We maken dingen niet mooier dan dat ze zijn en zeggen eerlijk waar het op staat. Sterker nog: je hebt 24/7 toegang tot het dashboard waar je alle belangrijke resultaten inziet. Zo weet je precies wat iedere geïnvesteerde euro je oplevert.
Google Ads is voor ons méér dan op de juiste knoppen klikken. Ook op strategisch vlak denken we graag met je mee. Wat is er nodig om jouw bedrijfsdoelen te halen? En hoe maximaliseer je jouw winst? Je krijgt vakkundig advies.
Niet achteroverleunen na een succesvolle campagne. Maar alles op alles zetten om jouw bedrijf nóg verder te laten groeien. We zoeken proactief naar kansen en grijpen die met beide handen aan. Of dat nu vandaag is, over een jaar óf over 5 jaar.
Adverteren op Google doe je met een doel. Je wil meer verkeer naar je website lokken. Extra conversies en omzet genereren. En uiteindelijk: je winst vergroten. Zo helder als dat klinkt, zo ingewikkeld dat het is. Want in beeld komen bij de juiste mensen en jouw investering dubbel en dwars terugverdienen, dát blijkt een ware kunst te zijn.
Het is ook niet voor niks dat veel marketingmanagers en ondernemers investeren in een professioneel Google Ads bureau. Hiermee weet je immers zeker dat je maximaal rendement uit je campagnes haalt. Het Google Ads-team van DoubleSmart:
Daarbij hoort ook: een gestroomlijnde samenwerking met onze andere onlinemarketingdiensten. Want niet alleen kennen onze Ads-specialisten de Ads-wereld van binnen en van buiten. Ook wordt jouw website – met conversieoptimalisatie – zo ingericht, dat je stuurt op omzet. En besluit je daarbij ook nog onze SEO- en/of social ads-experts in de arm te nemen, dan profiteer je al helemaal van een overkoepelende aanpak en een ijzersterke totaalstrategie!
Haal je met jouw Google Ads-activiteiten extra websiteverkeer en een superhoge omzet binnen, dan is dat een garantie voor een maximale winstmarge, toch? Nee, niet per se. Bij DoubleSmart weten we: omzet is iets anders dan winst. En met blindelings focussen op het werven van zo veel mogelijk potentiële klanten kom je er niet. Wil je jouw winst keer op keer laten groeien, dan behoeft dat een slimme en weloverwogen aanpak.
Schakel je ons in als jouw Google AdWords bureau, dan zoeken we tot in de puntjes uit hoe jij je budget het meest efficiënt besteedt.
Kun je bijvoorbeeld het best zoekmachine adverteren op jouw hoog geprijsde producten – die misschien in eerste instantie voor de meeste omzet zorgen – of is het juist verstandiger te sturen op laag geprijsde producten? Van welke data moet je Google voorzien om te profiteren van een absoluut concurrentievoordeel? En wat is er verder van belang voor een campagne? Samen met een Ads bureau ontdek je hoe je jouw product of dienst zo goed mogelijk op de kaart zet.
Bij DoubleSmart ligt de focus in de basis dus op het efficiënt besteden van jouw budget. Maar wat onderscheidt ons nog meer? Kies je voor DoubleSmart als jouw Adwords bureau, dan profiteer je van voordelen als:
Bij DoubleSmart ligt de focus in de basis dus op het efficiënt besteden van jouw budget. Maar wat onderscheidt ons nog meer? Kies je voor DoubleSmart als jouw Adwords bureau, dan profiteer je van voordelen als:
Hoe een samenwerking met DoubleSmart eruitziet? Met een gratis en vrijblijvend kansenonderzoek ontdek jij waar jouw groeikansen liggen. Vervolgens ontvang je een voorstel op maat; afgestemd op jouw ambities en bedrijfsdoelen. En na jouw akkoord gaan we aan de slag met de strategie, campagne-inrichting en -uitvoering.
Welke werkzaamheden een Google Ads bureau concreet van jou uit handen neemt? Voor meer dan 150 klanten houden we ons bezig met:
Met Google Ads kun je adverteren op alle kanalen van Google. Dit gaat dus verder dan de resultaten in de zoekmachine. Ook platforms als YouTube en Gmail vallen hieronder. Samengevat zijn er zes verschillende soorten Google Ads-campagnes:
Hierbij adverteer je in de zoekresultaten van Google. Door gebruik te maken van zoekwoorden zorg je ervoor dat jouw advertentie wordt gezien door de juiste mensen.
Advertenties uit een display-campagne worden vertoond op websites zoals Nu.nl. Dit is een goede manier om te (re)targeten en/of de naamsbekendheid te verhogen.
Shopping-advertenties worden vertoond bovenaan in de shopping-resultaten in Google. Ideaal voor webshops om klanten naar de website te trekken.
