We maken dingen niet mooier dan dat ze zijn en zeggen eerlijk waar het op staat. Sterker nog: je hebt 24/7 toegang tot het dashboard waar je alle belangrijke resultaten inziet. Zo weet je precies wat iedere geïnvesteerde euro je oplevert.
We staan voor transparantie. Je bent van harte welkom om ons op de vingers te kijken; dat juichen we zelfs toe. Je ontvangt rapportages en we doen evaluaties, waarin je exact ziet, hoort en leest waarmee we bezig zijn.
Google Ads is voor ons méér dan op de juiste knoppen klikken. Ook op strategisch vlak denken we graag met je mee. Wat is er nodig om jouw bedrijfsdoelen te halen? En hoe maximaliseer je jouw winst? Je krijgt vakkundig advies.
Adverteren op Google doe je met een doel. Je wil meer verkeer naar je website lokken. Extra conversies en omzet genereren. En uiteindelijk: je winst vergroten. Zo helder als dat klinkt, zo ingewikkeld dat het is. Want in beeld komen bij de juiste mensen en jouw investering dubbel en dwars terugverdienen, dát blijkt een ware kunst te zijn.
Ben je klant bij ons, dan zetten we ons iedere dag in om het algoritme van Google in jouw voordeel te laten werken. En jouw Ads-campagne wordt zó ingericht, dat je superrelevant bent in iedere fase van de klantreis. Kortom: jouw winst keer op keer maximaliseren. Dat is waarvoor we ons hard maken.
Daarbij hoort ook: een gestroomlijnde samenwerking met onze andere onlinemarketingdiensten. Want niet alleen kennen onze Ads-specialisten de Ads-wereld van binnen en van buiten. Ook wordt jouw website – met conversieoptimalisatie – zo ingericht, dat je stuurt op omzet. En besluit je daarbij ook nog onze SEO- en/of social ads-experts in de arm te nemen, dan profiteer je al helemaal van een overkoepelende aanpak en een ijzersterke totaalstrategie!
Haal je met jouw Google Ads-activiteiten extra websiteverkeer en een superhoge omzet binnen, dan is dat een garantie voor een maximale winstmarge, toch? Nee, niet per se. Bij DoubleSmart weten we: omzet is iets anders dan winst. En met blindelings focussen op het werven van zo veel mogelijk potentiële klanten kom je er niet. Wil je jouw winst keer op keer laten groeien, dan behoeft dat een slimme en weloverwogen aanpak.
Schakel je ons in als jouw Google AdWords-bureau, dan zoeken we tot in de puntjes uit hoe jij je budget het meest efficiënt besteedt. Kun je bijvoorbeeld het best zoekmachine adverteren op jouw hoog geprijsde producten – die misschien in eerste instantie voor de meeste omzet zorgen – of is het juist verstandiger te sturen op laag geprijsde producten? Van welke data moet je Google voorzien om te profiteren van een absoluut concurrentievoordeel? En wat is er verder van belang voor een superwinstgevende campagne? Samen met een Google Ads-bureau ontdek je hoe je jouw product of dienst zo goed mogelijk op de kaart zet.
Jouw SEA-activiteiten uit handen geven aan een professioneel Google Ads-bureau? Dat betekent maar één ding: je gaat voor het allerbeste resultaat. Want waar jij als marketingmanager of ondernemer misschien ook heel wat kennis hebt van dit platform, halen onze experts pas écht het onderste uit de kan.
Zij zijn van die personen die alle instellingen en functies van Google Ads zonder moeite kunnen opratelen. Die bovenop alle ontwikkelingen in het vakgebied zitten. En die er een sport van maken om – met analyse en evaluatie – jouw campagne iedere dag een stukje succesvoller te maken.
Bovendien een groot voordeel van jouw Google Ads-campagne uitbesteden aan DoubleSmart: je krijgt er direct een strategische partner bij. Met andere woorden: we draaien niet alleen aan de juiste knoppen, ook profiteer je van een strategie die staat als een huis.
Welke bedrijfsdoelen heb je bijvoorbeeld? Waar zie je je bedrijf over vijf jaar? En wat kunnen wij hierin betekenen? Je hebt een strategische partner die met je meedenkt en die alle onlinemarketingactiviteiten die je afneemt – Google Ads, SEO en/of social ads – samenvoegt in één overkoepelende, vlijmscherpe strategie.
Welke werkzaamheden een Google Ads-bureau dan concreet van jou uit handen neemt? Voor meer dan 150 klanten houden we ons bezig met:
Google Ads is razendpopulair onder bedrijven. En niet zonder reden. Want zet je dit platform op de juiste en meest efficiënte manier in, dan profiteer je ten volste van de opties die het in petto heeft. Enkele grote voordelen van SEA? Je hebt een hoge doorloopsnelheid van je marketingbudget, bereikt je doelgroep via verschillende kanalen én je kunt specifiek targeten.
