Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
Uitgebreide en concrete analyse
Op maat gemaakt door onze specialisten

Overkoepelende strategie

Om te profiteren van het beste resultaat, krijg je bij ons een overkoepelende strategie voor al jouw online marketing. Waar je je met het ene kanaal vooral focust op de do-fase van de klantreis, kiezen we met andere kanalen juist zichtbaar in de see- en think-fase.


Meetbaar resultaat

Wat je Facebook advertenties uitbesteden jou precies oplevert? En wat het bereik en de clickratio van je advertentie is? Dat meten wij voor je. En jij kunt die data 24/7 inzien in het dashboard.


Continue groei

Achteroverleunen als jouw Facebook-campagne voor succes heeft gezorgd? Zeker niet! We zoeken continu naar kansen om jouw organisatie blijvend te laten groeien. Of dat nou nu is, over een jaar of over 5 jaar.

Facebook adverteren uitbesteden: voor extra naamsbekendheid en omzet

Jij steekt budget in je Facebook-advertentie en daar wil je iets voor terug. Retezichtbaar worden bij jouw doelgroep. Er tussenuit springen met rake content. Én natuurlijk meer conversie. Onze social ads-experts weten deze klus te klaren. Zij zijn van die personen die bovenop de allerlaatste Facebook marketing-trends zitten. En die alle instellingen van Facebook kunnen drómen. Kortom: met Facebook adverteren uitbesteden haal je maximaal rendement uit je campagnes.

Liever een video? We got you

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Adverteren op Meta: dé manier om nieuwe doelgroepen te bereiken

Adverteren op Meta is supereffectief. Bijvoorbeeld omdat:

  • Facebook aan kop staat qua aantal gebruikers. Op WhatsApp na is Facebook het socialmediaplatform dat de meeste gebruikers telt. Ook vandaag de dag is jouw doelgroep hier dus nog steeds op te vinden.
  • Dit een goede manier is om je naamsbekendheid te vergroten. Je benadert jouw targetgroep actief en hoeft niet te wachten totdat iemand naar jou op zoek gaat. Ook nieuwe doelgroepen maken zo kennis met jouw bedrijf of merk.
  • Je iemand met remarketing-campagnes overtuigt met weinig budget. Met een remarketing-campagne stel je jouw advertentie bloot aan iemand die jouw website al heeft bezocht, maar niet tot aankoop overging. Een effectieve manier om iemand – met relatief weinig middelen – alsnog te overtuigen.
  • Je zélf kiest wie jouw advertentie te zien krijgt. Je stelt jouw targetgroep erg specifiek in en hierdoor verspil je geen budget aan advertenties die waarschijnlijk toch niks opleveren.

Wat DoubleSmart uniek maakt

Er ligt waarschijnlijk een prangende vraag op je tong: wat maakt ons nu écht uniek ten opzichte van andere marketingbureaus? Oftewel: waarom zou je jouw Facebook ads uitbesteden aan DoubleSmart? Nou, dat zit zo:

1. Een overkoepelende strategie

Benut jij jouw online groeikansen graag maximaal? En wil je naast Facebook adverteren uitbesteden óók investeren in andere socialmediakanalen, SEO, SEA, CRO en/of contentmarketing. Bij ons krijg je een overkoepelende strategie voor al jouw online marketing. Alle activiteiten worden naadloos op elkaar afgestemd en we gaan te werk volgens onze eigen, bewezen bottom-up-approach.

De bottom-up-approach? Dat is de customer journey, maar dan omgekeerd. Door éérst de mensen te bereiken die zich al in de do- en care-fase van de klantreis bevinden, besteed je je budget supereffectief. Hier zit namelijk de meeste omzet, terwijl het je de minste middelen kost om iemand te laten converteren.


2. Een periodiek contactmoment

Je hebt nu vast in de gaten: we kijken altijd naar het bredere plaatje. Dit is dé reden waarom wij – naast het maandelijkse contactmoment – ieder kwartaal, halfjaar of jaar met jou om de tafel gaan. Wat we daar bespreken? De resultaten, doelstellingen en strategie van je bedrijf. Waar sta je nu bijvoorbeeld? Waar zie je jezelf over vijf jaar? En wat kunnen wij doen om jouw ambitie waar te maken?

3. Adverteren op basis van customer journey

Dat je met Facebook marketing specifiek kunt targeten op jouw doelgroep, dat is geen geheim. Maar als social media marketing-specialist doen wij daar nog eens een schepje bovenop. Kies je voor Facebook adverteren uitbesteden, dan maken we specifieke segmenten van jouw doelgroep in verschillende fases van de customer journey.

