dan voorheen. Waar de Keyword tool eerder te Lees verder

Customer Match: gerichter adverteren

Geschreven door , op 26 februari 2016, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Customer Match begeleiding Customer Match is door Google gelanceerd om adverteerders een middel te geven om gemakkelijker de doelgroep te bereiken. Het concept is op het moment van schrijven al een paar maanden live en in dit artikel Lees verder

Adverteren via Instagram staat voor de deur

Geschreven door , op 24 augustus 2015, in Online Adverteren

Ongeveer anderhalf jaar geleden presenteerde Instagram voor de eerste keer hun advertentieplatform aan een selecte groep adverteerders in de Verenigde Staten en Canada. De advertenties zijn in Nederland nog niet zichtbaar, maar het belooft er Lees verder

Adverteren via Bing

Geschreven door , op 30 maart 2015, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Adverteren via Bing Wanneer we het hebben over zoekmachine adverteren dan is Google Adwords niet de enige manier om hier effectief vorm aan te geven. Adverteren via Bing Ads is een extra marketing kanaal om meer omzet mee Lees verder

Retargeting; hoe werkt het?

Geschreven door , op 17 september 2014, in Online Adverteren

Retargeting Beschouw het als vervelend, irritant, geweldig of geniaal: Retargeting ook wel Remarketing genoemd, de meest gerichte vorm van online marketing. Je adverteert namelijk gericht bij de mensen die al eerder de website hebben bezocht. De Lees verder

30 feiten die je moet weten over internet marketing

Geschreven door , op 1 juli 2014, in Online Adverteren

Internet Marketing De afgelopen jaren is internet marketing sterk aan het groeien, ondernemers kunnen eigenlijk niet meer zonder internet marketing. Het internet ontwikkeld zich als een 'dolle' en de gebruikers doen hier gezellig in mee. Maar wat Lees verder