Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek SEO
Meer leads en klanten
Niet gewoon schrijven om het schrijven. Maar content creëren met een doel. Met kwalitatief goede content ben jij goed zichtbaar in Google én verleid je je doelgroep tot actie over te gaan. Je target bereiken en overtuigen met exact de juiste woorden en beelden dus: dat is de kunst.
Altijd zichtbaar en relevant
Van e-mailmarketing tot waardevolle blogs. En van een toffe video op social media tot een whitepaper voor het genereren van nieuwe leads. Met goede content marketing ben je altijd zichtbaar en relevant voor jouw doelgroep. In welke fase van de klantreis iemand zich ook bevindt.
Overkoepelende strategie
SEO, SEA, social ads: overal komt content terug. Maar content is niet alles waar online marketing uit bestaat. Bij Doublesmart heb je de kans een team aan vakspecialisten te laten samenstellen; ieder met hun eigen expertise. Op die manier stem je al jouw online activiteiten naadloos op elkaar af en profiteer je van het allerbeste resultaat.
Content marketing uitbesteden: voor content die wél iets oplevert
Pijnlijk maar waar: het maken van content is een ondergewaardeerd vak. Want: ‘zo’n tekst schrijf je toch wel even’? Of ‘die kun je toch gewoon laten maken door ChatGPT’? Die misvatting zou voor eens en altijd de wereld uitgeholpen moeten worden. Want ja, iedereen kan content creëren. Maar het creëren van kwalitatief goede content – die écht bijdraagt aan het behalen van jouw bedrijfsdoelstellingen – is wel degelijk een vak apart. Kies je voor content marketing uitbesteden aan Doublesmart, dan investeer je in:
- Een betere vindbaarheid online en meer websitebezoekers
- Teksten en beelden die exact inspelen op de pijnpunten en behoeften van jouw doelgroep
- Extra conversies, omzet en tevreden klanten
Deze klanten gingen je voor
Contentmarketing uitbesteden aan Doublesmart: jouw opties
Meer conversies en omzet: de voordelen van content uitbesteden
Content te creëren die écht relevant en waardevol is
Een contentspecialist kruipt volledig in de huid van jouw doelgroep en gebruikt exact de juiste woorden en beelden om hen te intrigeren. Niet alleen voelt jouw doelgroep zich zo direct aangesproken en leidt dit daarom tot extra conversies. Ook laat dit jou – als het gaat om een tekst op je website – hoger scoren in de zoekresultaten van Google.
Het brein van jouw target te beïnvloeden
Specifieke woorden, zinnen of beelden gebruiken, om zo het gedrag van jouw target te beïnvloeden? Ja echt: dit is een vaardigheid die een contentspecialist beheerst. Kies je voor content marketing uitbesteden, dan wordt jouw doelgroep psychologisch verleid om tot actie over te gaan. Of dit nu het doen van een aankoop is, het aanvragen van een offerte of het downloaden van een whitepaper.
Jouw profilering helder door te voeren in al jouw uitingen
Jouw organisatie of merk is uniek en dat moet duidelijk zijn in al jouw uitingen. Een contentspecialist heeft de kwaliteit om jouw tone of voice (schrijfstijl), huisstijl en USP’s (unique selling points) overal zó te laten doorklinken, dat iemand jouw organisatie er direct in herkent. Niet alleen draagt dit bij aan een professionele uitstraling. Ook blijf je met een herkenbare profilering eerder hangen in het hoofd van jouw doelgroep.
Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
In 5 stappen naar omzet genererende content:
Onze werkwijze
Een vaste werkwijze voor het creëren van content hebben we niet. Iedere situatie is namelijk uniek en elke contentcreatie behoeft een eigen aanpak. Vatten we de stappen uit het contentcreatieproces echter op een grove manier samen, dan ziet dat eruit als:
- Contentstrategie opstellen. Wat is jouw doelstelling precies? En hoe levert content hier een bijdrage aan? Samen stellen we een ijzersterk plan op voor de te creëren content.
- Jouw huisstijl, tone of voice en USP’s in kaart brengen. Jij vertelt ons meer over jouw huisstijl, tone of voice en unieke aspecten; hét uitgangspunt voor de content.