De content stemmen we af op de fase waarin jouw klant op dat moment actief is. Zo zijn we op de juiste manier zichtbaar, op het juiste moment. Doordat we bovendien precies snappen op welke KPI’s je het best kunt sturen in een bepaalde customer journey-fase, helpen we jouw klanten altijd op een goede manier de funnel door.


4. Flexibel opzeggen en tevreden klanten

Wij maken het klanten zo makkelijk mogelijk om op te zeggen. Niet omdat we snel van je af willen. Maar omdat we onze energie graag steken in klanten die het écht leuk vinden om met ons te werken. Van je contract met een zuur gezicht uitzitten wordt niemand beter.

De woorden van onze klanten liegen er niet om. We verzamelden al meer dan 100 reviews met een gemiddelde score van 5 sterren! Dat feit bewijst: onze klanten zijn over het algemeen erg tevreden.

Wat klanten zeggen

Alfons Boerdijk

19-11-2019
Doublesmart maakt waar wat ze beloven!

Jeff Jeroense

17-03-2021

Een absolute aanrader. Wij bij tibor.nl werken nu al een aantal jaar samen met DoubleSmart, waarvan ik nu 3 maanden met hen de contactpersoon mag zijn.

Ik kan alleen lovend zijn. Betreft SEO + online adverteren leveren ze top resultaten. Daarnaast is de communicatie persoonlijk en altijd behulpzaam.

Jurjen Tegelaar

10-10-2018

DoubleSmart helpt ons transparant verder groeien. Ik ben zeer tevreden over de aanpak en de benadering. Ze zijn bescheiden, mega klantvriendelijk en resultaatgericht. Alles wordt gemeten en gerapporteerd met een maandelijks overleg waarin ze de stappen toelichten die worden uitgevoerd. Ik kan elke ondernemer met serieuze groei ambities DoubleSmart aanraden.

Daan Loeber

05-08-2022

Toppers! Denken actief met je mee en verrassen je met nieuwe marketing inzichten.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Onze werkwijze voor jouw Facebook marketing campagnes

Onze social media marketing-experts klikken niet zomaar lukraak op wat knoppen. In tegendeel juist. Alles wat we doen gebeurt op basis van onderzoek en analyse: 

1. Onderzoek naar je doelgroep

Wil je targeten op personen met bepaalde eigenschappen, dan moet je eerst weten welke kenmerken dat dan zijn. Oftewel: je moet achterhalen wie jouw doelgroep nu écht is. Laat je het Facebook adverteren uitbesteden, dan onderzoeken wij dit tot op de bodem én nemen de uitkomst mee in de strategie.  

2. De uitvoering: bottom-up approach

Zoals we al eerder lieten vallen: de inhoud van een Facebook-advertentie laten we aansluiten op een specifieke fase van de customer journey. Waar we soms de volgorde ‘see – think – do’ aanhouden, doen we het meestal andersom. Iemand éérst bereiken met een ‘do’-campagne, waarna ‘think’ en ‘see’ respectievelijk volgen. De reden? Simpelweg omdat bezoekers die zich in de do-fase bevinden sneller geneigd zijn een bestelling te plaatsen. 

3. Dynamische remarketing campagnes

Je hebt al bestaande bezoekersstromen, maar 95% van die gebruikers converteert niet. Je bent er dan dus nog niet. Verlaat iemand jouw site zonder het doen van conversie? Dan is dat voor ons hét moment om diegene te bereiken met een dynamische remarketing campagne. Oftewel: Facebook-advertenties met specifieke producten of diensten die je toont aan díe mensen die al interesse hadden in je website. Het doel: ze nu wél (of opnieuw) laten zwichten.

4. Testen en analyseren

Achteroverleunen zodra jouw Facebook-advertenties in de lucht zijn? Dacht het niet. Er is altijd ruimte voor verbetering. Onze specialisten toetsen en analyseren er dan ook flink op los. Via handige tools duiken in data en het uitvoeren van A/B-testen: álles om jou de maand erna nóg beter te laten presteren.

Onze Facebook marketing specialisten

Teamlead Social Ads
Social ads-specialist
Social ads-specialist
Social ads-specialist

Facebook marketing uitbesteden: breder dan Facebook

Of jouw Facebook-ads alleen zichtbaar zijn op Facebook? Nee. Ook buiten dit kanaal bereik je je doelgroep. Instagram is namelijk van Facebook. Een Facebook-advertentie toon je daarom eenvoudig en snel óók op Instagram. Op die manier bereik je ook direct de doelgroep die wat jonger is; die niet op Facebook te vinden is, maar wél op Instagram.

