Loader

Google Ads specialist

Meer klanten met jouw Google AdWords expert

Wil je op korte termijn meer klanten voor jouw bedrijf? We helpen je graag aan meer conversie via Google. Bij zoekopdrachten die duidelijk een aankoop tot doel hebben, klikt 40% van de zoekers op een van de drie bovenste advertenties in de zoekresultaten. Stel dat jouw advertentie daartussen staat…

 
Conversie optimalisatie in uitvoering

€1 erin, €2+ eruit

SEA moet meetbaar meer opleveren dan het kost. Daarom werken we met heldere doelstellingen waarbij iedere euro meetbaar rendement oplevert

Jouw eigendom

Wij werken aan het succes van jouw campagne. Daarom heb je altijd inzicht in de resultaten en is de campagne jouw eigendom.

Nergens aan vast

We werken graag met klanten die ook graag met ons werken. Daarom werken we met samenwerkingen die van maand-tot-maand opzegbaar zijn.

Resultaat op korte termijn

Beeld je in: je belt ons nu. Binnenkort staat jouw advertentie online, specifiek aangepast op jouw doelgroep. Een paar uur na plaatsing zie je de eerste bezoeker die via de AdWords campagne op je website komt, en niet lang daarna heb je al bestellingen binnen. Bereid je maar voor: dit zou nog wel eens een paar weken zo door kunnen gaan…

Het voordeel van SEA is dat je al op korte termijn resultaat kunt boeken. Een advertentie staat zo online en is ook gelijk zichtbaar. Je investering werpt zo gelijk vruchten af.

Wil je dus graag zo snel mogelijk meer klanten? Wij staan als SEA-expert voor je klaar! We helpen je graag jouw website of aanbieding onder de aandacht te brengen.

Bekijk de resultaten, werkwijze en volledige video’s.

Ga naar de cases

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

In 5 stappen naar meetbaar meer klanten met SEA

We doen geen voorstel zonder dat we weten hoe de website nu presteert. Het kansenonderzoek brengt deze prestaties in kaart zodat we een voorstel op maat kunnen maken. Zo leggen we de basis voor een goede samenwerking en een winstgevende Google Ads campagne.

Procesflow SEA DoubleSmart

Doelgericht adverteren met Google AdWords

Adverteren op internet kan op veel verschillende manieren en Google AdWords is een van die manieren. Deze manier is zeer effectief: je kunt via dit platform op alle kanalen van Google adverteren. Vrijwel iedereen gebruikt Google. Ga maar na bij jezelf: hoe vaak op een dag googel je even iets, of maak je gebruik van een andere dienst van Google? Zo vaak gebruiken jouw potentiële klanten stuk voor stuk ook de diensten van Google, en zoveel mogelijkheden heb jij dus om hen te bereiken.

Een groot voordeel van adverteren via Google AdWords? Je adverteert gericht. Je kiest er namelijk voor om te adverteren bij een bepaalde doelgroep. Zo weet je dat je je product of dienst bij mensen onder de aandacht brengt die hier daadwerkelijk naar op zoek zijn. Je beslist zelf bij welke zoektermen je je advertentie wilt tonen.

Je doelgroep aanspreken met AdWords

Beeld je in dat de moeder van een zesjarig meisje zoekt op ‘springkussen huren’ voor het verjaardagsfeestje van haar dochter. Jij verhuurt tegen een scherpe prijs een zuurstokroze prinsessenkasteelspringkussen. Als je adverteert via AdWords en de deze moeder klikt op de advertentie, is de kans groot dat zij voor jouw aanbod zal kiezen. Een groot, roze prinsessenkasteel is immers precies geschikt voor het verjaardagsfeestje van haar dochter.

Kosten ontstaan pas als er op je advertentie geklikt wordt. Je betaalt dus pas op het moment dat je advertentie daadwerkelijk een potentiële klant aanspreekt. Geen onnodige kosten dus.