- Content creëren. Alle benodigde input aangeleverd? Laat het contentcreatieproces maar beginnen!
- Feedback- en optimalisatieronde. Indien gewenst voorzie je de gemaakte content van feedback. De contentspecialist voert jouw feedbackpunten door.
- Content publiceren. Helemaal blij met de content? Tijd voor publicatie! Bij doorlopende contentprojecten doorloop je dit proces de maanden erna telkens opnieuw (vanaf stap 3).
Een complete online marketing aanpak
Content marketing kan bijna niet zonder zoekmachine optimalisatie. De organische (oftewel: niet-betaalde) resultaten in Google zijn namelijk hét ideale kanaal om je content aan de man te brengen en gelezen te laten worden. Je kunt nog zulke prachtige content creëren, maar als niemand die content consumeert, heb je er nog niets aan.
Doublesmart is een online marketing bureau waar meerdere disciplines onder één dak worden samengebracht. Het grote voordeel daarvan? Intensieve samenwerking! Met ons TeamSMART-model bieden we je holistische online marketing aan. Geloof ons: als onze specialisten samenwerken en onderling kennis en data uitwisselen, komt dat je marketing ten goede. Spreek je doelgroep op het juiste moment aan met de juiste content waar ze precies op dat moment in de customer journey behoefte aan hebben, en je merkt het vanzelf: je websitebezoekers worden trouwe klanten.
Content marketing bureau inschakelen voor maximaal resultaat?
Jouw content marketing uitbesteden? En er zeker van zijn dat jouw tekst- en beeldmateriaal bijdraagt aan het behalen van jouw doelstellingen? Vraag direct een gratis kansenonderzoek aan en ontdek waar jouw groeikansen liggen!
Ons track record
bekijk alle partners en awardsOntmoet onze contentspecialisten
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.
Veelgestelde vragen
-
Wat zijn de voordelen van content marketing uitbesteden?
Kies je ervoor jouw contentmarketing uit te besteden aan een specialistisch bureau, dan weet je zeker dat jouw teksten en beelden daadwerkelijk bijdragen aan het behalen van jouw doelstellingen. Waar je zelf misschien ook gemakkelijk een tekst schrijft of een beeld maakt, doet een contentspecialist dat weloverwogen, volgens bepaalde richtlijnen en met kennis van het vak. Met content marketing uitbesteden profiteer je daardoor van voordelen als:
- Een hogere plek in de zoekresultaten van Google
- Meer bezoekers op je website
- Extra conversies en omzet
- Een professionele uitstraling voor jouw bedrijf
- Een uniforme en herkenbare profilering in al jouw teksten en beelden
- Content die echt opvalt en blijft hangen bij jouw doelgroep
- Besparing van tijd, moeite en budget
-
Wat kost het om contentmarketing uit te besteden?
Wat je precies investeert in het uitbesteden van jouw contentmarketing, dat hangt af van het type content dat je laat maken en om hoeveel teksten en/of beelden het gaat. Vraag een gratis kansenonderzoek aan en ontdek jouw opties!
-
Hoe meet ik het succes van de uitbestede content?
Wat jouw investering in contentmarketing je oplevert? Je ontvangt iedere maand een rapportage waarin je de gedane werkzaamheden en relevante behaalde resultaten ziet. Bij e-mailmarketing lees je bijvoorbeeld voor hoeveel conversies de mails die maand hebben gezorgd en bij SEO-content krijg je onder meer te zien hoeveel organisch verkeer er via Google op jouw website is geland.
-
Wat doet een content marketing bureau?
Een content marketing bureau zoals Doublesmart neemt je zorgen weg over content marketing. We stellen een contentstrategie voor je op (eventueel als onderdeel van een grotere, holistische online marketing strategie) en voeren de praktische contentcreatie voor je uit. We houden de resultaten in de gaten en rapporteren over de voortgang op je doelstellingen. Onze contentspecialisten weten hoe ze kwalitatieve content moeten creëren die jouw ideale doelgroep aanspreekt. Jij weet hoe jouw branche in elkaar steekt. Combineer die twee typen kennis en het resultaat is content marketing waarmee je resultaten boekt. Neem contact met ons op, vertel ons je ambities en wij kijken wat we voor jou kunnen betekenen!