Je maakt content. Maar werkt het ook als groeimiddel?
- Analyse van SEO- en contentstrategie, timing en conversie
- Inzicht in kansen om op te schalen met je bedrijf
- Uitgevoerd door strategen die werken met omzet in hun achterhoofd
Groeiscan
"*" geeft vereiste velden aan
Een strategie die werkt in Google en AI-platformen
Je krijgt een contentstrategie waarmee je niet alleen vindbaar bent in zoekmachines zoals Google, maar ook in LLM’s zoals ChatGPT. Daarmee ben je voorbereid op hoe klanten morgen zoeken.
Kwaliteit gegarandeerd
De kwaliteit van de content is gegarandeerd. De teksten klinken écht als jouw merk. We bouwen namelijk een merklaag in in de AI-agent en lopen elke tekst redactioneel na. Zo krijg je teksten die je zelf zou kunnen schrijven, maar dan 5 keer zo snel.
Continu resultaat zonder extra werkdruk
Geen losse briefings of eindeloos afstemmen. Wij onderhouden én verbeteren de flow, zodat er maandelijks 8-32 artikelen live gaan. En dat zonder dat jouw team extra tijd of budget kwijt is.
Slimme content-agent die jouw merkverhaal ademt
Je weet hoe belangrijk het is om consistent zichtbaar te zijn met goede content. Maar de praktijk? Je hebt geen tijd, copywriters zijn duur, en standaard AI-tools leveren generieke teksten die nergens naar klinken. Daarom ontwikkelden we een slimmere manier om content te maken.
Met een content automation krijg je namelijk wat je wél wilt:
- Teksten die klinken als jouw merk; we bouwen een merklaag in de AI en checken elke pagina handmatig.
- Datagedreven content; we schrijven alleen content die potentie heeft nieuwe klanten op te leveren.
- Voorsprong in zoekmachines en ChatGPT; strategie gericht op vindbaarheid waar klanten vandaag en morgen zoeken.
- Jouw expertise zichtbaar maken; content die vragen van klanten beantwoordt en autoriteit opbouwt.
Deze klanten gingen je voor



In 5 stappen automatisch content maken: zo werkt het
Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
Content automation: wel of niet geschikt voor mijn doelen?
Een content automation is perfect voor…
✔ Organisaties die willen groeien met SEO-content, maar die moeite hebben met het opschalen van de werkzaamheden
✔ B2B-dienstverleners die expertise willen uitdragen
✔ E-commercebedrijven met veel productcategorieën of een blogsectie
✔ Bedrijven die communiceren over strategische onderwerpen
Een content automation werkt niet voor…
✖ Écht diepgaande, wetenschappelijke content
✖ Pure brandingcontent of imagocampagnes
✖ Commerciële landingspagina’s voor directe verkoop
✖ Bedrijven zonder duidelijke propositie
Jouw unieke AI-content machine inzetten?
Onze slimme content-agent is nu al beschikbaar vanaf €750 per maand. Dit maakt het mogelijk om kwalitatieve, merkgerichte content te schalen, op een manier die bij jouw organisatie past. Of je nu net begint met het verbeteren van je online zichtbaarheid of al verder gevorderd bent, je profiteert direct van de voordelen van automatisering, mét de controle van menselijke redactie.
Ons track record
bekijk alle partners en awards





Ontmoet onze automation-specialisten
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.


Veelgestelde vragen
-
Wat is een content automation?
Een content automation is een automatisering waarmee je automatisch content laat schrijven met behulp van slimme technologieën zoals AI, machine learning en workflow-tools. In plaats van alles handmatig te schrijven, helpt content automation om taken te versnellen of volledig uit handen te nemen.
-
Wat zijn de voordelen van een content automation?
Met een content automation heb je de kans om jouw SEO-contentstrategie op te schalen, zonder dat dit je extra handwerk, budget of tijd kost. Daarmee verhoog je je organische vindbaarheid, het aantal websitebezoekers en uiteindelijk je omzet.
Om goed te ranken in zoekmachines is het namelijk van belang dat je continu relevante content publiceert. Een menselijke copywriter levert veel waarde op dit vlak, maar met een content automation kun je meer teksten maken in minder tijd. Met meer resultaat tot gevolg.
-
Hoe combineer ik de content automation met menselijke kracht?
Onze content automation werkt altijd onder regie van mensen. We gebruiken slimme tools om snel en schaalbaar content te maken, maar de kracht zit in de combinatie van menselijke strategie, redactie en beoordeling.
Voor pagina’s die écht moeten overtuigen, denk aan commerciële landingspagina’s of stukken met een specifieke propositie of merkvisie, zetten we altijd nog menselijke copywriters in. Deze content vraagt om nuance en creativiteit die (nog) niet volledig in de automation zit.
Elke tekst begint met een doordachte contentplanning en wordt automatisch gegenereerd op basis van data, zoekgedrag en jouw tone of voice. Maar dat is pas het begin. Een contentstrateeg kijkt mee, copywriters voeren waar nodig aanpassingen door en elke tekst wordt handmatig gecontroleerd voordat deze live gaat.
We blijven continu optimaliseren op basis van data en input. Zo groeit de automation mee met jouw strategie, zonder in te leveren op kwaliteit.