Tools en optimaliseren
Over Erik
Zoek je Erik, dan zit hij waarschijnlijk met zijn neus in Google Analytics 4. Deze oude rot in het vak weet zo veel van deze tool, dat hij de instellingen bijna kan dromen.
Is daarnaast ook zeker niet vreemd op het gebied van GTM, Search, Shopping en Permormance Max. Én hij is een ster in het optimaliseren van productfeeds met Channable.
Laat je je SEA-campagne aan SEA-specialist Erik over, dan kun je dus absoluut met een gerust hart achteroverleunen.
In zijn vrije tijd heeft Erik het vooral druk met het verzamelen van dvd’s en blu-rays. Óf hij trekt er lekker op uit in de natuur.
Succesverhalen van Erik
Enkele klanten waarvoor Erik meetbaar meer groei heeft gerealiseerd
Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zoveel meer dan we waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
Maak kennis met ons SEA-team
Kletsen met Erik?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.