Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
Uitgebreide en concrete analyse
Op maat gemaakt door onze specialisten

Meetbaar meer conversies

Hoeveel extra conversies genereer je dankzij onze werkzaamheden? En wat levert jou dat onderaan de streep aan omzet op? Bij ons heb je 24/7 toegang tot het dashboard met resultaten én je ontvangt iedere maand een uitgebreide rapportage. Wel zo overzichtelijk! 


Overkoepelende strategie

Je bezoekers laten converteren is natuurlijk superbelangrijk. Maar in eerste instantie moet je dat verkeer nog naar je website zien te trekken. Daarom ontvang je bij ons – als je wil – een overkoepelende strategie voor ál jouw online marketing. Dat laat jou profiteren van het allerbeste resultaat. 


Continue bedrijfsgroei

Of we klaar zijn met optimaliseren na het verhogen van jouw conversieratio? Zeker niet! Bij ons kies je voor een continue groei van jouw bedrijf. We zoeken keer op keer naar kansen om jouw website nóg beter te laten presteren. Of dat nou nu is, over een jaar óf over 5 jaar.   

Laat jouw omzet groeien met conversieoptimalisatie

Zonder conversies geen omzet. Waar verkeer naar je website trekken – bijvoorbeeld met SEO, SEA en social ads – natuurlijk ook superwaardevol is voor jouw bedrijf, is conversieoptimalisatie de laatste onmisbare schakel in het proces van online marketing.

Met conversieoptimalisatie (CRO) probeer je je websitebezoekers te beïnvloeden tot actie over te gaan. Zoals het doen van een aankoop of het aanvragen van een offerte.

Je voert bijvoorbeeld wijzigingen door in de menustructuur van je website, gebruikt specifieke woorden, kiest voor bepaalde kleurcombinaties of zet call to action-buttons op de juiste plek. Alles om jouw bezoekers vaker te laten converteren. En om zo dus extra omzet binnen te halen!

CRO bij DoubleSmart

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Maximaal resultaat behaal je met een CRO bureau

Waar je kunt overwegen zélf aan de slag te gaan met conversieoptimalisatie, weet je met een CRO bureau pas écht zeker dat je profiteert van het beste resultaat. Een CRO-specialist weet precies met welke elementen je je websitebezoeker aanzet tot actie over te gaan. En hij of zij snapt exact hoe je A/B testen, Multivariate testen en experimenten uitvoert en de resultaten hiervan op de juiste manier interpreteert. Uiteindelijk zetten we ook dat weer om in concrete acties óf passen we de verbeteringen zelf toe.

Samengevat profiteer je met een conversie optimalisatie bureau van maximale groei in conversieratio door:

  • Jouw website te optimaliseren op basis van empirische data, in plaats van op gevoel
  • A/B-testen te doen, om zo inzicht te krijgen in het gedrag van jouw websitebezoekers
  • Beschikking te hebben over de beste tools en de meest recente kennis

Onze CRO specialisten.

Social ads- en CRO-specialist
SEA- en CRO-specialist

Conversie optimalisatie bureau DoubleSmart: dit maakt ons uniek

Wat DoubleSmart als conversie optimalisatie bureau nu uniek maakt ten opzichte van andere bureaus? Bij ons krijg je:

1. Scherp advies op strategisch niveau

Niet zomaar een partij die aanpassingen doorvoert op jouw website. Maar een volwaardig partner die met je meedenkt op strategisch niveau. Wat zijn jouw ambities en doelstellingen? Waar zie je jouw bedrijf over 5 jaar? En wat heb je precies nodig om daar te komen? Je krijgt een ijzersterke strategie die aansluit op wat jij wil bereiken.

2. Een overkoepelende aanpak voor al je online marketing

CRO-, SEO-, SEA-, social ads- en contentspecialisten: bij ons vind je ze allemaal onder één dak! En wil je dus ook de rest van je online marketing uitbesteden aan een bureau, dan zit je bij ons in één keer goed. We werken met een overkoepelende strategie vanuit TeamSMART en al jouw activiteiten stemmen we naadloos op elkaar af. Zo ben je zichtbaar en relevant in iedere fase van de customer journey en profiteer je van het beste resultaat.

3. Een continue groei voor jouw bedrijf

Rustig achteroverleunen als je conversiepercentage is gestegen? Zeker niet. De focus bij ons conversie optimalisatie bureau ligt op langdurige groei. We zoeken proactief naar kansen om jouw website keer op keer beter te laten presteren. Van een investering in onze samenwerking pluk je dan ook de vruchten op de korte én lange termijn.

