SEA is bij uitstek geschikt om je doelgroep effectief te bereiken. Met een scherpe focus en doeltreffende advertenties zorg je ervoor dat geïnteresseerde websitebezoekers klanten worden.
DoubleSmart staat voor transparantie. Onze specialisten doen geen beloftes die ze niet waar kunnen maken en je hebt altijd inzicht in de behaalde resultaten via een gepersonaliseerd dashboard.
Met SEA kun je snel zichtbaar resultaat boeken. Door je advertentiebudget slim en strategisch in te zetten, zorgen onze specialisten ervoor dat je minder kosten maakt en meer omzet draait. Win-win!
De specialisten die bij een SEA-bureau werken, beheren jouw SEA-campagnes en zorgen ervoor dat ze rendabel worden. Ze halen alles eruit wat erin zit, zogezegd. Als je geen zin of tijd hebt om je bezig te houden met SEA, maar wel de vruchten ervan wilt plukken, dan is aankloppen bij een SEA-bureau iets voor jou.
Een SEA-bureau kan je bijvoorbeeld de volgende werkzaamheden uit handen nemen:
We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu presteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende SEA-campagne.
Misschien ben je zelf al bezig met adverteren in Google. Of je werkt al samen met een SEA-bureau, maar de resultaten blijven uit. Het kan ook zijn dat je nog niets met SEA doet, maar dat wel wilt. In ieder geval: je hebt het gevoel dat SEA iets voor jouw bedrijf kan betekenen, en dat er meer in zit dan dat je er nu uit haalt. Onze tip? Als je wacht op een teken om je SEA uit te besteden aan DoubleSmart, dan is dit het.
Het voordeel van een SEA-bureau inschakelen boven zelf met de Google Ads tool aan de slag gaan, is dat de specialisten die bij ons werken elke dag met Google Ads aan de slag zijn. Ze zijn dus altijd op de hoogte van alle ins en outs in de wereld van SEA. Van actuele ontwikkelingen in het werkveld tot de laatste updates van Google: onze specialisten zitten er met hun neus bovenop. En zo kunnen ze er dus ook razendsnel op inspelen.
Door jarenlange ervaring en een ware passie voor data weten onze specialisten voor al meer dan 150 klanten meetbaar meer klanten te werven. Of je nu kunstplanten verkoopt, verhuisdiensten aanbiedt of een lokale attractie bent: bij DoubleSmart kun je terecht. We duiken in je branche, gaan strategisch te werk en verliezen nooit de data uit het oog. Daar baseren we namelijk altijd de volgende stap in je SEA-campagne op.
Wat is SEA? SEA staat voor search engine advertising oftewel zoekmachine adverteren. Als je iets googelt, staan er bovenaan de pagina vaak een aantal advertenties. Juist: dat zijn de zoekmachine advertenties waar een SEA-bureau zich mee bezig houdt. Jij als bedrijf betaalt een vast bedrag als er een bezoeker op een advertentie van je klikt. Als je slim en doelgericht adverteert, verdien je dat bedrag direct terug doordat de bezoeker converteert en dus in een klant verandert.
Die laatste stap is alleen niet zo makkelijk als ‘ie klinkt. Als je zomaar wat doet of geen idee hebt waar je mee bezig bent, lopen de advertentiekosten snel op zonder dat je er iets concreets voor terug krijgt. Daarom is het slim om een SEA-bureau zoals DoubleSmart in de arm te nemen. Door de expertise die we in huis hebben toveren we jouw aanmodderende SEA-campagnes binnen no time om in rendabele conversieknallers. Wil jij dat ook? Neem dan contact met ons op!
We zeggen natuurlijk graag over onszelf dat we goed werk leveren, maar je hoort het misschien liever van een ander. Snappen we. Goed nieuws: Google zélf erkent dat we goed werk leveren op het gebied van zoekmachine adverteren. Google heeft ons beloond met het Google Premier Partnership voor het feit dat we al langere tijd op hoog niveau SEA-campagnes begeleiden. Onze SEA-experts en Google Shopping specialisten weten dus waar ze het over hebben.
Een SEA-bureau ontzorgt je over search engine advertising (SEA oftewel zoekmachine adverteren). Bij een SEA-bureau werken specialisten die elke dag met SEA bezig zijn en dus de fijne kneepjes van het vak onder de knie hebben. Door slim te adverteren in zoekmachines zorgt een SEA-bureau ervoor dat er meer bezoekers naar je website komen, dat ze vaker en sneller klant worden en dat je SEA-campagne rendabel is. Een stevige positieve ROAS (Return On Ad Spend) is het doel.
Met SEA is snel veel resultaat te behalen. Tenminste: als je weet wat je doet. Wist je dat de kans 50% groter is dat mensen die een aankoop willen doen converteren als ze via een advertentie op je website terecht komen in plaats van via een organisch zoekresultaat? De crux is dat je strategisch moet adverteren en op basis van keiharde data je keuzes moet maken, zodat je de opbrengst van je investering maximaliseert.
Een SEA-bureau is gespecialiseerd in zoekmachine adverteren en kan dus meer uit je SEA campagnes halen dan jij zelf (waarschijnlijk, tenzij je zelf ook SEA-specialist bent). Als je zin hebt om te groeien, om het onderste uit de kan te halen wat betreft SEA en om zelf gewoon bezig te kunnen zijn met je eigen passie, dan is SEA uitbesteden bij een SEA-bureau iets voor jou. DoubleSmart helpt je graag!
SEA is rendabel als het je meer oplevert dan het je kost. Logisch, denk je nu waarschijnlijk. Klopt, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. SEA kan lastiger zijn dan het lijkt. Gelukkig staat DoubleSmart als SEA-bureau voor je klaar om je campagnes rendabel te maken. Het voordeel van SEA is dat het goed meetbaar is wanneer je campagnes meer euro’s opleveren dan ze kosten. En dat is vaak al mogelijk op relatief korte termijn.