Video-advertenties worden bijvoorbeeld vertoond op YouTube. Een goede manier om extra zichtbaar te zijn bij jouw doelgroep.
Dit is een combinatie van verschillende soorten advertenties, om zo de juiste doelgroep aan te spreken. Zo kunnen er in deze campagne onder andere search-, shopping-, display- en video-advertenties worden vertoond.
Met deze campagne worden vooral nieuwe doelgroepen aangesproken, met behulp van onder andere display- en video-advertenties. Het doel is om mensen meer bekend te laten raken met je merk of bedrijf.
Jouw SEA-activiteiten uit handen geven aan een professioneel Google Ads bureau? Dat betekent maar één ding: je gaat voor het allerbeste resultaat. Want waar jij als marketingmanager of ondernemer misschien ook heel wat kennis hebt van dit platform, halen onze experts pas écht het onderste uit de kan.
Google Ads-specialisten houden alle ontwikkelingen rondom Google Ads nauwlettend in de gaten en maken er een sport van om – met analyse en evaluatie – jouw campagne iedere dag een stukje succesvoller te maken.
Bovendien een groot voordeel van Google Ads uitbesteden: je krijgt er (als je kiest voor DoubleSmart) direct een strategisch partner bij. Met andere woorden: niet alleen wordt het uitvoerende werk van je uit handen genomen, ook krijg je vakkundig advies over hoe je bredere bedrijfsdoelstellingen kunt bereiken.
Tot slot bespaar je natuurlijk heel wat kostbare tijd als je Google Ads uitbesteedt. Tijd die jij kunt besteden aan de werkzaamheden waar jij écht in uitblinkt. En waar het bedrijf jou het hardste nodig heeft.
Onze expertise is goud waard. Letterlijk. Want dankzij onze specialistische aanpak en jarenlange ervaring, zal jouw winst flink groeien. Iedere keer een stukje meer.
Je profiteert van een ijzersterke strategie, een doeltreffende Ads-campagne die constant geoptimaliseerd wordt en een Google-algoritme dat in jouw voordeel werkt dankzij de meest accurate data. Daarbij wordt jouw budget superefficiënt ingezet én stuur je met je website op conversie. Kortom: een investering in onze expertise verdien je dubbel en dwars terug.
Extra websitebezoekers, omzet en winst genereren? Als professioneel Google Ads-bureau zijn wij dé partij die je helpt online koploper te worden. Mét strategisch advies en zónder dat je vastzit aan een overeenkomst. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jouw winst kunnen maximaliseren.
Investeer je in Google Ads? Samengevat profiteer je dan van voordelen als:
✔ Direct resultaat. Ziet iemand je advertentie en klikt diegene erop? De ‘kosten per klik’ levert je direct een websitebezoeker (en mogelijk omzet) op.
✔ Een grote zichtbaarheid. Met Google Ads kun je adverteren op álle kanalen van Google. Van de zoekmachine tot aan YouTube en Gmail.
✔ Efficiënte besteding van je budget. Je stelt heel specifiek in wie jouw advertentie te zien krijgt. Hierdoor steek je alleen budget in het bereiken van de mensen die (waarschijnlijk) geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst.
Google Ads, vroeger Google AdWords genaamd, is het advertentieplatform van Google. Via dit platform draai je dus advertentiecampagnes op alle kanalen van Google. Niet alleen verschijnt je advertentie bijvoorbeeld in de zoekmachine, ook kun je adverteren op YouTube, Gmail en tal van andere veelgebruikte websites en apps.
DoubleSmart doet méér dan op de juiste knoppen drukken in Google Ads en een campagne lanceren. Je krijgt er direct een strategische partner bij, die op alle marketingvlakken met je meedenkt.
Van welke data moet je Google bijvoorbeeld voorzien om het algoritme in jouw voordeel te laten werken? Hoe zet je jouw marketingbudget het meest efficiënt in? Hoe stuur je op je website op conversie? En hoe kunnen diverse onlinemarketingdiensten elkaar versterken? Kies je voor ons als jouw SEA-bureau, dan weet je zeker dat je alles uit je geïnvesteerde euro’s haalt.
Wat Google Ads precies kost, dat is afhankelijk van meerdere factoren. Bijvoorbeeld van hoeveel budget jij in je advertenties wilt steken en van wat je betaalt per klik/websitebezoeker.
Google Ads werkt met een zogenoemd pay-per-clicksysteem. Oftewel: je betaalt pas geld aan Google als iemand op jouw advertentie klikt. En hoeveel je betaalt per klik, dat verschilt per advertentie.
Adverteer je bijvoorbeeld op een populaire zoekterm met veel concurrentie, dan kost het je meer geld als iemand op je advertentie klikt dan wanneer je adverteert op een zoekterm met weinig concurrentie. Daarbij betaal je vaak ook minder per klik als de kwaliteit van je advertentie hoger is en/of als de advertentie perfect aansluit bij de behoefte van de doelgroep.