Wil je AdWords uitbesteden? Onze Google AdWords specialisten plaatsen graag doelgerichte advertenties voor je.

Van bezoeker naar klant

Het doel van de advertenties is om niet alleen bezoekers, maar ook klanten naar je website te trekken. Wat heb je immers aan bezoekers die alleen rondkijken en niet overgaan tot een bestelling? Het zijn immers de klanten die op je aanbod ingaan en je product of dienst afnemen die zorgen voor omzet voor jouw bedrijf.

Hoe werkt Google AdWords?

AdWords advertenties werken met een pay-per-clicksysteem (PPC). Dit houdt in dat jij advertenties plaatst die door bepaald zoekgedrag aan potentiële klanten gekoppeld worden. De klanten krijgen jouw advertenties te zien op verschillende Googlekanalen.

Je betaalt echter pas op het moment dat er iemand op jouw advertentie klikt en op jouw website terechtkomt. Voor deze klik betaal je een bepaald bedrag. Je betaalt dus per persoon die via jouw advertentie op je website binnenkomt.

Het bedrag per klik dat je betaalt, is voor elke vertoning anders en is afhankelijk van factoren als concurrentie en zoekvolume. Het doel is niet om zoveel mogelijk kliks te krijgen, maar zoveel mogelijk klanten. Een klik kost je geld, dus het is zaak om de mensen die klikken, ook daadwerkelijk over te halen om klant te worden.

Trek je doelgroep over de streep

Een Google AdWords-expert is niet alleen bekend met de techniek achter een advertentieplaatsing, maar weet ook met welke technieken hij iemand die een advertentie bekijkt, over de streep kan trekken om over te gaan tot een aankoop. Op deze manier worden zoveel mogelijk kliks ook omgezet in conversie en is je Google AdWords campagne rendabel.

DoubleSmart, jouw Google AdWords expert

DoubleSmart is de laatste jaren snel gegroeid. Van twee bureaus in een slaapkamer naar een kantoorruimte die stiekem te klein is voor het aantal bureaus: in een paar jaar hebben we aan onze klanten bewezen dat we naast SEO-specialist ook SEA-experts zijn.

Op netwerkborrels en verjaardagsfeestjes vertellen we graag dat we SEA-specialisten zijn die uitblinken in zaken als optimaal budgetbeheer, gedegen marktkennis en conversie optimalisatie.

Tevreden klanten

Gelukkig vertellen we dat niet alleen, maar is het ook zo. Lees het maar na in onze cases! In deze cases komen onze klanten zelf aan het woord. Ze zullen je vertellen dat je aan DoubleSmart een goede SEA-expert hebt. Een expert die inderdaad je budget optimaal beheert, zodat je klanten krijgt voor je geld. Een expert die kennis van de zoek- en adverteermarkt heeft en daar graag mee ‘tovert’. Een expert die zijn kennis over zoekmachine marketing zo inzet dat je écht meer klanten krijgt.

Blijkbaar zijn we goed in wat we doen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

Onderbroekplein is een webwinkel voor kwaliteitsmerkondergoed voor dames, heren en kinderen. Naast onderbroeken, verkopen ze ook tops, thermo ondergoed, shirts en babypyjama’s. Binnen deze concurrerende markt hebben we samen met de klant binnen korte tijd topposities bereikt door gestructureerd te werken aan de content en een kwalitatief backlinkprofiel.

Zoekmachine OptimalisatieZoekmachine optimalisatie

Voor Pothelm bereikte DoubleSmart de volgende resultaten:

 

  • 193% omzetstijging via Google Ads
  • 135% stijging in ROAS
  • 232% stijging in conversieratio

 

In de case vertellen we je hoe we tot deze mooie resultaten gekomen zijn!

Zoekmachine AdverterenZoekmachine adverteren

Boomsluiter is al jarenlang dè rijschool van de regio voor rijlessen en beroepsrij-opleidingen. DoubleSmart heeft een prominente positie weten te bereiken in Google op lokale zoekopdrachten door een gedegen SEO en SEA-campagne.