Bart Hofman

04-11-2021
Sinds de overstap naar ons nieuwe online marketingbureau zijn we nu twee jaar onderweg met Doublesmart en dat naar volle tevredenheid. Wij zijn blij met hun inbreng en hun professionele manier van werken: een integrale benadering, specialistisch, snel schakelend en bovenal prettig in de omgang. Door ons vorige bureau hadden we zelf enige kennis van zoekmachine marketing. Maar bij Doublesmart merk je direct dat je geholpen wordt door mensen met nauwgezette kennis van zaken. Zonder ingewikkelde of onlogische verhalen – en overigens zonder belerend te zijn en altijd correct – lieten ze ons de meerwaarde zien van een brede online strategie. Met echt doorvragen, veel aandacht voor zowel ons bedrijf als onze markt en met voldoende tijd nemen, ontstond een degenen plan. Het vergt motivatie en gedrevenheid om een plan succesvol uit te voeren en tot wasdom te brengen. Daar hebben we vanaf dag één geen moment aan getwijfeld. Niet alleen door een transparante en veelvuldige communicatie – zelfs gedurende de lockdowns was Doublesmart prima bereikbaar – maar ook omdat het enthousiasme breed gedragen wordt. Dat merk je echt. Elke medewerker is een ware ambassadeur; de SEO specialist, de Google Ads specialisten, de expert op het gebied van social media…zonder uitzondering en op elk moment wordt er voor je geknokt. De grootste kwaliteit van Doublesmart is misschien nog wel de coherente samenwerking tussen de diverse disciplines. Met gebruikmaking van een overzichtelijk dashboard, versterken ze elkaar en anticiperen waar nodig. Het is prettig dat je daar niet aan ‘hoeft te trekken’ en dat je wordt betrokken wanneer dat nodig is. “Out of the box’ denken is normaal en heeft al tot diverse succesvolle verassingen geleid.

Nico Bijl

03-12-2018

DoubleSmart helpt ons met SEA en SEO campagnes voor Somfy Benelux. Ik ben altijd zeer tevreden over de samenwerking en de resultaten!

Dynamiet Nederland

03-04-2019

De gebroeders Zuidbroek hebben een professioneel bedrijf neergezet. DoubleSmart is gewoon een goed bedrijf om mee samen te werken. Als klant wordt je goed op de hoogte gehouden. Onze specialist Erik Dekker voert zijn werk uitstekend uit, is betrokken en heeft een proactieve instelling. Precies wat je als klant wil van een online marketing bureau.

Jouw conversieratio verhogen in 5 stappen

Ons inschakelen als jouw CRO bureau? Concreet doorloop je de onderstaande 5 stappen om te profiteren van extra conversies en omzet:

  1. Kennismaking en doelstellingen. Jij vertelt ons meer over jouw bedrijf en wat je ambities en doelen zijn.
  2. Kwantitatief onderzoek. Op basis van data brengen we bottlenecks op je website in kaart.
  3. Kwalitatief onderzoek. We kruipen in de huid van je klant en onderzoeken we welke ervaring hij/zij zou hebben met jouw website.
  4. Opstellen strategie. Met de uitkomsten van het kwantitatief en kwalitatief onderzoek stellen we een strategie op. Oftewel: een actieplan om jouw websitebezoekers vaker te laten converteren.
  5. Uitvoering en optimalisatie. We voeren de gewenste aanpassingen op je website door én zoeken continu naar kansen voor verbetering. We doen bijvoorbeeld A/B-testen en gebruiken de uitkomsten hiervan om je website steeds verder te optimaliseren. Met zowel technische als design kennis in huis kunnen we alle onderdelen op een goede manier faciliteren.
Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Dit is wat CRO jou nog meer oplevert

Dat de samenwerking met een conversie optimalisatie bureau jou meer conversies en omzet oplevert, dat moge duidelijk zijn. Maar wist je dat CRO ook andere voordelen heeft? Denk maar eens aan:

  • Een hogere klanttevredenheid. Door CRO wordt jouw website gebruiksvriendelijker. De ervaring die iemand heeft met jouw website/bedrijf is hierdoor extra positief en dat zorgt voor een hogere klanttevredenheid.
  • Een betere vindbaarheid in Google. Is je website beter te begrijpen voor de bezoeker, dan geldt dat voor Google net zo. CRO draagt daarom bij aan een hogere plek in de zoekresultaten van Google.
  • Meer bezoekers op je website. Hoe beter je zichtbaar bent in Google, hoe meer mensen uiteindelijk op jouw website belanden.
Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Wat klanten zeggen

Eline Prins

12-02-2020
Sinds een aantal maanden zijn we begonnen met de samenwerking. Erg tevreden over het contact en de volledige samenwerking. Let’s do it together 😉

Remco Stout

18-07-2019

na twee jaar te hebben verspild bij een ander bureau overgestapt naar Doublesmart. Geen seconde spijt van gehad. Binnen een mum van tijd een enorme boost in omzet en winst !! Aanrader !

