Loader

Google AdWords uitbesteden?

Laat ons je conversie boosten!

Ben je op zoek naar een specialist op het gebied van Google AdWords beheer? Wij staan voor je klaar! Besteed Google AdWords aan ons uit en we zetten graag de ideale campagne voor je in elkaar die bij jouw bedrijf en, nog belangrijker, bij jouw doelgroep past.

Ben je nieuwsgierig naar de campagne die we voor jou kunnen maken? Pak dan even de telefoon! We vertellen je graag alles over jouw kansen.

 
Google Adwords uitbesteden - DoubleSmart

Specialisme

Hebben we al gezegd dat we gespecialiseerd zijn? AdWords is een specialisme van ons. We zijn de spreekwoordelijke schoenmaker die bij zijn leest blijft. Dan weten we namelijk zeker dat we precies weten wat we doen.

Inzicht in resultaten

Transparantie is een van onze kernwaarden: je hebt steeds inzicht in de resultaten die we voor je neerzetten. Regelmatig bespreken we je campagnes met je. en het is geen probleem als je de dag daarna belt met nog 3 vragen.

Enthousiasme

Besluit je je AdWords aan ons uit te besteden? Dan beginnen we liefst vandaag nog! In ons enthousiasme duiken we in je bedrijf en brainstormen over de beste manier om jouw bedrijf verder te helpen.

AdWords voor jouw bedrijf

Elke branche en elk bedrijf vraagt om een andere aanpak van onze specialisten en om een ander soort advertentie of campagne. Een internationaal verhuisbedrijf heeft andere klanten dan een b2b dienstverlener. Wij hebben veel klanten in allerlei verschillende branches die hun Google AdWords uitbesteden aan ons. Al die campagnes pakken we anders aan, zoals dat van een specialist met kennis van zaken verwacht mag worden.

Eén ding hebben al onze campagnes echter gemeen: er wordt enthousiast over gebrainstormd, data voor uitgeplozen, verwoed over gediscussieerd en soms over gepiekerd om 10 over 11 ’s avonds. Maar bovenal: al onze campagnes hebben resultaat!

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

AdWords campagnes uitbesteden met meetbaar resultaat

Wat voor resultaat dat is? Een meetbaar resultaat. Meetbaar is een van onze favoriete woorden; hij komt zelfs terug in onze missie. Wat heb je immers aan een marketing bureau waaraan je je AdWords uitbesteedt, dat je bergen met goud belooft en je aan het einde van de maand een vage rapportage toestuurt zonder conclusie?

Jij wilt resultaat, daar betaal je voor. En dat resultaat, dat heeft een heel duidelijk gezicht: het gezicht van je klant. Een goede campagne spreekt jouw doelgroep aan en haalt deze over om klant bij jou te worden.

DoubleSmart: jouw AdWords specialist

Wij zijn DoubleSmart en we stellen ons graag aan je voor.

In een notendop komt het hierop neer: we zijn een online marketing bureau, omdat dat is wat we het liefst zijn. We zijn gespecialiseerd in SEO, SEA en conversie optimalisatie, omdat dat is wat we het liefst doen.

En het allerbelangrijkste: we gaan voor winst! Niet voor ons (hoewel we graag aan het einde van de week een goed biertje kunnen kopen), maar voor jou! Winst komt door klanten, en klanten krijg je door goede marketing.

Dave Willemstein

Hoewel hij in de online marketing werkt, heeft hij niets met smartphones. Is elk voorjaar een week uit de running, want moet dan carnaval vieren. Dave is als SEO-specialist gek op autoriteit en straalt dat ook uit: je kunt blind op hem vertrouwen, hij zet een indrukwekkend en kwalitatief backlinkprofiel voor je neer.

0182-342062 linkedIn

Sjoerd van de Giessen

Je mag hem midden in de nacht wakker maken voor een biertje met Bram Krikke. Ook als Bram Krikke er niet bij is, gaat een biertje er trouwens best in, bijvoorbeeld op een Europees terrasje. Sjoerd is (naast chef bier) SEO-specialist bij DoubleSmart en verbetert als geen ander de vindbaarheid van je website.

0182-342062 linkedIn

Rick Zuidbroek

Voelt als inhouse DJ altijd perfect aan wanneer er muziek aan moet, namelijk op de zeldzame tijdstippen waarop hij zelf even geen inspirerende speech houdt. Deze online marketeer pur sang adviseert je enthousiast over de beste strategie voor jouw bedrijf. Naast muziekmanagement valt ook algemeen management binnen zijn takenpakket.

