Stijn van Assem

Een leergierige duizendpoot die lastige vraagstukken niet uit de weg gaat. Dát is Stijn. Waar deze gedreven DoubleSmarter zich het ene moment met volle overgave stort in de SEA-campagnes van zijn klanten, hangt hij het andere moment – in zijn rol van salesmedewerker – aan de telefoon met nieuwe leads.

SEA-specialist Stijn is zo iemand die in no time schakelt tussen verschillende werkzaamheden. En die daar tegelijkertijd ook nog eens mee weet te scoren.

Of hij in zijn vrije tijd ook van activiteit naar activiteit hopt? Zeker! Sporten, reizen, festivals bezoeken of een terras pakken met vrienden; noem het maar op en Stijn is erbij!

 

Waar Stijn goed in is

  • Schaalbare Google Ads campagnes opzetten

  • Advies en Consultancy

  • Strategisch meedenken

Stijn

Stijn

Management Trainee

Sven van Rozendaal

16-06-2016
DoubleSmart heeft Easyplants begeleidt in de transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel. DoubleSmart heeft een marketing strategie opgezet voor de langere termijn. Een groot aantal online marketing tools zijn hierbij ingezet, zoals SEO, google shopping, google adwords, beslist.com. De website wordt regelmatig gemonitord op het conversie percentage. Dit is een continu proces aangezien de online markt zich heel snel doorontwikkeld.

Stephanie Offerman-Hendriks

11-05-2021

Sinds een paar maanden werken wij van The Axces Group samen met DoubleSmart. De communicatie verloopt erg goed, de lijnen zijn kort en ze denken graag met je mee. De resultaten van de online campagnes worden overzichtelijk voor je gemaakt, zodat het voor een leek ook duidelijk is. Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Wat houdt Stijn bezig?

Stijlgids opstellen AI

Artificial Intelligence

19-07-2024 Auteur:

Betere teksten in minder tijd met een stijlgids: het wat, waarom en hoe

Een stijlgids, ook wel stijlboek of brand style guide genoemd, is een document met redactionele richtlijnen voor het creëren van consistente en herkenbare content voor een merk of organisatie. Hierin staan bijvoorbeeld elementen beschreven als jouw tone of voice, schrijfstijl, doelgroep en USP’s. […]
Betere teksten in minder tijd met een stijlgids: het wat, waarom en hoe Betere teksten in minder tijd met een stijlgids: het wat, waarom en hoe Betere teksten in minder tijd met een stijlgids: het wat, waarom en hoe 2024-07-19
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/paola/
chat gpt prompttips DoubleSmart

Artificial Intelligence

14-06-2024 Auteur:

ChatGPT prompt tips: dit doen succesvolle marketeers

Schrijven van effectieve ChatGPT prompts vereist inzicht en precisie. En vooral uren oefenen! Heb je die tijd niet? Pas dan deze prompttips toe. […]
ChatGPT prompt tips: dit doen succesvolle marketeers ChatGPT prompt tips: dit doen succesvolle marketeers ChatGPT prompt tips: dit doen succesvolle marketeers 2024-07-19
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/paola/

Artificial Intelligence, Content

21-05-2024 Auteur:

Verkort je content research tijd met 70%

Gronding vooronderzoek is cruciaal voor het schrijven van effectieve content. We moeten ons verdiepen in vragen, behoeften en belemmeringen van onze lezers. Dit vooronderzoek neemt vaak veel tijd in beslag. Wat als je 70% van deze tijd kunt besparen? Bij DoubleSmart hebben we een specifieke methode ontwikkeld die dit mogelijk maakt. Hoe? Dat lees je hier. […]
Verkort je content research tijd met 70% Verkort je content research tijd met 70% Verkort je content research tijd met 70% 2024-06-14
DoubleSmart
DoubleSmart https://www.doublesmart.nl/author/paola/

Maak kennis met ons SEA-team

Data en Efficiency- en SEA-specialist
SEA-specialist
SEA- en CRO-specialist
SEA-specialist
SEA-specialist
SEA-specialist

Onze klanten beoordelen ons met een:

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-
Stijn van Assem

Een leergierige duizendpoot die lastige vraagstukken niet uit de weg gaat. Dát is Stijn. Waar deze gedreven DoubleSmarter zich het ene moment met volle overgave stort in de SEA-campagnes van zijn klanten, hangt hij het andere moment – in zijn rol van salesmedewerker – aan de telefoon met nieuwe leads.

SEA-specialist Stijn is zo iemand die in no time schakelt tussen verschillende werkzaamheden. En die daar tegelijkertijd ook nog eens mee weet te scoren.

Of hij in zijn vrije tijd ook van activiteit naar activiteit hopt? Zeker! Sporten, reizen, festivals bezoeken of een terras pakken met vrienden; noem het maar op en Stijn is erbij!

 

DoubleSmart
DoubleSmart Stijn van Assem