Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek SEO
Gratis kansenonderzoek
Precies weten waar jouw SEO-kansen liggen? Vraag nu ons gratis kansenonderzoek aan en onze specialisten brengen de kansen die er liggen op het gebied van SEO en SEA in kaart.
Meten is weten
De doelen die wij stellen, zijn altijd meetbaar. Zo weet je precies wanneer je van succes kunt spreken. Samen met jou doen we er alles aan om jouw bedrijf optimaal te laten groeien!
Flexibele overeenkomst
Toch niet tevreden met de resultaten die we boeken? Onze contracten zijn binnen een maand opzegbaar. Zo zit je nergens aan vast én weet je zeker dat we ons best voor je doen!
Wat is een SEO-check?
Een SEO-check is een rapport dat je helpt te visualiseren wat de staat van jouw website is op SEO-vlak. Hoe ziet Google jouw website, hoe goed ben je vindbaar? Ons kansenonderzoek geeft je inzicht in de online kansen die er voor jouw bedrijf liggen op het gebied van zoekmachine optimalisatie.
We gebruiken onze speciale software en steekproeven om je website nauwkeurig te bekijken om zo op verschillende SEO-gebieden een concreet advies te kunnen geven over je website.
Deze klanten gingen je voor
SEO-check: waar letten we op?
SEO (ook wel zoekmachine optimalisatie) is geen exacte wetenschap. Google houdt zijn algoritmes geheim en geeft slechts richtlijnen over hoe je op je website rekening kunt houden met deze algoritmes.
Wat we echter wel weten, is dat zoekmachines altijd het belang van de zoeker vooropstellen. Dit principe keert steeds terug en neemt dus ook een centrale rol in bij zoekmachine optimalisatie.
De factoren waarop wij als SEO bureau onze SEO check van jouw website focussen, zijn geselecteerd door SEO specialisten die dagelijks met succes technieken toepassen en klanten beter vindbaar maken in de zoekmachines. Deze factoren zijn in te delen in drie categorieën: autoriteit, content en techniek.
Autoriteit
Hoe hoger de autoriteit van je website, hoe gemakkelijker het is om hoger in de zoekresultaten van de zoekmachine te komen. Een hoge autoriteit krijg je door kwalitatieve backlinks, oftewel: het is van belang dat andere relevante websites naar jouw website verwijzen met een link. Hoe meer relevante websites dit doen, hoe hoger jouw autoriteit.
Een relevante website is een website die thematisch gezien duidelijk met jouw website in verband staat. Een backlink op een relevante website die bovendien ook zelf een hoge autoriteit heeft, is helemaal van grote waarde voor het opbouwen van een sterk backlinkprofiel van jouw website. Een sterk backlinkprofiel kun je actief opbouwen door aan linkbuilding te doen.
De autoriteit van je website lichten we in de SEO-analyse toe aan de hand van je backlinkprofiel en de mate waarin je content het waard is om naar te linken. Linkbuilding uitbesteden bij Doublesmart betekent dat we voor jou op zoek gaan naar de meest relevante linkmogelijkheden, aansluitend op jouw wensen en behoeften.
Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
Content
Met content wordt de inhoud van je website bedoeld. De kunst is door goede, kwalitatieve content te creëren zowel je bezoekers als de zoekmachines tevreden te houden. Dit doe je door je bezoekers te bieden waarnaar zij op zoek zijn. Een SEO copywriter weet precies hoe dat moet.
Google stelt zich tot doel om zijn gebruikers zo snel en zo goed mogelijk te voorzien van een antwoord op hun zoekvragen. Als jij je website voorziet van waardevolle content die een duidelijk antwoord geeft op vragen waarmee (be)zoekers kampen, levert dit je een goede positie op de resultatenpagina’s van zoekmachines op. Jouw goede content is namelijk precies wat Google zijn zoekers wil tonen.
Binnen onze SEO-analyse nemen we op contentgebied de URL-structuur van je website, je zoekwoordengebruik en eventuele duplicate content onder de loep.
Techniek
Om je website goed te laten functioneren, is de techniek achter je website van groot belang. Google stelt zich tot doel zijn zoekers een goede gebruikerservaring te bieden. Een website met een matige techniek kan de gebruikerservaring van de bezoeker negatief beïnvloeden. Google staat dan ook negatief tegenover websites waarbij technische moeilijkheden het gebruikersgemak verkleinen.
Op technisch gebied bespreekt de SEO-analyse bij Doublesmart de snelheid, de al dan niet beveiligde verbinding en de gestructureerde data van jouw website.
Ook een gratis SEO-check?
Ons kansenonderzoek is jouw gratis SEO-check. Met deze analyse in de hand kun je gelijk concrete stappen nemen om de vindbaarheid van jouw website effectief te vergroten.
Ons kansenonderzoek geeft je duidelijk inzicht in je verbeterpunten en is geschreven in begrijpelijk Nederlands.
The only way is up! Wil jij ook je weg omhoog in Google vinden? Neem contact met ons op en geef ons het startsignaal voor jouw gratis SEO-check!
Inclusief SEA-check!
Een SEO-check komt nooit alleen. Tenminste, die van ons niet.
We bieden je tegelijkertijd een SEA-check, die zit bij je SEO-check inbegrepen. Wij geloven namelijk in de effectiviteit van een uitgebalanceerde combinatie van zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA).
Waar wacht je nog op? Vraag gelijk je gratis kansenonderzoek aan!
Ons track record
bekijk alle partners en awardsKoekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.
Veelgestelde vragen
-
Wat is een SEO-check?
Een SEO-check is een rapport waarin wordt uitgelicht hoe jouw website ervoor staat op het gebied van SEO (oftewel zoekmachine optimalisatie). Is je website goed vindbaar? Wordt Google blij van je website? Met een SEO-check krijg je inzicht in de staat van je website op SEO-vlak én zie je op welke punten je kunt verbeteren om beter vindbaar te worden in de organische zoekresultaten in zoekmachines.
-
Hoe voert Doublesmart een SEO-check uit?
Doublesmart voert op dagelijkse basis SEO-checks uit voor uiteenlopende klanten. Dat doen onze SEO-experts met speciale software en tools. We duiken je website in om grondig in kaart te brengen hoe je ervoor staat op verschillende vlakken van zoekmachine optimalisatie. Op basis daarvan geven we concrete adviezen voor verbeterpunten.
-
Hoeveel kost een SEO-check?
Een SEO-check bij Doublesmart laten doen? Dat kost je helemaal niets! Wij voeren graag een kosteloos kansenonderzoek voor je uit, waarin we je website onder de loep nemen en pinpointen hoe je website geoptimaliseerd kan worden. Een SEO-check komt bovendien nooit alleen: er zit altijd ook een SEA-check bij inbegrepen. Wij geloven namelijk in de effectiviteit van een uitgebalanceerde combinatie van SEO (zoekmachine optimalisatie) en SEA (zoekmachine adverteren).
-
Welke factoren komen naar voren in een SEO-check?
Bij een SEO-check letten onze specialisten in de hoofdlijnen op drie categorieën: autoriteit, content en techniek. Autoriteit draait om het aantal backlinks van goede kwaliteit dat naar jouw website wijst. Bij content onderzoeken we de kwaliteit van de teksten en andere informatie die nu op jouw website staat. En bij techniek komt de SEO-vriendelijkheid van het technische frame van je website aan bod.