Breed Facebook-adverteren via het Audience Network heeft een groot voordeel: de conversieratio ligt 8 keer (!) hoger dan als je enkel via Facebook adverteert. Oftewel: toon je jouw Facebook-advertentie ook op Instagram en in Messenger, dan is de kans dat iemand voor je product of dienst zwicht maar liefst 8 keer groter.

SEO, SEA en social media marketing: hoe het elkaar versterkt

Kies je ervoor social media marketing te combineren met andere onlinemarketingdiensten, dan bereik je nóg meer resultaat. Hoe zichtbaarder je bent, hoe meer conversies het je oplevert. SEO, SEA én social media marketing dus. Bij DoubleSmart hebben we kaas gegeten van alle drie. Onze verschillende experts steken de koppen graag bij elkaar en maken een perfect uitgekiende, overkoepelende strategie, waarin je zichtbaar bent in iedere fase van de customer journey.

Social versus SEO en SEA: de verschillen

Waarin social media marketing (Facebook, Instagram en LinkedIn), SEO en SEA dan precies van elkaar verschillen? En waarom het loont je bezig te houden met al deze verschillende diensten? Dat is bijvoorbeeld om de volgende 3 redenen:

  • In iedere fase van de customer journey zichtbaar en relevant. Waar je met SEO en SEA zichtbaar wordt bij de mensen die naar jóu op zoek zijn via Google, neem je bij social media marketing het heft in eigen handen. Jij zet de eerste stap en je kunt actief nieuwe doelgroepen aantrekken. Door in alle drie de kanalen te investeren, ben je zichtbaar op verschillende momenten in de customer journey. Dit zorgt voor een nóg hogere conversieratio.
  • Overtuigen met beeld. Met SEO probeer je iemand te overtuigen met tekst, terwijl je social media inzet voor het overbrengen van een pakkende foto of video. Met Google Ads kun je zowel adverteren met tekst, als met beeld.
  • Direct en langdurig resultaat. In tegenstelling tot SEO, worden social media marketing en SEA gevoed door een advertentiebudget. Het voordeel daarvan: je ziet direct resultaat. Zet je het budget echter stop, dan dalen de inkomsten net zo snel. SEO is daarentegen ook op de lange termijn – en zonder advertentiebudget – nog effectief. Zo vullen de verschillende kanalen elkaar goed aan!

Resultaten van succesvolle social campagnes:

Binnenkort een kop koffie?

Veelgestelde vragen

Wat is Facebook marketing?

Facebook marketing staat voor adverteren via Facebook. Oftewel: jouw product of dienst via dit socialmediakanaal betaald onder de aandacht brengen. Doordat je door middel van doelgroeptargeting zelf bepaalt bij wie je in de tijdlijn verschijnt, is deze manier van advertising zeer effectief.

Je stelt de kenmerken van jouw doelgroep in en Facebook zorgt ervoor dat jouw advertentie bij de juiste mensen terechtkomt. Het doel? Jouw audience met aansprekende content verleiden jouw website te bezoeken en een conversie te doen. Tegen relatief weinig kosten.

Met Facebook marketing adverteer je heel doelgericht. Je specificeert jouw doelgroep op uiteenlopende kenmerken. Van leeftijd en woonplaats tot beroepsgroep en interesses: met een paar klikken stel je je ideale doelgroep samen.

Bovendien: je hoeft niet te wachten tot je doelgroep op zoek gaat naar jouw product of dienst. Jij zet de eerste stap. En dat betekent dat je jouw advertentie ook kunt tonen aan mensen die nog nooit eerder interactie hebben gehad met jouw business. Dé manier om consumenten die nog niet wisten dat ze jouw product graag wilden hebben, tóch te bereiken en te activeren.

Ook al is het voor jou misschien geen algebra, Facebook adverteren uitbesteden aan een expert levert je nóg meer conversie op. Je rendement wordt hoger en je campagnes worden beter. Een social media marketing-expert heeft immers nét dat stukje extra kennis en ervaring die nodig is voor maximaal resultaat.

Wij helpen bedrijven met het opzetten en optimaliseren van Facebook marketing. We zetten supersterke campagnes op, optimaliseren deze continu én we bepalen samen met jou de strategie. Neem je ook andere online marketingdiensten bij ons af? Dan laten we die naadloos aansluiten bij jouw Facebook marketing-campagne.

Facebook adverteren uitbesteden Facebook adverteren uitbesteden