Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek SEA
Bereik je ideale doelgroep
Haal het meeste uit je marketingbudget door je doelgroep exact te definiëren en doelgericht te adverteren. Alleen potentiële klanten zien jouw advertenties.
Boek snel resultaat
Investeren in zoekmachine adverteren werpt vrijwel direct zijn vruchten af. Al snel krijg je meer binnen dan je uitgeeft aan advertentiebudget.
Eerlijk en meetbaar
We staan voor transparantie en onze SEA-specialisten beloven niets wat ze niet waar kunnen maken. Je hebt altijd inzicht in de opbrengst van elke geïnvesteerde euro.
Resultaten op korte termijn met SEA
Hét grote voordeel van SEA? Snel zichtbaar resultaat.
Met zoekmachine adverteren (oftewel SEA, search engine advertising) richten bedrijven zich op consumenten die op het punt staan een aankoop te doen. Die groep zoekt niet meer naar informatie, maar naar een kans om tot conversie over te gaan. Profiteer van dit moment: als je ervoor zorgt dat ze jouw advertentie tegenkomen terwijl ze een aankoop willen doen, is de kans 50% groter dat ze converteren dan wanneer ze via een organisch resultaat je website vinden.
Wil je dus snel meer klanten krijgen? Meer omzet, maar niet meer kosten dan nodig? Doublesmart staat voor je klaar! Onze SEA-specialisten staan te popelen om jouw website onder de aandacht te brengen bij de consumenten die hem graag willen zien.
Deze klanten gingen je voor
In 5 stappen naar meetbaar meer groei met SEA
We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu presteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende SEA-campagne.
Dit zeggen onze klanten
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
Doublesmart is Google Premier Partner
Wij vinden natuurlijk van onszelf dat we niet onverdienstelijke SEA-specialisten zijn. Maar gelukkig krijgen we ook wat bevestiging van buitenaf: we zijn namelijk Google Premier Partner. Wat dat inhoudt? Dat Google erkent dat Doublesmart de fijne kneepjes van Google Ads onder de knie heeft en SEA-campagnes op hoog niveau begeleiden. Oftewel: bij ons zit je goed als je een SEA-bureau of Google Shopping specialist zoekt.
Wat doet een SEA-specialist?
Eigenlijk heel simpel: die zorgt ervoor dat jouw SEA-campagnes rendabel worden, en flink ook.
Wil je er zeker van zijn dat jouw marketingbudget optimaal benut wordt? Klop dan eens bij Doublesmart aan. Of je nu geen idee hebt wat zoekmachine adverteren is of er juist al langere tijd zelf mee bezig bent: onze SEA-specialisten helpen je graag met het maximale uit je campagnes halen.
Het handige van je SEA uitbesteden aan een specialist is dat die elke dag met zijn neus in Google Ads en Bing Ads zit. Onze specialisten kennen de tool van binnen en van buiten en rusten niet voordat ze het onderste uit de kan hebben gehaald (waar ze doorgaans erg goed in zijn). Doublesmart is expert op het gebied van SEA en neemt jouw zorgen over de ROAS en ROI weg. Kun jij lekker al je aandacht besteden aan de leads die binnenstromen. Fijn toch?
De taken die onze SEA-specialisten uitvoeren
Maar nu even praktisch: met welke werkzaamheden kunnen onze SEA-specialisten je van dienst zijn? Onder andere de volgende dingen:
- We richten je SEA tools, zoals Google Ads, in
- We zetten de advertentiecampagnes op
- We beheren het marketingbudget
- We optimaliseren de campagnes op basis van inzichten uit keiharde data
- We rapporteren in begrijpelijke taal over de resultaten
- We spotten onbenutte kansen en komen ook gelijk met een plan om erop te scoren
- We adviseren je over alles wat met SEA te maken heeft
Geen zin meer om aan te modderen met je zoekmachine advertenties? Neem dan eens contact op met onze SEA-specialisten!