0182-342062 linkedIn

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

Klanten werven via AdWords

That’s where we come in. Online marketing zit ons in het bloed. Neem onze AdWords specialisten: ze zetten voor veel verschillende klanten en volgen die campagnes de hele dag op de voet. Verveelt dat dan niet? Nee, want klanten vervelen nooit. Elke klant is anders en vraagt om een andere grondige en creatieve aanpak. De weg ernaartoe is altijd anders, maar het doel altijd hetzelfde: klanten werven voor onze klanten.

Om dit te kunnen bereiken, werken we met een team dat gespecialiseerd is in Google AdWords. Onze AdWords specialisten kennen elke functie, elke bug en elk handigheidje in AdWords en zetten al die kennis graag in bij het maken van jouw campagne.

Onze AdWords specialisten zijn van alle markten thuis. Zij zijn onderlegd in en weten alles van:

  • Zoekgedrag van verschillende zoekers
  • Nieuwe functies in AdWords
  • De laatste ontwikkelingen in online marketing
  • Googles hebbelijkheden en grillen

Waarom Google AdWords uitbesteden aan DoubleSmart?

Bij DoubleSmart zijn we gespecialiseerd in onder andere SEA. Daar valt AdWords beheer ook onder.

We bieden je graag verschillende dienstencombinaties aan om jouw bedrijf zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn op het gebied van SEO, SEA en conversie optimalisatie. De verschillende mogelijkheden die we bieden hebben we gebundeld onder de naam TeamSMART. Binnen TeamSMART kun je drie concepten kiezen: Smart, DoubleSmart of TripleSmart.

Deze concepten zijn opgesteld aan de hand van al het werk dat wij tot nu toe hebben gedaan. Door onze ervaring met veel verschillende klanten, bedrijven en wensen weten we wat goed werkt en wat niet. Aan de drie concepten hebben we daarom net zolang geschaafd en gepuzzeld tot ze alle drie een perfect op elkaar afgestemde combinatie vormden van onze werkzaamheden. Je kunt er dus zeker van zijn dat alle onderdelen van onze strategie zich met elkaar sterk maken voor één doel: meer klanten voor jou!

Gauddi is een van de grootste spelers in het ontwikkelen gebruiksvriendelijke software voor narrowcasting. Op maat en slim vormgegeven en in de huisstijl van de klant. DoubleSmart verzorgt voor Gauddi de SEO campagne.

Zoekmachine OptimalisatieZoekmachine optimalisatie

Externe Batterij is dé online specialist in powerbanks. Zij beschikken over kwalitatief hoogwaardige externe batterijen voor het opladen van telefoons, tablets, computers en randapparatuur. DoubleSmart heeft een zoekmachine marketing strategie opgezet waardoor de omzet, uit zowel SEO als SEA, exponentieel is gestegen.

Online AdverterenOnline adverteren Zoekmachine AdverterenZoekmachine adverteren Zoekmachine OptimalisatieZoekmachine optimalisatie

PPT Solutions is dé PowerPoint specialist in het ontwikkelen van professionele PowerPoint presentaties. Dit advies- en designbureau heeft al voor meer dan 700 bedrijven inspirerende powerpoint presentaties gemaakt. DoubleSmart begeleidt de Google AdWords campagne en denkt actief mee in de SEO strategie om ook organisch zoveel mogelijk verkeer binnen te halen.

Online AdverterenOnline adverteren Zoekmachine AdverterenZoekmachine adverteren Zoekmachine OptimalisatieZoekmachine optimalisatie

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

Jouw tevredenheid centraal

We zullen altijd eerlijk zijn als we denken dat een bepaalde aanpak voor jouw bedrijf niet werkt. Je hebt er immers niks aan als je je geld investeert in een campagne die niet rendabel is. Wij worden er zelf ook niet blij van. Waar wij wél blij van worden, is een tevreden klant.

Tevredenheid staat hoog in het vaandel bij DoubleSmart. Ben je onverhoopt toch niet tevreden, dan balen wij met je mee. Mocht je ontevreden blijven ondanks onze enthousiaste initiatieven om je weer aan boord te krijgen, dan ben je vrij om te gaan. Je zit nooit aan ons vast: je kunt elke maand opzeggen, onafhankelijk van het soort werkzaamheden dat je bij ons afneemt.

