Gratis kansenonderzoek t.w.v. € 400,-
90% van de bedrijven laat online groeikansen liggen

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren
Uitgebreide en concrete analyse
Op maat gemaakt door onze specialisten

Lang & gelukkig & converterend

Onze copywriters zetten altijd in op ‘eind goed, al goed’: het gaat erom dat je websitebezoekers klanten worden, omzet opleveren, voor winst zorgen. Copy moet een doel dienen: een doel met een € ervoor.


Copykoppies én datakoppies

Sturen op kliks, op conversie, op winst: dáár is copy voor. De basis voor je copy is daarom altijd data: wat zoekt, wat doet, wat triggert je klant? Zo weet je zeker dat je je contentbudget rendabel inzet.


Strategische blik

Aansprekende tekst is fijn. Maar hoe zet je die tekst zo resultaatgericht mogelijk in binnen de klantreis? Met ons haal je niet alleen copyvirtuozen binnen, maar vooral strategen: we denken als vanzelf strategisch met je mee.

Wat is copywriting?

Conversie zonder copy: onmogelijk. Copy is een cruciaal onderdeel van je marketingmix dat bezoekers naar je website lokt uit de zoekmachines. Het maakt leads van je bezoekers en klanten van je leads.

Hoe copy dat allemaal doet? Door lezers en (bijna-)klanten te begrijpen. Een goede copywriter kruipt in de huid van je klanten, is empathisch en ondervangt vragen en twijfels, maakt enthousiast en wakkert enthousiasme aan.

Dit maakt een copywriter inhuren andere koek dan AI aan het werk zetten voor een tekstje. Hoe goed AI ook is, AI kan nooit meevoelen met de doelgroep.

Copywriting uitbesteden bij DoubleSmart

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Wat doet een copywriter?

Een copywriter schrijft, met als doel iets te verkopen. Maar: dat schrijfwerk is slechts de output. Aan het schrijfproces gaat nog veel meer vooraf:

  • Copywriting & kennis

Branche- en productkennis doet je copywriter op door met jou, marketingmanager of ondernemer, in gesprek te gaan: wat verkoop je, wat zijn je doelen en wat willen je klanten?

  • Copywriting & marketing

Copy is altijd onderdeel van een groter geheel, van een marketingmix. Zoek je een strategisch partner die je helpt om die marketingmix conversiegericht vorm te geven? Dan zit je bij DoubleSmart goed.

  • Copywriting & concurrentie

Even spieken bij de concurrent: hoe staat het er bij hem voor? Welke (content)strategie kunnen we inzetten om hem voorbij te streven? Een grondige concurrentieanalyse maakt je copy slagvaardiger.

Hoe worden goede SEO-teksten geschreven?

Goede SEO-teksten voldoen aan een aantal voorwaarden. Hier de belangrijkste:

  • Eerst de cijfers, dan de letters. Copy die niet met losse flodders schiet, maar gericht target: je copywriting uitbesteden aan DoubleSmart betekent varen op data. Eerst pakken we de cijfers erbij, dan pas komen er letters op papier.
  • Sell the feeling, not the product. Je verkoopt een product of een dienst. Maar wat je eigenlijk verkoopt, is het gevoel of het voordeel dat dat product of die dienst oplevert. En copywriter speelt daarom in op dat gevoel, dat voordeel. Het resultaat? Copy die raakt.
  • Het draait niet om jou en je product. Met stip op 1 in sterke copy: de lezer, de potentiële klant. Het gaat om hem, en om zijn wensen en om hoe jouw product zijn wensen verwezenlijkt.

De copywriters van DoubleSmart

Manon

Heeft een scherp oog voor detail en is een echte kameleon: past zich moeiteloos aan verschillende schrijfstijlen aan en weet precies met welke stijl ze welke doelgroep aanspreekt. Je copywriting uitbesteden aan Manon levert heldere, lekker leesbare teksten op die passen bij jou en je doelgroep.

Bo Bette

Zeg je Bo Bette, dan zeg je storytelling. Schudt moeiteloos aansprekende copy uit haar mouw die je leads en klanten moeiteloos meezuigt in je verhaal. Omdat deze copywriter SEO tot in de puntjes beheerst én combineert met een vlotte pen, heeft ze zowel de aandacht van Google als van je klant.

Kaja

Datalover die het meest van data geniet als ze ‘m mag mixen met creativiteit. Uit Kaja’s toetsenbord rolt dan ook copy met een verrassende insteek: keihard op basis van (conversie)data geschreven, maar wel altijd met die aansprekende twist. Voor hij het weet, is je klant hooked.

Tim

Zien je klanten het nog niet helemaal voor zich? Dan schakel je Tim in: hij maakt sterke visuele content die je klanten enthousiast maakt over je product of dienst. Zoek je een sterke combi van copy voor de leeslovers en beeld voor de beelddenkers? Tim is je man!

Wat klanten zeggen

Alfons Boerdijk

19-11-2019
Doublesmart maakt waar wat ze beloven!

Adrienne van den Bos

05-06-2020

Ontzettend blij met de samenwerking met DoubleSmart. Ze hebben superveel kennis en denken pro-actief mee. Hoewel SEO een langetermijnspel is, heb ik zelfs in korte tijd al gezien hoe groot de waarde is die DoubleSmart levert. Superblij met de resultaten die we nu al boeken!

