Als je hoger in Google staat, zullen meer mensen op jouw website klikken. Benut de kracht van zoekmachine marketing om het meeste uit die websitebezoekers te halen. Van geïnteresseerde gebruiker tot terugkerende klant!
Sta je hoog in Google met je website? Dan ben je goed vindbaar voor jouw ideale potentiële klant. Van de oriëntatiefase tot de uiteindelijke aankoop: door hoog in Google te ranken, ben je overal in de klantreis aanwezig.
Bij DoubleSmart zit je nergens aan vast en weet je altijd waar we mee bezig zijn. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Wij houden niet van shady business! We stellen meetbare doelen op en houden scherp in de gaten of we die halen.
Google is een onmisbaar platform geworden voor iedereen die zich in de online wereld beweegt. Het is niet meer weg te denken van het internet! Wil je iets weten of heb je iets nodig? Voor het antwoord hoef je alleen even te googelen.
Ondernemers kunnen hier slim op inspelen door met zoekmachine marketing aan de slag te gaan. Dat is namelijk de sleutel naar hoger in Google ranken met je website. En als je hoog in Google staat, komen al die mensen die even iets googelen op jouw website terecht. Dat zijn allemaal potentiële klanten en leads.
Weet je niet waar je moet beginnen om je website hoger in Google te krijgen? De specialisten van DoubleSmart helpen je graag! Wij zijn een online marketing bureau en wij leveren stabiele topposities in Google voor ondernemingen in alle branches die er maar bestaan. Dit doen we door gedegen online strategie te combineren met onze jarenlange kennis van online marketing en jouw kennis van je branche.
Voor een bedrijf dat een website heeft, is het belangrijk om zo veel mogelijk bezoekers naar de website te trekken. Deze mensen zijn immers potentiële klanten en leads. En dat betekent: meer omzet en meer winst voor jou.
Een van de grootste kanalen om mensen kennis te laten maken met jouw bedrijf, is Google. Denk maar eens na: als jij iets nodig hebt, of het nu een theepot of een tuinset is, dan begin je vaak bij Google. Waarschijnlijk eerst om je te oriënteren, en later misschien wel om een aankoop te doen.
En hoe vaak klik je dan door naar de tweede zoekresultatenpagina van Google? Juist: vrijwel nooit. Als je hoog staat in Google, kun je de meeste gebruikers naar jouw website lokken en vervolgens activeren om een aankoop bij jou te doen (of een andere conversie uit te voeren).
Oftewel: hoger in Google betekent meer klanten.
Zoekmachine marketing is een vak apart. Als je écht goede resultaten wilt boeken moet je er veel tijd en moeite in stoppen. Vooral als je je in een competitieve branche bevindt met veel concurrenten (die ook allemaal hard hun best doen om hoger in Google te komen!). Je moet weten wat je doet, wat de eisen zijn van Google als je met SEO aan de slag gaat en wat slimme biedstrategieën zijn als je begint met SEA.
Wil je wel hoger in Google komen, maar wil jij je zelf liever bezighouden met je eigen passie? Dan is het slim om de werkzaamheden uit te besteden aan DoubleSmart, hét zoekmachine marketing bureau dat meetbaar meer klanten oplevert voor jouw business. Zie het uitbesteden van je zoekmachine marketing als een investering: als je het er bij DoubleSmart in stopt, halen wij het er dubbel en dwars weer voor je uit!
Onze SEO-experts en SEA-specialisten werken intensief met elkaar samen door onze unieke TeamSMART-methode. Daardoor kom je binnen no time hoog in Google te staan met je website en kun je snel genieten van meer klanten en leads. Wij doen waar wij goed in zijn – jou hoger in Google helpen – en jij doet waar jij goed in bent – al die nieuwe klanten helpen, bijvoorbeeld!
Wil je hoog in Google komen te staan? Dat kan met zoekmachine marketing. Er zijn twee soorten zoekmachine marketing: SEA (zoekmachine adverteren) en SEO (zoekmachine optimalisatie). Beide soorten hebben zo hun eigen voordelen, maar het resultaat is hetzelfde: jouw website hoog in Google.
Jazeker! Met SEO kun je goede resultaten boeken om hoger in Google te komen op de lange termijn. Google Ads is geschikter om de korte termijn snel resultaat te boeken. Wil je niet betalen voor advertenties? Dan kun je prima uit de voeten met alleen SEO-werkzaamheden. Maar het duurt dan wel iets langer, namelijk een paar maanden, voordat die inspanningen hun vruchten afwerpen.
De slimste manier om hoog in Google te komen, is inzetten op een strategische combinatie van SEO en SEA. Daardoor ben je zowel op de korte als lange termijn vindbaar op hoge posities in Google. Bovendien hebben beide kanalen zo hun eigen voordelen en kun je inzichten uit het ene kanaal slim toepassen voor het andere kanaal.
Als je hoog in Google rankt, ben je goed vindbaar voor consumenten. Zeg nou zelf: als jij iets wilt weten of iets wilt kopen, dan pak je er toch ook even snel Google bij? En ga je ooit verder dan de eerste of maximaal tweede zoekresultatenpagina? Daarom kan het je business veel opleveren om hoog in Google te ranken. Meer klanten, meer leads en meer omzet!