DoubleSmart is Google Premier Partner

Om te bewijzen dat we goed zijn in wat we doen en ervaring hebben, laten we Google graag aan het woord. Sinds juni 2018 noemt Google Doublesmart Google Premier Partner, en daar zijn we natuurlijk zo trots op als een pauw.

Het Premier Partnership is de hoogst mogelijke certificering van Google voor online marketing bureaus. Dit partnerschap houdt in dat DoubleSmart al langere tijd op hoog niveau campagnes in AdWords beheert. Resultaat staat hierin centraal: we behalen doelen voor onze klanten en doen dit geheel volgens de richtlijnen van Google.

Ook Google AdWords uitbesteden? Ontdek hoe de AdWords specialisten van DoubleSmart meer conversie voor jouw bedrijf kunnen realiseren!

Veelgestelde vragen over Google AdWords

Wat is Google AdWords?

Google AdWords is het advertentieplatform van Google. Dit platform maakt het mogelijk om op alle Googlewebsites betaalde advertenties te plaatsen en deze te laten zien aan een selecte groep mensen die je zelf definieert. Met Google AdWords kun je dus je naamsbekendheid laten groeien, meer klanten bereiken en je omzet vergroten.

Wat is het verschil tussen Google AdWords en Google Ads?

Lang verhaal kort: Google Ads is de nieuwe naam van Google AdWords. Google heeft voor deze naamsverandering gekozen om zijn adverteerlandschap overzichtelijker te maken. Volgens Google staat de nieuwe naam van het advertentieplatform garant voor een simpele en effectieve manier waarop je je doelgroep en klant kunt bereiken.

Onze Google AdWords specialisten heten nu dus ineens Google Ads specialisten. Hun werkzaamheden blijven echter hetzelfde: Google AdWords, of Google Ads dus, zo efficiënt mogelijk inzetten om voor onze klanten de beste advertenties te plaatsen.

Wat kan een Google AdWords campagne voor mij betekenen?

Iedereen die Google gebruikt, weet hoe de resultatenpagina eruitziet: nadat je je zoekterm hebt ingevuld en op enter drukt, krijg je eerst een aantal advertenties te zien die boven de organische zoekresultaten staan. De advertenties zijn dus de eerste resultaten die de zoeker te zien krijgt. Op andere Google-websites zijn het ook vaak de reclames die het opvallendst zijn en die je als bezoeker niet over het hoofd kunt zien.

Zoals jouw eigen aandacht getrokken wordt door advertenties, zo wordt de aandacht van jouw doelgroep dat ook. Wil je dus dat je bedrijf opvalt op internet? Dan loont het zich om een goed doordachte AdWords campagne op te (laten) zetten.

Bovendien is AdWords een gerichte manier van adverteren: doordat je zelf de zoekwoorden kiest waarbij je wilt adverteren, heb je automatisch invloed op wie jouw advertentie te zien krijgen. Zo weet je dat je geen tijd en geld weggooit aan mensen die sowieso geen enkele interesse hebben in jouw product of dienst.

Waarom Google Ads uitbesteden?

Google AdWords uitbesteden heeft veel voordelen:

  • Goede prijs/kwaliteitverhouding: jij kunt je tijd zinnig besteden en weet ook dat je marketingbudget nuttig wordt besteed.
  • Zoekmarktkennis: een AdWords specialist weet alles over zoek- en klikgedrag van zoekers, omdat hij de bijbehorende statistieken dagelijks bestudeert.
  • Specialisme: een specialist heeft de juiste kennis in huis voor een succesvolle campagne.

Wat kost AdWords?

De kosten van je AdWords campagne zijn verder afhankelijk van de zoekwoorden waarop je je richt. AdWords bepaalt de kosten per klik namelijk per zoekterm. Een populaire zoekterm waarop veel concurrentie zit, is duurder per klik dan een zoekterm die niet zo populair is bij adverteerders. Wil je een advertentie tonen bij een zoekopdracht als ‘schoenen’, dan zullen je AdWords kosten hoger zijn dan wanneer je je advertentie wilt laten plaatsen bij de zoekopdracht ‘blauwgespikkelde breedbekkikker’

Kwaliteit

Google wil zoekers relevante advertenties leveren en kijkt dus ook naar de kwaliteit van advertenties. Als je advertenties van goede kwaliteit zijn en goed aansluiten bij de zoekwoorden van zoekers, kunnen je advertentiekosten lager uitvallen. Google beloont je er dan voor dat je advertenties kwalitatief zijn.

