Vind je adverteren via Google Ads te prijzig? Adverteer via Bing! Zoekers via Bing geven 32% meer uit bij online aankopen via desktop dan gemiddelde kopers via internet.
Adverteren is dé manier om snel meer bezoekers naar je website te krijgen. Wil je effectief adverteren via Bing Ads? We helpen je graag bij je campagne!
Twijfel je over het uitbesteden van Bing Ads? Onze overeenkomsten zijn flexibel. Ben je niet tevreden over ons, dan kun je maandelijks je overeenkomst opzeggen.
Als je op Bing Ads adverteert, kun je zelf kiezen bij welk publiek je je advertenties onder de aandacht wilt brengen. Dit doe je door zelf zoekwoorden te selecteren die relevant zijn voor jouw aanbod. Als een zoeker deze zoekwoorden gebruikt, krijgt hij jouw bijpassende advertentie te zien.
Dit is dus een doelgerichte manier van adverteren: je toont je advertenties enkel aan publiek dat actief interesse toont in jouw product of dienst. De zoeker ziet jouw advertentie op precies het juiste moment, namelijk op het moment dat hij naar jouw product op zoek is.
Bij Bing Advertising worden je advertenties geplaatst boven of rechts van de zoekresultaten op Bing, Yahoo en MSN. Je kunt je advertenties zo instellen dat ze op bepaalde tijden van de dag of dagen van de week worden getoond.
Daarnaast kun je je gewenste publiek selecteren aan de hand van bijvoorbeeld de geografische regio waarin de zoeker zich bevindt, of op basis van demografische gegevens.
Adverteren via Bing Ads heeft verschillende voordelen.
DoubleSmart is Google Premier Partner, maar ook in Bing Ads zijn we thuis. Take a chance on us! Als gespecialiseerd SEA-bureau maken we graag een succes van jouw campagne op Bing Ads. Onze SEA-specialisten hebben een neus voor sterke strategieën en halen graag het onderste uit de kan. Wil je je SEA uitbesteden? Neem contact met ons op!
Bij Bing Ads kun je zelf selecteren welk publiek je wilt bereiken door relevante zoekwoorden te kiezen. Als een zoeker deze zoekwoorden gebruikt, wordt jouw bijpassende advertentie getoond. Dit zorgt voor doelgericht adverteren, waarbij je jouw advertentie op het juiste moment aan potentiële klanten laat zien wanneer ze actief interesse tonen in jouw product of dienst.
Het uitbesteden van Bing Ads aan DoubleSmart heeft verschillende voordelen. Allereerst zijn de kosten van Bing Ads lager dan die van Google Ads, omdat er minder concurrentie is. Bovendien geven zoekers via het Bing Network gemiddeld 32% meer uit aan online aankopen via hun computer. Daarnaast kan Bing Ads worden gekoppeld aan Google Ads, waardoor je met één campagne een groter bereik hebt en ongeveer 98% van het totale aantal zoekers kunt bereiken.
Ja, DoubleSmart biedt flexibele overeenkomsten voor het uitbesteden van Bing Ads. Als je twijfelt over het uitbesteden, kun je maandelijks je overeenkomst opzeggen als je niet tevreden bent. Dit geeft je de vrijheid en flexibiliteit om de samenwerking aan te passen aan jouw behoeften en resultaten.