Loader

Zoekmachine Adverteren

Adverteren in de grootste zoekmachines ter wereld
 
Beter gevonden worden met zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Van alle internet gebruikers vindt ruim 80% dat zoekmachines de beste ondersteuning zijn in het navigeren op het internet. Een goede vindbaarheid in deze zoekmachines is dan ook van levensbelang als je met het bedrijf online verkopen wilt realiseren. Met behulp van Google Adwords kun je snel de vindbaarheid binnen de zoekmachine Google verbeteren en bovendien specifiek je doelgroep aanspreken.

Google Adwords resultaten komen boven de normale zoekresultaten te staan en aan de rechterkant van de website van Google. Deze resultaten worden door ongeveer 90% van de zoekers bekeken, hierdoor kunnen onder andere de volgende doelstellingen efficiënt gerealiseerd worden:

  • Verhogen van bezoekers van de website
  • Sales en/of leads genereren
  • Naamsbekendheid vergroten

Werkwijze Google Adwords campagne

Bij DoubleSmart staat samenwerking en structuur centraal in de dienstverlening. Samen met jou gaan we op zoek naar de manier om de klanten zo efficiënt mogelijk aan te spreken en het rendement van de campagne te vergroten. De werkwijze die wij hanteren bestaat uit de volgende  vier  fases:

Doelgroepanalyse

In deze analyse wordt gekeken naar het gedrag van je doelgroep. Welke klanten wil je aanspreken met Google Adwords? Hoe gedraagt de klant zich op internet? En waarmee kun je de klant ‘triggeren’ om de website te bezoeken?

Bereik Adwords campagne definiëren

Wij zullen je in deze fase een voorstel doen over de zoekwoorden die voor jou relevant zijn. Je kunt deze lijst van zoekwoorden uiteraard aanvullen of verkleinen. Verder wordt het budget van de campagne vastgesteld.

Opzetten Google Adwords campagne

Als duidelijk is wie de potentiële klanten zijn en hoe we deze klanten aan gaan spreken, dan kan de Google Adwords campagne worden geïmplementeerd. De advertentieteksten worden geschreven en de zogenaamde landingspagina’s worden ingericht.

Rapportage & Analyse

Een groot voordeel van Google Adwords is dat het erg dynamisch is; de resultaten van de campagne kunnen dagelijks geanalyseerd worden en vervolgens kan daarop actie op worden ondernomen.  Daarnaast krijg je minimaal iedere maand een rapportage over de resultaten die zijn behaald, hierdoor krijg je een duidelijk beeld van het rendement van de investering. De rapportages worden volledig gepersonaliseerd op basis van de doelstellingen van je bedrijf.

Resultaat binnen handbereik

Het grote voordeel van Google Adwords is het bereik en de gebruiksvriendelijkheid voor de zoekers. Bijna iedere internetgebruiker begint zijn of haar zoektocht in de zoekmachine, waardoor je er zeker van bent dat de advertentie de juiste doelgroep bereikt. Daarnaast is de ROI direct zichtbaar en weet je of de campagne rendabel is. Deze transparantie zorgt ervoor dat er adequaat gereageerd kan worden op kansen die in eerste instantie misschien gemist werden.

Ben jij op zoek naar een betrouwbare partner op het gebied die jouw online ambities waar kan maken? Neem dan contact op met Remco, hij laat je graag de mogelijkheden zien die er voor jouw bedrijf liggen. Dat kan per telefoon: 018 23 420 62 of stuur een email naar remco@doublesmart.nl.

Vraag offerte aan

Quick scan

Ontdek binnen één minuut de knelpunten van uw website en weet waar de kansen liggen voor uw onderneming. Met deze vrijblijvende SEO scan analyseert u uw website op meer dan 150 punten, daarnaast krijgt u inzage in hoe de punten verbeterd kunnen worden.

Direct, online een complete analyse met diverse tips en feiten over de zoekmachine optimalisatie van uw website.





 

Starten met zoekmachine adverteren? Neem contact op!

DoubleWeb: Onze partner in techniek

Technische verbeteringen aan de website worden uitgevoerd door DoubleWeb, ons zusterbedrijf. Met DoubleWeb heeft u technische specialisten binnen handbereik. Ga naar de website

Close