Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
- Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
- Uitgebreide en concrete analyse
- Op maat gemaakt door onze specialisten
Kansenonderzoek SEA
Doelgericht je doelgroep aanspreken
SEA is bij uitstek geschikt om je doelgroep effectief te bereiken. Met een scherpe focus en doeltreffende advertenties zorg je ervoor dat geïnteresseerde websitebezoekers klanten worden.
Eerlijk over meetbare resultaten
Doublesmart staat voor transparantie. Onze specialisten doen geen beloftes die ze niet waar kunnen maken en je hebt altijd inzicht in de behaalde resultaten via een gepersonaliseerd dashboard.
Resultaat op de korte termijn
Met SEA kun je snel zichtbaar resultaat boeken. Door je advertentiebudget slim en strategisch in te zetten, zorgen onze specialisten ervoor dat je minder kosten maakt en meer omzet draait. Win-win!
Wat doet een SEA-bureau?
De specialisten die bij een SEA-bureau werken, beheren jouw SEA-campagnes en zorgen ervoor dat ze rendabel worden. Ze halen alles eruit wat erin zit, zogezegd. Als je geen zin of tijd hebt om je bezig te houden met SEA, maar wel de vruchten ervan wilt plukken, dan is aankloppen bij een SEA-bureau iets voor jou.
Een SEA-bureau kan je bijvoorbeeld de volgende werkzaamheden uit handen nemen:
- SEA-tools inrichten, zoals Google Ads
- Advertentiecampagnes opzetten en optimaliseren
- Advertentiebudget beheren
- SEA-resultaten in de gaten houden
- SEA-kansen spotten én benutten
Deze klanten gingen je voor
In 5 stappen naar meetbaar meer groei met een SEA-bureau
We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu presteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende SEA-campagne.
Waarom een SEA-bureau inschakelen?
Misschien ben je zelf al bezig met adverteren in Google. Of je werkt al samen met een SEA-bureau, maar de resultaten blijven uit. Het kan ook zijn dat je nog niets met SEA doet, maar dat wel wilt. In ieder geval: je hebt het gevoel dat SEA iets voor jouw bedrijf kan betekenen, en dat er meer in zit dan dat je er nu uit haalt. Onze tip? Als je wacht op een teken om je SEA uit te besteden aan Doublesmart, dan is dit het.
Het voordeel van een SEA-bureau inschakelen boven zelf met de Google Ads tool aan de slag gaan, is dat de specialisten die bij ons werken elke dag met Google Ads aan de slag zijn. Ze zijn dus altijd op de hoogte van alle ins en outs in de wereld van SEA. Van actuele ontwikkelingen in het werkveld tot de laatste updates van Google: onze specialisten zitten er met hun neus bovenop. En zo kunnen ze er dus ook razendsnel op inspelen.
Door jarenlange ervaring en een ware passie voor data weten onze specialisten voor al meer dan 150 klanten meetbaar meer klanten te werven. Of je nu kunstplanten verkoopt, verhuisdiensten aanbiedt of een lokale attractie bent: bij Doublesmart kun je terecht. We duiken in je branche, gaan strategisch te werk en verliezen nooit de data uit het oog. Daar baseren we namelijk altijd de volgende stap in je SEA-campagne op.
Dit is wat onze klanten zeggen
De waarde van de relatie zegt ons zo veel meer dan de waarde van de transactie. Dat heeft gezorgd voor lange termijn relaties met opdrachtgevers.
SEA: een uitdagend spel
Wat is SEA? SEA staat voor search engine advertising oftewel zoekmachine adverteren. Als je iets googelt, staan er bovenaan de pagina vaak een aantal advertenties. Juist: dat zijn de zoekmachine advertenties waar een SEA-bureau zich mee bezig houdt. Jij als bedrijf betaalt een vast bedrag als er een bezoeker op een advertentie van je klikt. Als je slim en doelgericht adverteert, verdien je dat bedrag direct terug doordat de bezoeker converteert en dus in een klant verandert.
Die laatste stap is alleen niet zo makkelijk als ‘ie klinkt. Als je zomaar wat doet of geen idee hebt waar je mee bezig bent, lopen de advertentiekosten snel op zonder dat je er iets concreets voor terug krijgt. Daarom is het slim om een SEA-bureau zoals Doublesmart in de arm te nemen. Door de expertise die we in huis hebben toveren we jouw aanmodderende SEA-campagnes binnen no time om in rendabele conversieknallers. Wil jij dat ook? Neem dan contact met ons op!