Schakel de SEA-specialisten van Doublesmart in
Geloof ons: daar word je gelukkiger van. Wij nemen de dagelijkse gang van zaken voor je SEA op ons, en jij kunt je bezighouden met je eigen passie. Of je nou laadkabels verkoopt of verhuisdiensten aanbiedt: als jij je focust op waar jij goed in bent, focussen wij ons op waar wij goed in zijn. En dat is knallen in de zoekmachine.De voordelen van SEA uitbesteden aan Doublesmart:
- De resultaten zijn altijd meetbaar en altijd inzichtelijk. We houden niet van onduidelijk gedoe, bij ons kun je via een persoonlijk dashboard 24/7 zien wat de huidige stand van zaken is. We zorgen ervoor dat de resultaten meetbaar zijn, in keiharde cijfers, want hoe bepaal je anders wanneer je campagne rendabel is?
- Je bent niet meer ‘maar wat aan het doen’ met zoekmachine adverteren. Onze SEA-specialisten zetten doelgericht en op basis van vakkennis en jarenlange ervaring je marketingbudget in op de zoekwoorden waar voor jou iets te halen valt.
- Je zit nergens aan vast: we werken met maandcontracten. Ben je niet blij met de resultaten die we boeken? Dan ben je binnen één maand van ons af. Vinden we wel heel jammer, natuurlijk, want we zien onze klanten liever vrolijk. We werken dan ook hard om ervoor te zorgen dat onze klanten niet van dit voordeel gebruik hoeven maken.
- We pronken er graag mee: ons Google Premier Partnership. Google erkent hiermee dat de manier waarop we de Google Ads campagnes van onze klanten begeleiden van hoog niveau is. We beheren de budgetten nauwkeurig, weten de doelgroep van de klant efficiënt aan te spreken en behalen keer op keer de doelen die we samen met onze klanten gesteld hebben.
Ons track record
bekijk alle partners en awardsOntmoet onze Google Ads-specialisten
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.
Veelgestelde vragen
-
Waarom zou je SEA gaan doen?
SEA heeft snel veel impact: goede campagnes kunnen je op korte termijn winst opleveren. Als je vandaag begint met adverteren, staat je advertentie binnenkort al online en trekt dus sneller bezoekers naar je website dan bijvoorbeeld SEO, dat pas op langere termijn rendabel wordt.
Zoekmachine adverteren is met name geschikt voor de doelgroep die al wat verder in het aankoopproces zit en tot conversie wil overgaan. Met SEA adverteer je heel doelgericht op mensen waarvan je weet dat ze op het punt staan om te converteren. Daardoor is de ROAS (Return On Ad Spend) goed meetbaar en goed te optimaliseren. Vooral in branches en sectoren met een hoge concurrentie kun je niet om zoekmachine advertenties heen.
-
Wat is een SEA-specialist en wat doet hij?
Een SEA-specialist is iemand die zich bezighoudt met zoekmachine adverteren (search engine advertising, ‘SEA’ dus). Met betaalde advertenties in zoekmachines zoals Google en Bing zorgt hij ervoor dat er meer bezoekers naar je website komen, dat die bezoekers vaker en sneller converteren en dat op die manier de campagne rendabel is.
-
Wanneer is SEA rendabel?
SEA is rendabel als het je meer oplevert dan het je kost. Logisch, denk je nu waarschijnlijk. Klopt, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. SEA kan lastiger zijn dan het lijkt. Gelukkig staat doublesmart als SEA-bureau voor je klaar om je campagnes rendabel te maken. Het voordeel van SEA is dat het goed meetbaar is wanneer je campagnes meer euro’s opleveren dan ze kosten. En dat is vaak al mogelijk op relatief korte termijn.
-
Waarom heb je een SEA-specialist nodig?
Als je het ons vraagt, is het slim om een SEA-specialist in te schakelen als je goede resultaten en een positieve ROAS (Return On Ad Spend) uit je zoekmachine advertenties wilt halen. Een SEA-specialist kent de fijne kneepjes van het vak en is elke dag intensief bezig met SEA. Daardoor weet hij precies wat hij wel en niet moet doen om SEA campagnes winstgevend te maken. En dat is toch wat je wilt van je advertenties? Meer omzet, een hoge conversieratio en een positieve ROAS. Een SEA-specialist zet alles op alles om je doelen te bereiken, en doet dat met expertise en kennis van zaken. Ook fijn: als je een expert inschakelt, hoef jij je geen zorgen meer te maken over SEA en kun je je lekker bezighouden met waar jíj gelukkig van wordt. Je onderneming leiden bijvoorbeeld, of je eigen specialisme uitoefenen.