Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek SEO
Meetbaar resultaat
Hoeveel websitebezoekers heb je per maand? En hoe verhoudt zich dit ten opzichte van een jaar eerder? Je ontvangt iedere maand een uitgebreide rapportage waarin je precies ziet wat jouw investering in SEO uitbesteden je oplevert. Meetbaar resultaat, noemen we dat.
Lekker flexibel
Wij gaan voor een samenwerking met een gouden randje. Zo een waar iedereen blij van wordt. En waar je alleen hoeft te blijven als je dat dolgraag wil. Je zit daarom nergens aan vast.
Strategisch partner
SEO is voor ons meer dan op de juiste knoppen klikken. We denken ook graag mee over jouw strategie. Samen zorgen we ervoor dat die ijzersterk is.
Maximaal rendement door SEO uit te besteden
Jij wil serieus aan de slag met SEO om je bedrijf te laten groeien en zoekt naar de beste manier om dit te realiseren. Want hoewel jij als marketingmanager of ondernemer misschien best weet hoe de SEO-vork in de steel zit, lijkt een stabiele plek in de top 3 van Google bemachtigen nog lastig. Misschien heb je nét niet genoeg kennis van het online gedeelte van marketing. Of misschien heb je niet de tijd en middelen om je hier volledig in te verdiepen.
Hoe dan ook is de keuze om SEO uit te besteden dan snel gemaakt. Door SEO uit te besteden aan een specialist in online marketing, weet je namelijk zeker dat:
- Je de beste resultaten bereikt en maximaal rendement haalt uit je investering.
- Je niet onnodig veel tijd, moeite en geld in SEO stopt, zonder dat dit je een top 3-positie in Google oplevert.
- Jij je kan bezighouden met de werkzaamheden waar jij écht goed in bent en waar het bedrijf jou het hardst nodig heeft om te groeien.
Deze klanten gingen je voor
Waarom jouw zoekmachineoptimalisatie uitbesteden aan Doublesmart?
Al meer dan 150 bedrijven besteedden hun SEO aan ons uit. Maar wat maakt dat klanten nu zo tevreden over ons zijn? Oftewel: waarom zou je je SEO aan óns uitbesteden? Bij ons profiteer je van deze 5 voordelen.
SEO uitbesteden aan Doublesmart: voor wie is het interessant?
SEO uitbesteden aan DoubleSmart is geschikt voor:
✔ Bedrijven die dromen van die absolute toppositie in Google, meer klanten én natuurlijk meer omzet. Oftewel: bedrijven die dé online koploper willen worden (of al zijn).
✔ Bedrijven die een resultaatgerichte partner zoeken om hun groei op een doordachte manier te realiseren.
✔ Bedrijven die hun pijlen richten op langdurig resultaat.
SEO uitbesteden aan DoubleSmart is niet geschikt voor:
✖ Bedrijven die een nummer 4-positie in Google eigenlijk wel prima vinden.
✖ Bedrijven die hopen hun SEO-taken blindelings over de schutting te kunnen gooien. Zonder zelf óók input te leveren.
✖ Bedrijven die enkel op zoek zijn naar quick wins en niet naar langetermijnresultaat.
Dit zeggen onze klanten
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers .
De SEO-werkzaamheden die je uit handen kunt geven
Ben je graag zeker van goede resultaten en overweeg je jouw SEO uit te besteden? Goed om te weten is dat je zelf bepaalt welke SEO-werkzaamheden je uit handen geeft en welke niet. We kunnen je onder andere helpen met:
- On-page optimalisatie
- Copywriting
- Contentmarketing
- Linkbuilding uitbesteden
- Conversieoptimalisatie
- Websitetechniek
Hoe jouw weg naar de top eruitziet
Wat zich precies afspeelt tussen ons eerste contactmoment en het behalen van die toppositie in Google? In een notendop zijn dat de onderstaande vijf stappen. We onderzoeken hoe je website nu presteert, achterhalen waar je kansen liggen én brengen in kaart hoe we die optimaal kunnen benutten.
Wat zijn de kosten van SEO uitbesteden?
De vraag wat SEO uitbesteden precies kost, dat is niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden. Dit is namelijk afhankelijk van nogal wat factoren. Welke SEO-werkzaamheden wil je precies aan ons overlaten? Is er ooit al iets aan SEO gedaan of beginnen we bij 0? En welk marketingbudget heb jij te besteden als bedrijf? We geven je graag – telefonisch, online of in real life – een uitgebreid overzicht van de kosten die je kunt verwachten.
Een leuke meevaller: de eerste stap naar goede SEO is bij ons gratis. Ons gratis kansenonderzoek biedt je inzicht in de speerpunten van SEO en in hoe jouw website hierop scoort. Dat is handig, want zo weet je direct waar er nog werk aan de winkel is en wat al goed gaat.
Je overige online marketing uitbesteden?
Ook dan ben je bij Doublesmart aan het juiste adres! Niet alleen lopen er heel wat SEO-marketeers rond in ons kantoorpand. Ook SEA-, social media marketing– en conversieoptimalisatie-experts vind je onder ons dak. Goed nieuws voor jou. Neem je namelijk meerdere diensten af, dan levert dat je nóg meer websitebezoekers, conversie en winst op.
