Robbin Schrader

Een enthousiaste social ads-specialist die zonder blikken of blozen de meest creatieve ideeën op tafel gooit. Een toffe banner creëren? Of een originele marketingcampagne bedenken? Je hoeft het maar te vragen en er begint al een lampje te branden boven Robbins hoofd.

De term out of the box-denken is Robbin dan ook iets te beperkt. Robbin denkt liever out of the building, out of the street of zelfs nog verder dan dat. Hij ziet het als zijn missie de dagelijkse contentsleur voor socialmediagebruikers te doorbreken. En hij stort zich met volle toewijding op het maken van social-posts die er echt tussenuit springen.

Waar je Robbin buiten kantoortijden vindt? Meestal in zijn natuurlijke habitat: de kroeg. Tijd doorbrengen met vrienden staat hoog op zijn lijstje en ook een goed gezelschapsspel slaat hij niet af. Knalt er daarbij ook nog muziek uit de 70’s, 80’s of 00’s uit de speakers, dan weet je het zeker: Robbins feestje is compleet.

Waar Robbin goed in is

  • Creatieve ideeën bedenken

  • Organische content creëren

  • Geen blad voor de mond

Robbin

Social ads-specialist

André van Zomeren

17-05-2023

Ik heb het genoegen om samen te werken met DoubleSmart en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het een buitengewoon prettige ervaring is.

Op basis van mijn positieve ervaring raad ik DoubleSmart ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner. Hun professionaliteit, toewijding en uitstekende communicatie maken hen een waardevolle samenwerkingspartner.

Fulco Ploeg

06-05-2022

Goede ervaring met Double Smart, veel kennis in huis! Maandelijks een rapportage met duidelijke toelichting. Fijn contact!

Sven van Rozendaal

16-06-2016
DoubleSmart heeft Easyplants begeleidt in de transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel. DoubleSmart heeft een marketing strategie opgezet voor de langere termijn. Een groot aantal online marketing tools zijn hierbij ingezet, zoals SEO, google shopping, google adwords, beslist.com. De website wordt regelmatig gemonitord op het conversie percentage. Dit is een continu proces aangezien de online markt zich heel snel doorontwikkeld.

Wat houdt ons bezig?

DoubleSmart bij SMX München

Nieuws

12-04-2024 Auteur:

SMX München 2024

18 & 19 maart 2024 vond SMX München plaats! Dit is Europa’s grootste Search Marketing Conference, zowel voor SEO, SEA en Social advertising. Collega’s Mark, Sjoerd, Steven en Jelle zijn afgereisd naar München om dit event bij te wonen. De meest waardevolle inzichten delen ze in dit blog! […]
SMX München 2024 SMX München 2024 SMX München 2024 2024-04-16
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Sjoerd/
Remco vertelt over verschuiving ecommerce

Strategie

02-04-2024 Auteur:

Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers?

Ben je actief in een markt die traditioneel gezien opereert met tussenhandelaren? Dan is de kans groot dat je manier van werken de laatste decennia flink op z’n kop is gezet. In het verleden verkocht je producten via beurzen en catalogi aan dealers. Tegenwoordig lever je als groothandel of producent steeds vaker direct aan de eindgebruiker. Een kansrijke ontwikkeling die tegelijkertijd heel wat vragen oproept. Want hoe pak je dit precies aan? Waar liggen jouw kansen en risico’s, welke afzetmodellen zijn er en welke daarvan past het best bij jouw bedrijf? […]
Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? 2024-04-02
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Ilja/
Blog server side tagging van Erik

Data

20-03-2024 Auteur:

Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies

Winstgevendheid meten in campagnes en sturen op kwalitatieve conversies: als marketeer ben je altijd op zoek naar de beste manieren om data te verzamelen en hierop keuzes te maken. Dit wordt echter steeds lastiger door het wegvallen van third-party cookies. Toch is er een oplossing dankzij de introductie van server-side tagging. In dit blog vertel ik: Erik, Head of Data en Efficiency, je wat server side-tagging precies is én waarom het noodzakelijk is dit toe te passen. […]
Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies 2024-04-04
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Erik/

Maak kennis met ons Social team

Social ads-specialist
Teamlead Social Ads
Social ads-specialist
Social ads- en CRO-specialist
Social ads-specialist

Onze klanten beoordelen ons met een:

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-
Robbin Schrader

Een enthousiaste social ads-specialist die zonder blikken of blozen de meest creatieve ideeën op tafel gooit. Een toffe banner creëren? Of een originele marketingcampagne bedenken? Je hoeft het maar te vragen en er begint al een lampje te branden boven Robbins hoofd.

De term out of the box-denken is Robbin dan ook iets te beperkt. Robbin denkt liever out of the building, out of the street of zelfs nog verder dan dat. Hij ziet het als zijn missie de dagelijkse contentsleur voor socialmediagebruikers te doorbreken. En hij stort zich met volle toewijding op het maken van social-posts die er echt tussenuit springen.

Waar je Robbin buiten kantoortijden vindt? Meestal in zijn natuurlijke habitat: de kroeg. Tijd doorbrengen met vrienden staat hoog op zijn lijstje en ook een goed gezelschapsspel slaat hij niet af. Knalt er daarbij ook nog muziek uit de 70’s, 80’s of 00’s uit de speakers, dan weet je het zeker: Robbins feestje is compleet.

DoubleSmart
DoubleSmart Robbin Schrader