Een enthousiaste social ads-specialist die zonder blikken of blozen de meest creatieve ideeën op tafel gooit. Een toffe banner creëren? Of een originele marketingcampagne bedenken? Je hoeft het maar te vragen en er begint al een lampje te branden boven Robbins hoofd.
De term out of the box-denken is Robbin dan ook iets te beperkt. Robbin denkt liever out of the building, out of the street of zelfs nog verder dan dat. Hij ziet het als zijn missie de dagelijkse contentsleur voor socialmediagebruikers te doorbreken. En hij stort zich met volle toewijding op het maken van social-posts die er echt tussenuit springen.
Waar je Robbin buiten kantoortijden vindt? Meestal in zijn natuurlijke habitat: de kroeg. Tijd doorbrengen met vrienden staat hoog op zijn lijstje en ook een goed gezelschapsspel slaat hij niet af. Knalt er daarbij ook nog muziek uit de 70’s, 80’s of 00’s uit de speakers, dan weet je het zeker: Robbins feestje is compleet.
Creatieve ideeën bedenken
Organische content creëren
Geen blad voor de mond
Een enthousiaste social ads-specialist die zonder blikken of blozen de meest creatieve ideeën op tafel gooit. Een toffe banner creëren? Of een originele marketingcampagne bedenken? Je hoeft het maar te vragen en er begint al een lampje te branden boven Robbins hoofd.
De term out of the box-denken is Robbin dan ook iets te beperkt. Robbin denkt liever out of the building, out of the street of zelfs nog verder dan dat. Hij ziet het als zijn missie de dagelijkse contentsleur voor socialmediagebruikers te doorbreken. En hij stort zich met volle toewijding op het maken van social-posts die er echt tussenuit springen.
Waar je Robbin buiten kantoortijden vindt? Meestal in zijn natuurlijke habitat: de kroeg. Tijd doorbrengen met vrienden staat hoog op zijn lijstje en ook een goed gezelschapsspel slaat hij niet af. Knalt er daarbij ook nog muziek uit de 70’s, 80’s of 00’s uit de speakers, dan weet je het zeker: Robbins feestje is compleet.