Hoe verschillende onlinemarketingkanalen elkaar versterken
Doordat al onze specialisten intensief met elkaar samenwerken, profiteer je van een holistische onlinestrategie. We duiken de statistieken in, steken de koppen bij elkaar en stemmen de campagnes van de verschillende onlinemarketingkanalen naadloos op elkaar af.
Op die manier zorgen we ervoor dat je maximaal resultaat bereikt én dat je zichtbaar bent in elke fase van de customer journey. Waar je je met SEO bijvoorbeeld richt op mensen die naar jou op zoek zijn, neem je met social media ads zélf het heft in handen. Kortom: de verschillende onlinemarketingkanalen versterken elkaar. En pas écht voor winst ga je als je overál zichtbaar bent.
Ons track record
bekijk alle partners en awardsOntmoet onze SEO-professionals
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.
Veelgestelde vragen
-
Wat is SEO en hoe werkt het?
SEO is de afkorting van search engine optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Als je aan SEO doet, voer je bepaalde aanpassingen door op je website, die ervoor moeten zorgen dat je beter scoort in Google met relevante zoekopdrachten. Het doel daarvan: meer websitebezoekers en dus meer klanten voor je bedrijf. Naast de on-page elementen verbeteren (de content, interne linkstructuur en de techniek van de site) kun je ook aan de slag gaan met het realiseren van relevante backlinks (off-page SEO) verwijzingen van andere sites naar jouw website.
SEO werkt op basis van veel verschillende factoren die op een bepaalde manier meespelen in de positie van jouw pagina en zoekwoorden. Op sommige zaken kun je direct invloed uitoefenen. De impact van jouw wijzigingen op het algoritme zullen niet van de één op de andere dag effect sorteren. Daarom is SEO meer iets voor op de langere termijn.
Daarbij adviseren we altijd bij het fundament te beginnen: namelijk de techniek van jouw website. Deze is van essentieel belang en wordt ook van steeds grotere invloed. Vervolgens werk je aan de best mogelijke content en zorg je dat jouw website een autoriteit wordt binnen jouw vakgebied. Onder die verschillende onderdelen zitten meer dan 100 rankingfactoren die allen bijdragen aan jouw positie in de SERP van Google.
Leer in onze SEO hub meer over wat SEO is en hoe het werkt.
-
Wanneer is SEO rendabel?
SEO is rendabel als het meer oplevert dan dat het kost. Logisch, en makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe meet je dat? Of je SEO-inspanningen meer opleveren dan dat ze kosten?
Het antwoord: wij nemen onze beslissingen áltijd op basis van data en we stellen onszelf meetbare doelen. Op die manier weten wij én weet jij altijd wat we aan het doen zijn, waar jouw investering terechtkomt en wat je resultaten daarvan zijn. Zo maak je de rendabiliteit van SEO dus meetbaar.
-
Wat is een SEO-tekst?
Laat je je SEO uitbesteden, dan kun je ervoor kiezen SEO-teksten door ons te laten schrijven. Een goede SEO-tekstschrijver schrijft teksten die uitstekend vindbaar zijn in de zoekmachines. En eigenlijk nog wel meer dan dat. Ze schrijven teksten die eruit springen, die antwoord geven op de zoekintentie die een websitebezoeker daadwerkelijk heeft én die ook nog eens foutloos Nederlands zijn. Kortom: onze copywriters zorgen ervoor dat je serieus resultaat behaalt met een SEO-tekst.
-
Wat levert investeren in SEO je op?
Zet je SEO in, dan kies je voor:
- Een hoog rendement. Bij ons levert SEO in de meeste gevallen meer op dan dat het je kost. Je verschijnt hoger in de zoekresultaten en krijgt dus meer websitebezoekers én meer conversie.
- Goede gebruikservaring. Ondanks dat het bij SEO draait om de zoekmachines, optimaliseer je eigenlijk voor de potentiële klant die zich suf surft in die zoekmachine.
- Investeren in de toekomst. Waar je met SEA investeert in het nu, investeer je met SEO in de toekomst. Je bouwt namelijk aan een blijvend resultaat.
- Beter inspelen op de klant. Je ontvangt alle nodige kennis van de markt, waardoor je exact kunt inspelen op de wensen van jouw (potentiële) klanten.
-
Welke kennis heeft een SEO-specialist in huis?
Je begrijpt vast: SEO is meer dan een snel geschreven tekst met 74 keer het belangrijkste keyword erin gepropt. Het gaat erom dat je alle onderdelen van een website zó optimaliseert, dat Google, en nog belangrijker de websitebezoeker, de waarde ervan inziet. Goede SEO vergt bijvoorbeeld kennis van:
- Linkbuilding;
- On-page optimalisatie;
- Technische websiteaspecten;
- Zoekwoordenonderzoek;
- Copywriting, contentcreatie en SEO tekstschrijven;
- De wensen, eisen en voorwaarden van Google en Bing;
- Web analytics;
- Verschillende SEO-tools;
- De markt en doelgroep
-
Hoe verbeter je SEO?
Om je SEO te verbeteren, zul je eerst moeten uitvogelen waar nog ruimte is voor verbetering. De een heeft nog nooit iets aan SEO gedaan, terwijl de ander al een aardige autoriteit heeft opgebouwd. Onze SEO-check laat je in één oogopslag zien hoe jouw website scoort op het gebied van SEO. Helemaal gratis! Binnen een paar dagen ontdek jij waar jouw online groeikansen liggen en hoe je jouw SEO dus kunt verbeteren.