Zoekmachine AdverterenZoekmachine adverteren Zoekmachine OptimalisatieZoekmachine optimalisatie

Onze Google AdWords specialisten

Onze Google AdWords specialisten zitten voor je klaar. Je kunt met al je vragen bij ons terecht. Of je nu heel specifieke, vakinhoudelijke vragen hebt of geen idee hebt wat een Google AdWords campagne is: we leggen het graag aan je uit.

Iedereen praat graag over zaken waarvan hij enthousiast wordt. Wij ook, en een AdWords campagne is een van die zaken. Het leuke aan ons vak is dat we als SEA-specialist steeds andere klanten krijgen en dus steeds met een andere markt te maken krijgen. De ene klant wil zijn hypotheken met een AdWords campagne onder de aandacht brengen, de andere zijn laadkabels.

Kennis en enthousiasme

Wij weten daardoor steeds meer van allerlei markten, en van onze eigen markt heel veel. Zo kennen we AdWords door en door: we gebruiken alle functies, kennen alle eigenaardigheden en handige trucs.

Wij worden enthousiast van al die verschillende klanten met verschillende wensen, omdat we onze kennis graag zo breed mogelijk inzetten en tegelijkertijd nóg meer ervaring opdoen waarop we weer kunnen voortbouwen.

Het leuke is: onze klanten zijn ook enthousiast over ons! Kijk dus zeker even naar onze cases, waarin we ook een aantal klanten aan het woord laten. Zo hoor je het eens van een ander.

SEA-experts adverteren voor jou

Wil je er zeker van zijn dat jouw marketingbudget optimaal benut wordt? Wil je dat je online advertenties altijd zorgvuldig worden afgestemd op jouw doelgroep?

Wij zijn er als Google AdWords expert meester in om onze adverteerskills aan te passen aan jouw bedrijf en doelgroep. Hiervoor hebben de experts verschillende tools tot hun beschikking. Ze kennen alle ins en outs van zoekmachine adverteren en weten het onderste uit de kan te halen door hun tools slim in te zetten.

Zelf met AdWords aan de slag

Zelf met AdWords aan de slag? Wij houden je niet tegen. Sterker nog: bel ons gerust als je vragen hebt. Bedenk je wel dat je er waarschijnlijk veel tijd aan kwijt bent, wat voor frustratie kan zorgen. Je inspanningen hebben misschien niet het resultaat dat je voor ogen hebt, wat de ervaring niet leuker maakt. Laat onze SEA-specialisten je het werk uit handen nemen. Jij houdt zo meer tijd over om je bezig te houden met je bedrijf zelf.

Wij werken ondertussen achter de schermen aan datzelfde bedrijf. Ons doel is precies hetzelfde als jouw doel: groei voor jouw bedrijf door meer klanten te werven. Onze experts zetten jouw budget met hun gedegen kennis en ervaring om in een adequate campagne om jouw bedrijf zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

ontmoet onze specialisten

Remco Zuidbroek Remco Zuidbroek

Remco Zuidbroek

Heeft een hekel aan een bureau vol zooi, maar betrapt zich er steeds op dat hij het minst opgeruimde bureau heeft van het stel. Gelukkig beschikt hij over een flinke portie strategisch inzicht in bedrijfsprocessen, wat hij moeiteloos toepast op zowel zijn bureausituatie als op de online marketingstrategie van klanten.

0182-342062 linkedIn
Rick Zuidbroek Rick Zuidbroek

Rick Zuidbroek

Voelt als inhouse DJ altijd perfect aan wanneer er muziek aan moet, namelijk op de zeldzame tijdstippen waarop hij zelf even geen inspirerende speech houdt. Deze online marketeer pur sang adviseert je enthousiast over de beste strategie voor jouw bedrijf. Naast muziekmanagement valt ook algemeen management binnen zijn takenpakket.

