Erik Dekker

Zoek je Erik, dan zit hij waarschijnlijk met zijn neus in Google Analytics 4. Deze oude rot in het vak weet zo veel van deze tool, dat hij de instellingen bijna kan dromen.

Is daarnaast ook zeker niet vreemd op het gebied van GTM, Search, Shopping en Permormance Max. Én hij is een ster in het optimaliseren van productfeeds met Channable.

Laat je je SEA-campagne aan SEA-specialist Erik over, dan kun je dus absoluut met een gerust hart achteroverleunen.

In zijn vrije tijd heeft Erik het vooral druk met het verzamelen van dvd’s en blu-rays. Óf hij trekt er lekker op uit in de natuur.

Waar Erik goed in is

  • Google Ads campagnes opzetten en beheren

  • Google Tag Manager inrichtingen

  • Google Analytics 4

Erik

Erik

Data en Efficiency- en SEA-specialist

Gunnar Koppelmans

12-04-2023
Na lange incubatietijd uiteindelijk toch gestart met DoubleSmart. Wat een goede keuze is dat geweest: professionele club met veel kennis en vooral enthousiaste en betrokken mensen. Plezier om mee te werken.

Dynamiet Nederland

03-04-2019

De gebroeders Zuidbroek hebben een professioneel bedrijf neergezet. DoubleSmart is gewoon een goed bedrijf om mee samen te werken. Als klant wordt je goed op de hoogte gehouden. Onze specialist Erik Dekker voert zijn werk uitstekend uit, is betrokken en heeft een proactieve instelling. Precies wat je als klant wil van een online marketing bureau.

Niels Borneman

24-01-2023

Ik heb nu een jaar ervaring met het SEA-management van DoubleSmart. Erik is met één Google en Microsoft Ads account begonnen. Dat beviel zo goed dat ik vier maanden later het beheer van nog twee Google en Microsoft Ads accounts aan hem heb overgedragen.

De communicatie verloopt uitstekend. Dankzij de maandelijkse rapportages en calls heb ik goed zicht op de werkzaamheden die zijn gedaan, de geboekte resultaten, de conclusies en de werkzaamheden voor de volgende maand. Ik merk aan alles dat Erik ontzettend veel kennis en ervaring heeft op het gebied van SEA-management en ben erg blij met de resultaten die hij boekt.

Sinds kort besteed ik ook het SEO-management uit. Gerben is gestart met linkbuilding en heeft geholpen met de overgang van de oude naar de nieuwe website. Nu gaan ze aan de slag met een technische check en het optimaliseren van de content. Ook hier verloopt de samenwerking heel goed.

Kortom; ik hoop oprecht dat concurrenten dit niet lezen en voor een andere partij kiezen 😊

Filip Burman

12-01-2020

We zijn super blij met de samenwerking met Erik en Remco voor onze twee webshops. Fijne begeleiding, adviezen en resultaten. Top! Een echte aanrader!

Wat houdt Erik bezig?

Data, Nieuws

14-12-2022 Auteur: Erik

GA4 in de praktijk: dé handvaten om aan de slag te gaan

Het is je vast niet ontgaan: Google Analytics heeft een nieuwe versie. Door veel gebruikers wordt dit gezien als een positieve ontwikkeling en uiteindelijk pluk je er als ondernemer of marketingmedewerker hoe dan ook de vruchten van. Voordat je echter profiteert van de voordelen, sta je voor een uitdaging […] […]
GA4 in de praktijk: dé handvaten om aan de slag te gaan GA4 in de praktijk: dé handvaten om aan de slag te gaan GA4 in de praktijk: dé handvaten om aan de slag te gaan 2023-01-24
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Erik/
teamlead-SEA

SEA

09-06-2022 Auteur: Erik

Teamlead SEA bij DoubleSmart: zó ziet dat eruit

Werk je bij DoubleSmart, dan weet je één ding zeker: het is nooit saai. Je hebt zo veel ruimte om jezelf te ontwikkelen, dat je continu voor toffe uitdagingen staat. Zo geldt dat ook voor onze SEA-fanaat Erik. Waar hij vier jaar geleden het bedrijf binnenkwam als specialist, vervult hij […] […]
Teamlead SEA bij DoubleSmart: zó ziet dat eruit Teamlead SEA bij DoubleSmart: zó ziet dat eruit Teamlead SEA bij DoubleSmart: zó ziet dat eruit 2022-12-19
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Erik/

SEA, SEO

08-06-2021 Auteur: Erik

SEO en SEA: hoe kunnen deze 2 disciplines profiteren van elkaar?

Als je met zoekmachine marketing aan de slag gaat, kom je een vork in de weg tegen: ga je met SEO aan de slag om organische posities te veroveren, of zet je in op SEA om snel zichtbaar te worden in de zoekmachine? Het lijkt een tweedeling, maar je kunt prima beide […] […]
SEO en SEA: hoe kunnen deze 2 disciplines profiteren van elkaar? SEO en SEA: hoe kunnen deze 2 disciplines profiteren van elkaar? SEO en SEA: hoe kunnen deze 2 disciplines profiteren van elkaar? 2022-12-19
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Erik/

Maak kennis met ons SEA-team

SEA-specialist
SEA- en CRO-specialist
SEA-specialist
SEA-specialist
SEA-specialist
SEA-specialist

Onze klanten beoordelen ons met een:

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-
Erik Dekker

Zoek je Erik, dan zit hij waarschijnlijk met zijn neus in Google Analytics 4. Deze oude rot in het vak weet zo veel van deze tool, dat hij de instellingen bijna kan dromen.

Is daarnaast ook zeker niet vreemd op het gebied van GTM, Search, Shopping en Permormance Max. Én hij is een ster in het optimaliseren van productfeeds met Channable.

Laat je je SEA-campagne aan SEA-specialist Erik over, dan kun je dus absoluut met een gerust hart achteroverleunen.

In zijn vrije tijd heeft Erik het vooral druk met het verzamelen van dvd’s en blu-rays. Óf hij trekt er lekker op uit in de natuur.

DoubleSmart
DoubleSmart Erik Dekker