Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
Uitgebreide en concrete analyse
Op maat gemaakt door onze specialisten

Overkoepelende strategie

Facebook marketing is voor ons méér dan het inrichten van een campagne. We denken mee over jouw strategie. En laten die haarfijn aansluiten op de rest van jouw online marketing. 


Meetbaar resultaat

Wat jouw Facebook-advertentie precies oplevert? Dat meten wij voor je. En jij kunt die data altijd inzien.  


Lekker flexibel

Onze energie steken we graag in klanten die onze samenwerking als een feestje zien. Bevalt het niet, dan zeg je eenvoudig op. 

Facebook adverteren uitbesteden: ga voor winst

Jij steekt budget in je Facebook-advertentie en daar wil je iets voor terug. Retezichtbaar worden bij jouw doelgroep. Er tussenuit springen met rake content. Én natuurlijk meer conversie. Onze Social Ads-experts weten deze klus te klaren. Zij zijn van die personen die bovenop de allerlaatste Facebook marketing-trends zitten. En die alle instellingen van Facebook kunnen drómen. Kortom: ze snappen als geen ander wat er nodig is om jouw campagne maximaal te laten presteren.  

Liever een video? We got you

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Meta: het moederbedrijf Facebook

Zo’n trend waar onze experts bijvoorbeeld met hun neus bovenop zitten: Meta. Dit is de nieuwe naam van de groep met platforms van Facebook, waar ook Instagram onderdeel van is. Hoe dit precies zit? En hoe je Facebook- en Instagram-marketing optimaal met elkaar laat samenwerken? Onze Social Ads-experts weten er álles van.  

Wat DoubleSmart uniek maakt

Dat klinkt misschien allemaal leuk en aardig. Maar er ligt waarschijnlijk een prangende vraag op je tong. Wat maakt ons nu écht uniek ten opzichte van andere marketingbureaus? Oftewel: waarom zou je jouw Facebook ads uitbesteden aan DoubleSmart? Nou, dat zit zo: 

1. Een overkoepelende strategie

Dat kennis er is om te delen, dat staat bij ons buiten kijf. Meer kennis betekent immers betere campagnes. En betere campagnes, dat leidt dan weer tot extra conversie. Precies wat je wil. Een grens bij uitvoerend werk hanteren we daarom niet. Ook over een ijzersterke strategie denken we graag mee. Het advies om die te verrijken met onze andere diensten – SEO en/of SEA – krijg je er vaak gratis bij. Niet omdat we je geld willen aftroggelen. Nee, gewoon omdat we weten dat jouw online marketing hier nog véél beter van wordt.


2. Een periodiek contactmoment

Je hebt nu vast in de gaten: we kijken altijd naar het bredere plaatje. Dit is dé reden waarom wij – naast het maandelijkse contactmoment – ieder kwartaal, halfjaar of jaar met jou om de tafel gaan. Wat we daar bespreken? De resultaten, doelstellingen en strategie van je bedrijf. Waar sta je nu bijvoorbeeld? Waar zie je jezelf over vijf jaar? En wat kunnen wij doen om jouw ambitie waar te maken?

3. Adverteren op basis van customer journey

Dat je met Facebook marketing specifiek kunt targeten op jouw doelgroep, dat is geen geheim. Maar als social media marketing-specialist doen wij daar nog eens een schepje bovenop. Laat je Facebook marketing uitbesteden, dan maken we specifieke segmenten van jouw doelgroep in verschillende fases van de customer journey. De content stemmen we af op de fase waarin jouw klant op dat moment actief is. Zo zijn we op de juiste manier zichtbaar, op het juiste moment.

Bovendien: doordat we precies snappen op welke KPI’s je het best kunt sturen in een bepaalde customer journey-fase, helpen we jouw klanten altijd op een goede manier de funnel door.


4. Flexibel opzeggen en tevreden klanten

Wij maken het klanten zo makkelijk mogelijk om op te zeggen. Niet omdat we snel van je af willen. Maar omdat we onze energie graag steken in klanten die het écht leuk vinden om met ons te werken. Van je contract met een zuur gezicht uitzitten wordt niemand beter.
De woorden van onze klanten liegen er niet om. We verzamelden al meer dan 100 reviews met een gemiddelde score van 5 sterren! Dat feit bewijst: onze klanten zijn over het algemeen erg tevreden.

