De wereld een klein beetje groener met iedere nieuwe online marketing campagne

Datum: maart 9, 2021, Auteur: Remco, Categorie: Nieuws
strateeg zit te bellen

Iedere maand starten er bij DoubleSmart een aantal nieuwe klanten die op zoek zijn naar groei. Vanaf deze maand vieren we iedere nieuwe klant door een boom te planten ergens ter wereld. Op deze manier maken we de wereld een klein beetje groener met iedere nieuwe online marketing campagne die we starten.

Poeh, waarom zo duurzaam?

Per dag wordt er wereldwijd 80.000 hectare aan bos gekapt. Dat staat gelijk aan ongeveer 48 voetbalvelden per minuut. In totaal is al 46% van alle bossen wereldwijd verloren gegaan sinds de industriële revolutie.

Het kappen van bomen heeft ons veel welvaart gebracht. Denk aan het hout dat wordt gebruikt voor onze meubels, huizen, papier en andere materialen. Bovendien levert het kappen van bomen ruimte op die gebruikt kan worden voor het telen van voedsel.

Maar het kappen van bomen heeft ook een keerzijde… Iedere boom draagt bij aan een gezonde lucht, veelzijdige biodiversiteit en een stabiel klimaat. Het vernietigen van bossen op de schaal waarop we dat op dit moment aan het doen zijn, is niet duurzaam of houdbaar, maar wel schadelijk voor onze planeet en uiteindelijk dus ook voor onszelf.

Over One Tree Planted

One Tree Planted is een non-profit organisatie die sinds 2014 ongeveer 15.000.000 bomen heeft geplant. Dit doen ze in samenwerking met partners in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Azië en Afrika. De organisatie betrekt lokale bewoners bij het project om te zorgen voor draagvlak en educatie. We zijn er trots op dat we een kleine bijdrage kunnen leveren om de wereld groener te maken. Lees meer over One Tree Planted op hun website.

O ja… voor de kritische kenner van online marketing: we kopen dus inderdaad organische groei 😉

De wereld een klein beetje groener met iedere nieuwe online marketing campagne De wereld een klein beetje groener met iedere nieuwe online marketing campagne 2021-03-09
DoubleSmart
DoubleSmart Remco

Auteur

Remco

Deze project- en accountmanager wordt enthousiast van commercieel te maken ideeën. Zijn nieuwste idee is om als volwassene ook gewoon op een railrunner de trein in te gaan (zeker commercieel interessant). Was graag piloot geworden en heeft dat bevlogene en die liefde voor grote hoogten gelukkig vast weten te houden: is gek op ondernemen en helpt jou als klant de hoogte in met weloverwogen adviezen over je online kansen.