Waar je met SEO je pijlen richt op resultaat op de lange termijn, levert SEA je juist direct iets op. Want investeer je nu een euro, dan krijg je daar direct een websitebezoeker voor terug die in potentie omzet en winst in het laatje brengt.
Dat is natuurlijk een groot voordeel. Niet alleen qua rendement, maar ook voor de cashflow van je bedrijf. Goed om te weten is wel: om die absolute toppositie te bereiken is het verstandig om SEA en SEO slim met elkaar te combineren. Op die manier ben je namelijk altijd zichtbaar bij je doelgroep en profiteer je altijd van resultaat. Ook als je het campagnebudget (tijdelijk) stopzet.
Adverteren via Google Ads betekent meer dan advertenties tonen in de zoekfunctie van Google. Via dit platform draai je advertentiecampagnes op daadwerkelijk álle kanalen van Google. En voor jou is dit dus de ultieme manier om jouw doelgroep te bereiken; via diverse kanalen en op verschillende momenten.
Want stel je maar eens voor: besluit een potentiële klant na het googelen even zijn Gmail te checken en bekijkt hij/zij vervolgens een YouTubevideo? Dan heb je jouw target dus al drie keer met zijn neus op je advertentie kunnen drukken. Zo snel gaat dat!
Tot slot een groot voordeel van Google Ads: je kunt specifiek targeten. Zelfs zo specifiek, dat je de groep die je bereikt met je campagne selecteert op levensfase. Zoals mensen die aan het verhuizen zijn. Óf je kunt bijvoorbeeld specifiek targeten op websiteverlaters. Dit zijn mensen die jouw website of webshop hebben bezocht, maar niet tot conversie zijn overgegaan. Door op exact het juiste moment te adverteren, trek je diegenen alsnog over de streep.
Hoe dat precies werkt? Bijvoorbeeld door je advertentie te tonen op de eerstvolgende website die de persoon in kwestie bezoekt. Of door – naast Google Ads – te investeren in social ads en die persoon te bereiken via Facebook of Instagram.
Onze expertise is goud waard. Letterlijk. Want dankzij onze specialistische aanpak en superrijke kennis van het vak, zal jouw winst flink groeien. Iedere keer een stukje meer.
Je profiteert van een ijzersterke strategie, een doeltreffende Ads-campagne die constant geoptimaliseerd wordt en een Google-algoritme die in jouw voordeel werkt dankzij de meest accurate data. Daarbij wordt jouw budget superefficiënt ingezet én stuur je met je website op conversie. Kortom: een investering in onze expertise verdien je dubbel en dwars terug.
Extra websitebezoekers, omzet en winst genereren? Als professioneel Google Ads-bureau zijn wij dé partij die je helpt online koploper te worden. Mét strategisch advies en zónder dat je vastzit aan een overeenkomst. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jouw winst kunnen maximaliseren.
Google Ads, vroeger Google AdWords genaamd, is het advertentieplatform van Google. Via dit platform draai je dus advertentiecampagnes op alle kanalen van Google. Niet alleen verschijnt je advertentie bijvoorbeeld in de zoekmachine, ook kun je adverteren op YouTube, Gmail en tal van andere veelgebruikte websites en apps.
DoubleSmart doet méér dan op de juiste knoppen drukken in Google Ads en een campagne lanceren. Je krijgt er direct een strategische partner bij, die op alle marketingvlakken met je meedenkt.
Van welke data moet je Google bijvoorbeeld voorzien om het algoritme in jouw voordeel te laten werken? Hoe zet je jouw marketingbudget het meest efficiënt in? Hoe stuur je op je website op conversie? En hoe kunnen diverse onlinemarketingdiensten elkaar versterken? Kies je voor ons als jouw SEA-bureau, dan weet je zeker dat je alles uit je geïnvesteerde euro’s haalt.
Wat Google Ads precies kost, dat is afhankelijk van meerdere factoren. Bijvoorbeeld van hoeveel budget jij in je advertenties wilt steken en van wat je betaalt per klik/websitebezoeker.
Google Ads werkt met een zogenoemd pay-per-clicksysteem. Oftewel: je betaalt pas geld aan Google als iemand op jouw advertentie klikt. En hoeveel je betaalt per klik, dat verschilt per advertentie.
Adverteer je bijvoorbeeld op een populaire zoekterm met veel concurrentie, dan kost het je meer geld als iemand op je advertentie klikt dan wanneer je adverteert op een zoekterm met weinig concurrentie. Daarbij betaal je vaak ook minder per klik als de kwaliteit van je advertentie hoger is en/of als de advertentie perfect aansluit bij de behoefte van de doelgroep.