Wat klanten zeggen

Gerjan Van Sleen

11-12-2017
Het eerste online marketing bureau dat echt z’n woorden nakomt. Marktconforme prijzen en persoonlijke begeleiding. Ook uitstekende kennis van zaken en denken echt mee met de klant. Geen onnodige kosten. Aanrader!

Ewoud van de Kolk

20-08-2020
Wat een top bedrijf is DoubleSmart! Contact is erg goed en snel. Naast dat ze een bizar goed lopende SEA campagne hebben gemaakt, adviseren ze ons ook op strategisch niveau. Heb ik vragen over andere online marketing zaken mag ik altijd even met ze sparren zonder dat ze hier gelijk een factuur voor sturen. Erg fijn om met zo’n flexibel bedrijf samen te werken.

Alfons Boerdijk

19-11-2019

Doublesmart maakt waar wat ze beloven!

Alexander

15-05-2018

Wij zijn al een paar jaar tevreden klant bij DoubleSmart en we worden nog steeds regelmatig aangenaam verrast door de pro-actieve houding en service van DoubleSmart. Daarnaast zijn de resultaten gewoon heel goed. DoubleSmart is een aanrader!!

Arjan van Amerongen

25-06-2020

Professioneel bedrijf met ontzettend veel en brede kennis over alles wat met online marketing te maken heeft. Voor ons hebben ze een online marketing strategie uitgewerkt en dat vervolgens helder toegelicht. Aanrader!

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Onze werkwijze voor jouw Facebook marketing campagnes

Onze social media marketing-experts klikken niet zomaar lukraak op wat knoppen. In tegendeel juist. Alles wat we doen gebeurt op basis van onderzoek en analyse: 

1. Onderzoek naar je doelgroep

Wil je targeten op personen met bepaalde eigenschappen, dan moet je eerst weten welke kenmerken dat dan zijn. Oftewel: je moet achterhalen wie jouw doelgroep nu écht is. Laat je het Facebook adverteren uitbesteden, dan onderzoeken wij dit tot op de bodem én nemen de uitkomst mee in de strategie.  

2. De uitvoering: bottom-up approach

Zoals we al eerder lieten vallen: de inhoud van een Facebook-advertentie laten we aansluiten op een specifieke fase van de customer journey. Waar we soms de volgorde ‘see – think – do’ aanhouden, doen we het meestal andersom. Iemand éérst bereiken met een ‘do’-campagne, waarna ‘think’ en ‘see’ respectievelijk volgen. De reden? Simpelweg omdat bezoekers die zich in de do-fase bevinden sneller geneigd zijn een bestelling te plaatsen. 

3. Dynamische remarketing campagnes

Je hebt al bestaande bezoekersstromen, maar 95% van die gebruikers converteert niet. Je bent er dan dus nog niet. Verlaat iemand jouw site zonder het doen van conversie? Dan is dat voor ons hét moment om diegene te bereiken met een dynamische remarketing campagne. Oftewel: Facebook-advertenties met specifieke producten of diensten die je toont aan díe mensen die al interesse hadden in je website. Het doel: ze nu wél (of opnieuw) laten zwichten.

4. Testen en analyseren

Achteroverleunen zodra jouw Facebook-advertenties in de lucht zijn? Dacht het niet. Er is altijd ruimte voor verbetering. Onze specialisten toetsen en analyseren er dan ook flink op los. Via handige tools duiken in data en het uitvoeren van A/B-testen: álles om jou de maand erna nóg beter te laten presteren.

Facebook marketing uitbesteden: breder dan Facebook

Of jouw Facebook-ads alleen zichtbaar zijn op Facebook? Nee. Ook buiten dit kanaal bereik je je doelgroep:

  • Instagram is van Facebook. Een Facebook-advertentie toon je daarom eenvoudig en snel óók op Instagram.
  • Via het Audience Network van Facebook zijn je advertenties ook te zien op websites en in apps.

