Bas Splitthoff

Begonnen als SEA-stagiair, maar inmiddels uitgegroeid tot veelzijdig en gedreven specialist. Een winstgevende campagne opzetten op Meta of Pinterest? Of adverteren op Google Ads (SEA)? Je roept het maar en Bas is al met zijn neus in de accounts te vinden!

Dat Bas niet zomaar genoegen neemt met de eerste de beste oplossing, dat zal je dan ook niet verbazen. Bas verliest zich het liefst volledig in de psychologie achter advertenties. En hij zoekt tot op de bodem uit waarom die ene advertentie nu de juiste snaar raakt en de ander juist niet.

Of hij ook in zijn vrije tijd een strategisch spelletje speelt? Als het uitkomt wel. Tijdens een potje voetbal of golf komt deze vaardigheid maar al te goed van pas en zet hij de concurrent wederom buiten spel!

Waar Bas goed in is

  • Social ads en SEA effectief laten samenwerken

  • Verbeterkansen spotten op basis van data

  • Leergierig en gedreven

Bas

Social ads-specialist

Student Verhuis Service

09-06-2022

Ontzettende fijne mensen om mee samen te werken. DoubleSmart denkt actief mee onze behoeftes en doelen en zorgt telkens weer voor een samenwerking op maat waardoor we samen kunnen blijven groeien. Daarnaast hele brede kennis in huis wat ervoor zorgt dat er altijd de juiste specialist is die je kan helpen bij online marketing vraagstukken.

Fulco Ploeg

06-05-2022

Goede ervaring met Double Smart, veel kennis in huis! Maandelijks een rapportage met duidelijke toelichting. Fijn contact!

Ruud van Doorn

14-10-2022

Niets dan lof tot heden over dit bedrijf. Leuke medewerkers die ook nog meedenkers zijn. Maandelijks overleg over de resultaten. …. En het belangrijkste. Het levert een omzetverhoging op. Dus Maatjemeer.nl is al jaren dik tevreden.

Wat houdt ons bezig?

DoubleSmart bij SMX München

Nieuws

12-04-2024 Auteur:

SMX München 2024

18 & 19 maart 2024 vond SMX München plaats! Dit is Europa’s grootste Search Marketing Conference, zowel voor SEO, SEA en Social advertising. Collega’s Mark, Sjoerd, Steven en Jelle zijn afgereisd naar München om dit event bij te wonen. De meest waardevolle inzichten delen ze in dit blog! […]
SMX München 2024 SMX München 2024 SMX München 2024 2024-04-16
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Sjoerd/
Remco vertelt over verschuiving ecommerce

Strategie

02-04-2024 Auteur:

Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers?

Ben je actief in een markt die traditioneel gezien opereert met tussenhandelaren? Dan is de kans groot dat je manier van werken de laatste decennia flink op z’n kop is gezet. In het verleden verkocht je producten via beurzen en catalogi aan dealers. Tegenwoordig lever je als groothandel of producent steeds vaker direct aan de eindgebruiker. Een kansrijke ontwikkeling die tegelijkertijd heel wat vragen oproept. Want hoe pak je dit precies aan? Waar liggen jouw kansen en risico’s, welke afzetmodellen zijn er en welke daarvan past het best bij jouw bedrijf? […]
Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? Cut out the middle man of vertrouwen op je netwerk aan wederverkopers? 2024-04-02
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Ilja/
Blog server side tagging van Erik

Data

20-03-2024 Auteur:

Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies

Winstgevendheid meten in campagnes en sturen op kwalitatieve conversies: als marketeer ben je altijd op zoek naar de beste manieren om data te verzamelen en hierop keuzes te maken. Dit wordt echter steeds lastiger door het wegvallen van third-party cookies. Toch is er een oplossing dankzij de introductie van server-side tagging. In dit blog vertel ik: Erik, Head of Data en Efficiency, je wat server side-tagging precies is én waarom het noodzakelijk is dit toe te passen. […]
Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies Server-side tagging: zo waarborg je data zonder third-party cookies 2024-04-04
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/Erik/

Maak kennis met ons Social team

Social ads-specialist
Teamlead Social Ads
Social ads-specialist
Social ads-specialist
Social ads- en CRO-specialist

Onze klanten beoordelen ons met een:

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-
Bas Splitthoff

Begonnen als SEA-stagiair, maar inmiddels uitgegroeid tot veelzijdig en gedreven specialist. Een winstgevende campagne opzetten op Meta of Pinterest? Of adverteren op Google Ads (SEA)? Je roept het maar en Bas is al met zijn neus in de accounts te vinden!

Dat Bas niet zomaar genoegen neemt met de eerste de beste oplossing, dat zal je dan ook niet verbazen. Bas verliest zich het liefst volledig in de psychologie achter advertenties. En hij zoekt tot op de bodem uit waarom die ene advertentie nu de juiste snaar raakt en de ander juist niet.

Of hij ook in zijn vrije tijd een strategisch spelletje speelt? Als het uitkomt wel. Tijdens een potje voetbal of golf komt deze vaardigheid maar al te goed van pas en zet hij de concurrent wederom buiten spel!

DoubleSmart
DoubleSmart Bas Splitthoff