0182-342062 linkedIn
Erik Dekker - SEA/PPC specialist DoubleSmart Erik Dekker

Erik Dekker

Eet graag taartjes met Jennifer Lawrence, maar dat is in de praktijk lastig te realiseren. Gelukkig wordt Erik ook blij van M&M’s met pinda’s en van het verzamelen van dvd’s en blu-rays, wat heel wat haalbaarder blijkt te zijn. Deze SEA-specialist haalt zijn energie niet alleen uit M&M’s, maar ook uit het opzetten van Ads campagnes die jouw doelgroep naar je website lokken.

0182-342062 linkedIn

Google Premier Partner SEA-specialist

Sinds juni 2018 zijn we de trotse bezitter van het Google Premier Partner certificaat. Dit partnerschap staat er garant voor dat we altijd op de hoogte zijn en blijven van de laatste ontwikkelingen van Google en Google AdWords, zodat we vernieuwingen en veranderingen optimaal kunnen oppakken.

We houden ervan om uitgedaagd te worden en alle veranderingen en aanpassingen zo in onze werkroutine in te passen dat we de klant altijd optimaal resultaat bieden.

Waarom DoubleSmart?

Ben je verwoed op zoek naar goede redenen om voor DoubleSmart te kiezen als SEA-specialist? We hebben meerdere argumenten op een rijtje gezet voor je. Hier volgen de voordelen van kiezen voor DoubleSmart als jouw SEA-specialist.

  1. Ons stokpaardje waar we graag mee pronken: we zijn Google Premier Partner. Met dit partnerschap heeft Google ons beloond voor het hoge niveau waarop wij Google AdWords campagnes begeleiden voor onze klanten. We beheren de budgetten van de AdWords campagnes nauwkeurig, weten de doelgroepen van onze klanten efficiënt aan te spreken en behalen de doelen van onze klanten.
  2. Wij gaan voor resultaat! Dat hoor je meer marketing bureaus roepen. Resultaat, wat houdt dat precies in? Alle bureaus en AdWords specialisten zullen stellen dat zij naar optimaal resultaat streven voor hun klanten. Wij dus ook. Het verschil zit hem hierin: resultaat is bij ons altijd meetbaar, want meten is weten. Je kunt daarom live volgen wat onze werkzaamheden voor jou zijn, of, belangrijker: welke resultaten we voor jou behalen. Ben je benieuwd naar het tastbare resultaat dat onze AdWords specialisten leveren? Try us! Je zit nooit aan ons vast, want…
  3. … je kunt je contract met ons elke maand opzeggen. Dat is weer eens iets anders dan een marketing bureau dat jaarcontracten aanbiedt. Bij ons geen contracten die voelen als een blok aan je been. Ben je niet blij met ons als je Google AdWords expert? Dan ben je binnen een maand van ons af. Dat vinden wij dan natuurlijk jammer, maar we zijn ook nuchter: wij zijn er trots op als onze klanten blij met ons zijn. Als jij niet blij met ons bent, vertel ons dan zeker waarom. Met jouw feedback kunnen wij onszelf verbeteren, en daar worden wij, en met ons al onze klanten, beter van!
  4. Proactiviteit is een van onze kernwaarden. Als we een kans voor jouw bedrijf zien, dan schrijven we die niet op een post-it die we vervolgens kwijtraken. We nemen de kans gelijk waar en gaan op zoek naar de beste toepassing. Jij wordt natuurlijk altijd op de hoogte gesteld van nieuwe kansen, want al onze werkzaamheden voor jouw bedrijf gebeuren in overleg met jou.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

DoubleWeb: Onze partner in techniek

Technische verbeteringen aan de website worden uitgevoerd door DoubleWeb, ons zusterbedrijf. Met DoubleWeb heeft u technische specialisten binnen handbereik. Ga naar de website

Close