Anton Verkooijen

10-02-2020

Tevreden met de service. De heren staan je altijd goed te woord en ze weten waar ze het over hebben. De campagnes leveren tot nu betere resultaten op dan eerst. Tevens wordt altijd duidelijk besproken welke doelstellingen er zijn maandelijks en waar op te groeien is. Begonnen met alleen de SEA tak bij hun onder te brengen, maar ondertussen wordt ook sterk overwogen de andere digitale marketing takken onder te brengen. Top service!

Dennis Miedema

04-02-2021

Communiceren goed, hebben kennis van zaken, leveren werk van hoge kwaliteit en zijn bovendien relaxte gasten (makkelijk in de omgang).

Tom Rullens

17-08-2020

Zeer goed tevreden! Vanaf begin dit jaar zijn wij overstapt met onze internet marketing naar DoubleSmart. Vanaf het eerste contact viel de professionaliteit van dit team op. De bedoeling was dat wij alleen met Adwords zouden overstappen. Na overleg over onze vorige strategie heeft DoubleSmart voor ons een nieuwe strategie bedacht voor meerdere kanalen. Dit heeft nu tot gevolg dat wij veel beter scoren met zowel SEO, SEA en social media. Door de investering in DoubleSmart besparen wij nu maandelijks advertentiebudget terwijl de resultaten stijgen.

Extra conversies en omzet genereren?

Binnenkort profiteren van extra conversies en omzet voor jouw bedrijf? En er zeker van zijn dat je er alles uithaalt wat erin zit? Ga de samenwerking aan met conversie optimalisatie bureau DoubleSmart! Vraag een gratis kansenonderzoek aan om te ontdekken waar jouw groeikansen liggen óf neem contact op om gewoon eens te sparren.

Veelgestelde vragen over CRO

Hoe werkt conversie optimalisatie?

Conversieoptimalisatie is het doorvoeren van wijzigingen op je website, om er zo voor te zorgen dat websitebezoekers eerder converteren. Oftewel: dat ze eerder de actie uitvoeren waar jij op stuurt. Dit kan het doen van een aankoop zijn, maar bijvoorbeeld ook het downloaden van een whitepaper, het invullen van het contactformulier of het opvragen van een offerte.

Wijzigingen op je website waaraan je kunt denken zijn bijvoorbeeld:

  • Bepaalde kleuren/kleurcombinaties gebruiken, waarmee je gedrag beïnvloedt;
  • Call to action-buttons op specifieke plekken neerzetten;
  • Bepaalde woorden/zinnen gebruiken die inspelen op gedragsbeïnvloeding;
  • Zorgen voor een logische menustructuur en een website die zo gebruiksvriendelijk mogelijk is.

Heb je een conversiepercentage van tussen de 2 en 5 procent, dan kun je spreken van een ‘goede’ score. Dit betekent dus dat van alle mensen die een bepaalde pagina op jouw website bezoeken, 2 tot 5 procent tot actie overgaat.

Goed om te weten is echter dat dit een gemiddelde is. En dat het conversiepercentage bij ‘kleinere’ ondernemers bijvoorbeeld al snel lager ligt dan bij grote organisaties.

Zonder conversies haal je geen omzet binnen. Zo veel mogelijk sturen op conversie is daarom erg belangrijk als bedrijf.

Waar onlinemarketingactiviteiten als SEO, SEA en social ads vooral gericht zijn op het genereren van zo veel mogelijk websitebezoekers, heb je hier alsnog niks aan als die bezoekers vervolgens niet tot actie overgaan. Wil je dus écht rendement halen uit jouw online marketing, dan is CRO/conversieoptimalisatie onmisbaar in het proces.

Wat een bureau voor conversie optimalisatie precies kost, dat verschilt van geval tot geval. Dit hangt namelijk af van factoren als het uurtarief van het bureau en het aantal uur dat jij hier graag per maand in investeert.

 

Een conversie optimalisatie specialist houdt zich bezig met het verhogen van het conversiepercentage van jouw website. Hij of zij doet A/B-testen, analyseert data, zoekt naar kansen voor verbetering en voert wijzigingen op je website door. Dit alles om jouw websitebezoekers vaker tot actie te laten overgaan. En om jou zo te laten profiteren van extra omzet en winst.

Conversie optimalisatie bureau Conversie optimalisatie bureau