Google AdWords bureau

Een derde factor die de Google AdWords kosten kan beïnvloeden, is het tarief van je online marketing bureau (bij Google AdWords uitbesteden). Vraag bij bureaus die AdWords beheer aanbieden altijd om een duidelijke offerte en laat vastleggen wat je voor een bepaalde prijs krijgt, zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent.

Contact opnemen met een online marketing bureau is sowieso een goed idee om de Google AdWords kosten voor jouw situatie goed in beeld te krijgen.

Wat doet een AdWords specialist?

Bij Google AdWords uitbesteden krijgt een AdWords specialist van de klant het beheer over een bepaald budget dat hij kan inzetten om Google AdWords campagnes op te zetten. Hij zal hier niet in het wilde weg mee gaan adverteren, maar zal altijd uitgaan van de wensen van de klant én van de markt.

De markt wordt grondig onderzocht op zoekwoordgebruik en de manier waarop Googlegebruikers omgaan met de zoekresultaten. Dit zorgt ervoor dat de gemaakte advertenties daadwerkelijk bij de doelgroep terechtkomen die de klant voor ogen heeft.

De AdWords specialist houdt na het uitzetten van de campagne de cijfers nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat de advertenties zo rendabel mogelijk zijn. Hij let hierbij onder andere op de kwaliteitsscore.

Kwaliteitsscore

De kwaliteitsscore is een schatting van Google van de kwaliteit van advertenties. Als een advertentie een hoge kwaliteitsscore krijgt toebedeeld, kan dit leiden tot lagere AdWords kosten en kan de advertentie op een hogere positie getoond worden.

Het is dus van belang dat de AdWords specialist goede advertenties plaatst om garant te kunnen staan voor een optimaal gebruik van het advertentiebudget van de klant.

Structureel testen

Nadat een AdWords specialist de advertenties online heeft gezet, zal hij deze steeds blijven observeren en nauwlettend het klikgedrag in de gaten houden. Pas als de advertentie live staat, kan hij namelijk echt inzicht krijgen in dit gedrag.

Om de advertenties zo aansprekend mogelijk te maken, zal hij ook A/B-testen uitvoeren met de advertenties. Hij maakt dan twee advertenties binnen één campagne en zet deze beide live. De Googlegebruikers die de advertenties te zien krijgen, zijn dan zijn ‘proefdieren’. Aan de hand van het klikgedrag op beide advertenties past hij de campagne zo aan dat deze de doelgroep optimaal aanspreekt.

Waar moet ik op letten als ik een AdWords specialist zoek?

Om een goede AdWords specialist te vinden, zijn er een aantal aandachtspunten die je in je achterhoofd moet houden.

  • De term zegt het al: een specialist heeft een specialisme. Er zijn genoeg bedrijven die AdWords beheer ‘erbij doen’. Maar zeg nu zelf: als je een mooi boeket bloemen wilt hebben, ga je toch ook liever naar de bloemist dan naar de supermarkt? Een specialist herken je aan het feit dat hij ‘bij zijn leest blijft’: hij heeft een specialisme en zal zich hierop altijd blijven focussen.
  • Wie kan je een betrouwbaarder beeld geven van de diensten van een bedrijf dan de klanten van dat bedrijf? Lees reviews over de bedrijven waarmee je misschien in zee zou willen. Een hoge rating en een enthousiaste klantervaring over een bedrijf zijn afkomstig van een tevreden klant. Een klant heeft er geen baat bij dit bedrijf mooier weer te geven dan het in werkelijkheid is. Het bedrijf zelf kan mooie verhalen vertellen, maar de reviews vertellen je de werkelijkheid. Maak daar dus handig gebruik van.
  • Kijk of een bedrijf dat AdWords beheer aanbiedt certificeringen, partnerships of nominaties heeft. Dit zijn, evenals de reviews, factoren waar een bedrijf geen tot weinig invloed op kan uitoefenen, omdat het initiatief hierin van onafhankelijke derden moet komen. Een bedrijf kan enkel zijn best doen om bijvoorbeeld genomineerd te worden voor een award of om een certificaat te ontvangen, maar moet daarvoor aan extern vastgestelde voorwaarden voldoen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

DoubleWeb: Onze partner in techniek

Technische verbeteringen aan de website worden uitgevoerd door DoubleWeb, ons zusterbedrijf. Met DoubleWeb heeft u technische specialisten binnen handbereik. Ga naar de website

Close