Breed Facebook-adverteren via het Audience Network heeft een groot voordeel: de conversieratio ligt 8 keer (!) hoger dan als je enkel via Facebook adverteert. Oftewel: toon je jouw Facebook-advertentie ook op Instagram en in Messenger, dan is de kans dat iemand voor je product of dienst zwicht maar liefst 8 keer groter.

SEO, SEA en social media marketing: hoe het elkaar versterkt

Kies je ervoor social media marketing te combineren met andere online marketingdiensten, dan bereik je nóg meer resultaat. Hoe zichtbaarder je bent, hoe meer conversies het je oplevert. SEO, SEA én social media marketing dus. Bij DoubleSmart hebben we kaas gegeten van alle drie. Onze verschillende experts steken de koppen graag bij elkaar en maken een perfect uitgekiende, overkoepelende strategie.  

Social versus SEO en SEA: de verschillen

Waarin social media marketing (Facebook, Instagram en LinkedIn), SEO en SEA dan precies van elkaar verschillen? En waarom het dus zijn vruchten afwerpt om in al deze diensten te investeren? Komt het:

  • Waar je met SEO en SEA zichtbaar wordt bij de mensen die naar jóu op zoek zijn via Google, neem je bij social media marketing het heft in eigen handen. Jij zet de eerste stap. Precies waarom investeren in alle drie de diensten voor een nóg hogere conversieratio zorgt. Je bent dan immers zichtbaar op verschillende momenten in de customer journey.
  • Met SEO probeer je iemand te overtuigen met tekst, terwijl je social media inzet voor het overbrengen van een pakkende foto of video. Met Google Ads kun je zowel adverteren met tekst, als met beeld.
  • In tegenstelling tot SEO, worden social media marketing en SEA gevoed door een advertentiebudget. Het voordeel daarvan: je ziet direct resultaat. Zet je het budget echter stop, dan dalen de inkomsten net zo snel. SEO is daarentegen ook op de lange termijn – en zonder advertentiebudget – nog effectief.

Resultaten van succesvolle social campagnes:

Binnenkort een kop koffie?

Veelgestelde vragen

Wat is Facebook marketing?

Facebook marketing staat voor adverteren via Facebook. Oftewel: jouw product of dienst via dit socialmediakanaal betaald onder de aandacht brengen. Doordat je door middel van doelgroeptargeting zelf bepaalt bij wie je in de tijdlijn verschijnt, is deze manier van advertising zeer effectief.

Je stelt de kenmerken van jouw doelgroep in en Facebook zorgt ervoor dat jouw advertentie bij de juiste mensen terechtkomt. Het doel? Jouw audience met aansprekende content verleiden jouw website te bezoeken en een conversie te doen. Tegen relatief weinig kosten.

Met Facebook marketing adverteer je heel doelgericht. Je specificeert jouw doelgroep op uiteenlopende kenmerken. Van leeftijd en woonplaats tot beroepsgroep en interesses: met een paar klikken stel je je ideale doelgroep samen.

Bovendien: je hoeft niet te wachten tot je doelgroep op zoek gaat naar jouw product of dienst. Jij zet de eerste stap. En dat betekent dat je jouw advertentie ook kunt tonen aan mensen die nog nooit eerder interactie hebben gehad met jouw business. Dé manier om consumenten die nog niet wisten dat ze jouw product graag wilden hebben, tóch te bereiken en te activeren.

Ook al is het voor jou misschien geen algebra, Facebook adverteren uitbesteden aan een expert levert je nóg meer conversie op. Je rendement wordt hoger en je campagnes worden beter. Een social media marketing-expert heeft immers nét dat stukje extra kennis en ervaring die nodig is voor maximaal resultaat.

Wij helpen bedrijven met het opzetten en optimaliseren van Facebook marketing. We zetten supersterke campagnes op, optimaliseren deze continu én we bepalen samen met jou de strategie. Neem je ook andere online marketingdiensten bij ons af? Dan laten we die naadloos aansluiten bij jouw Facebook marketing-campagne.

Facebook adverteren uitbesteden Facebook adverteren uitbesteden