De voordelen van Doublesmart als jouw SEA-bureau
24/7 inzicht in resultaat
Transparante online marketing is een van onze speerpunten. Je weet altijd wat er gaande is in jouw account en wat onze SEA-specialisten voor je aan het doen zijn. Via een persoonlijk dashboard heb je 24/7 inzicht in de resultaten. We houden niet van shady business: ook als het even pijn doet, zijn we eerlijk. Dat is volgens ons namelijk de enige manier om je doelen te bereiken.
Doelen zijn meetbaar
Over die doelen: die maken we meetbaar. Wij vinden namelijk dat elke euro die je investeert in online marketing meetbaar meer euro’s moet opleveren. Het is zonde om eindeloos advertentiebudget in je SEA campagnes te blijven pompen, als je niet doorhebt wat de opbrengsten ervan zijn. Onze specialisten rapporteren maandelijks over de behaalde resultaten aan de hand van keiharde data en maken hun beslissingen vervolgens op basis van die data.
Flexibele samenwerking
We zijn zo flexibel als jij wilt. Onze overeenkomsten zijn maandelijks opzegbaar: je zit nergens aan vast! Niet blij met de behaalde resultaten? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we snappen als geen ander dat je niet ergens moet blijven waar het niet goed voelt. Binnen een maand ben je van ons af. Maar die flexibiliteit betekent ook dat we snel kunnen opschalen. Ben je wél blij met de resultaten? Mooi! We geven je graag advies over hoe we je SEA campagnes kunnen uitbouwen en nóg winstgevender kunnen maken.
Doublesmart is Google Premier Partner
We zeggen natuurlijk graag over onszelf dat we goed werk leveren, maar je hoort het misschien liever van een ander. Snappen we. Goed nieuws: Google zélf erkent dat we goed werk leveren op het gebied van zoekmachine adverteren. Google heeft ons beloond met het Google Premier Partnership voor het feit dat we al langere tijd op hoog niveau SEA-campagnes begeleiden. Onze SEA-experts en Google Shopping specialisten weten dus waar ze het over hebben.
Ons track record
bekijk alle partners en awardsOntmoet onze Google Ads-specialisten
Maak ons ’s nachts wakker en we kunnen je precies vertellen hoe de vork in de steel zit. Of hoe jij je koffie drinkt.
Koekje erbij?
Maak een afspraak met onze marketingprofessionals.
Klaar voor de volgende stap? Onder het genot van een bakje koffie en een heerlijke stroopwafel bespreken we samen de strategie, campagne of aanpak die bij jou past.
Veelgestelde vragen
-
Wat doet een SEA-bureau?
Een SEA-bureau ontzorgt je over search engine advertising (SEA oftewel zoekmachine adverteren). Bij een SEA-bureau werken specialisten die elke dag met SEA bezig zijn en dus de fijne kneepjes van het vak onder de knie hebben. Door slim te adverteren in zoekmachines zorgt een SEA-bureau ervoor dat er meer bezoekers naar je website komen, dat ze vaker en sneller klant worden en dat je SEA-campagne rendabel is. Een stevige positieve ROAS (Return On Ad Spend) is het doel.
-
Waarom zou je aan SEA beginnen?
Met SEA is snel veel resultaat te behalen. Tenminste: als je weet wat je doet. Wist je dat de kans 50% groter is dat mensen die een aankoop willen doen converteren als ze via een advertentie op je website terecht komen in plaats van via een organisch zoekresultaat? De crux is dat je strategisch moet adverteren en op basis van keiharde data je keuzes moet maken, zodat je de opbrengst van je investering maximaliseert.
-
Waarom zou je een SEA-bureau inschakelen?
Een SEA-bureau is gespecialiseerd in zoekmachine adverteren en kan dus meer uit je SEA campagnes halen dan jij zelf (waarschijnlijk, tenzij je zelf ook SEA-specialist bent). Als je zin hebt om te groeien, om het onderste uit de kan te halen wat betreft SEA en om zelf gewoon bezig te kunnen zijn met je eigen passie, dan is SEA uitbesteden bij een SEA-bureau iets voor jou. doublesmart helpt je graag!
-
Wanneer is SEA rendabel?
SEA is rendabel als het je meer oplevert dan het je kost. Makkelijker gezegd dan gedaan, denk je misschien, maar het voordeel van SEA is dat de rendabiliteit goed te meten is. Je betaalt een bepaald bedrag voor elke bezoeker die via een advertentie op je website terechtkomt (dat heet ‘pay per click’ oftewel PPC). Vervolgens houden we in de gaten of die bezoeker converteert en hoeveel geld die jou oplevert. Door te tweaken aan de advertenties en voortdurend te optimaliseren op basis van data, zorgen onze SEA-specialisten ervoor dat de Return On Ad Spend (ROAS) positief wordt. Meestal is dat al op relatief korte termijn te realiseren!