Nico Bijl

03-12-2018

DoubleSmart helpt ons met SEA en SEO campagnes voor Somfy Benelux. Ik ben altijd zeer tevreden over de samenwerking en de resultaten!

Welke soorten teksten schrijven de copywriters van DoubleSmart?

Een kleine greep uit wat onze copywriters dagelijks op papier zetten:

  • IJzersterke landingspagina’s. Goede SEO copywriting maakt het verschil tussen een bounce terug naar Google of een geïnteresseerde lezer. Na de klik een goede klik hebben met je lezer? De content op je landingspagina maakt of breekt een lead.
  • Blogs: Het ideale middel om je doelgroep te bereiken in bijvoorbeeld de Think- en Do-fase van het See, Think, Do, Care-model van Google. Informatief, evaluerend, enthousiasmerend, lekkermakend: je blogs uitbesteden aan DoubleSmart levert een maandelijkse stroom van SEO-blogs op voor meer kwalitatieve traffic naar je website.
  • Branchespecifieke (SEO-)teksten. Je productieketen toelichten op de Over ons-pagina? Een interview met je grootste klant of casepagina? Een uitgebreide FAQ opzetten over je dienst én die FAQ inzetten om je SEO een boost te geven? Er rollen dagelijks slimme strategische teksten uit ons toetsenbord die voor jou en je klant het verschil maken.

Waarom je copywriting uitbesteden aan DoubleSmart?

  • Jouw ambities? Consider them matched.

Grote ambities, uitdagende groeiplannen: daar gaan wij op aan. Heb je grootse ambities of een gewaagd (omzet)doel? Fantastisch, we denken en werken graag met je mee om het waar te maken.

  • Begrip leidt tot grip.

Goede copy gaat mee in de gevoelens van je lezer en potentiële klant. Hij voelt zich begrepen. Dat begrip leidt ertoe dat hij zich openstelt voor je product of dienst. Oftewel: begrip leidt tot grip.

  • All the right prompts in all the right places.

Copywriting is niet los te zien van je andere marketinguitingen, niet als je er impact (lees: winst) mee wilt maken. Een marketingexpert weet wanneer in de customer journey hij welk soort copy strategisch kan inzetten.

  • Altijd schieten op doel.

Copy is onderdeel van een groter marketinggeheel. Een doordachte, holistische marketingstrategie is daarom een must als je wilt dat je copy blijvende conversie oplevert. Een marketingspecialist ziet het hele plaatje en dat levert onder de streep meer winst op.

  • Stats or it didn’t happen.

Hoe je weet of je copy onder de streep iets oplevert? Door het op basis van data te schrijven: data over het zoek- en klikgedrag van je doelgroep, het klikgedrag van je websitebezoekers en de prestaties van je concurrent. Kennis is macht.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 400,-

Wat klanten zeggen

Alfons Boerdijk

19-11-2019
Doublesmart maakt waar wat ze beloven!

Robert Bryhn

22-06-2023
Zeer goede ervaring van dit zeer professionele team, DoubleSmart heeft ons geholpen bij het bereiken van een best-in-class set-up en uitstekende prestatiemarketingoplossingen om onze zakelijke behoeften te ondersteunen. Ze hebben mijn warme aanbeveling.

Tony Bergsma

14-07-2020

Tony Bergsma – Vanuit Ubisoft zijn we erg tevreden met de samenwerking. Op alle facetten scoort het bedrijf erg hoog. Resultaat, service, communicatie etc.

Michael & Giso

29-07-2022

Ontzettend fijne samenwerking. Double Smart denkt actief mee over strategie en ook in hun uitvoering zijn zij secuur. Je wordt goed geadviseerd, daarnaast staan zij ook open voor jouw ideeën. Hierdoor ontstaat er een fijne wisselwerking waarin we samen kunnen blijven groeien.

Contactmomentje inplannen?

Even de copy’s bij elkaar steken?

Zijn jullie een copywriting bureau?

Nee, wij zijn geen copywriting bureau, maar een onlinemarketingbureau. Dat betekent: onze copywriters hebben allemaal een marketing-insteek. Ze kijken verder dan hun copy-neus lang is en hebben een team van strategisch sterke online marketeers achter zich staan. Copy wordt dus bijvoorbeeld niet op basis van een zoekwoordje geschreven, maar op basis van een volledig uitgewerkte online strategie en een slimme funnel die inzet op winst.

Voor informatie over onze copywriting tarieven neem je contact met ons op.

Belangrijker is de vraag: wat levert jouw copy op als je ervoor kiest je copywriting uit te besteden aan sterke (SEO) copywriters met een scherp doel voor ogen? Ook daarvan geven we je graag een indicatie. Doe even een belletje of vraag je gratis kansenonderzoek aan!

Je copywriting uitbesteden aan DoubleSmart levert meetbaar meer klanten op. Bij 61% van de bedrijven die investeert in content marketing, is een stijging in het aantal leads te zien. Oftewel: goede content geeft je tractie. Daarnaast kan een website of webshop niet buiten goede, conversiegerichte content als je bijvoorbeeld inzet op marketingkanalen als SEO of SEA.

Kies je voor je copywriting uitbesteden aan DoubleSmart, dan gaan wij voor je aan de slag op basis van meetbare doelen. Zodat je zeker weet dat je copy rendabel is.

Goede, strategisch sterke copy is copy die goed gepland en doordacht is. Dat maakt van content marketing een behoorlijke kluif: je stelt je (winst)doelen vast, je marketingstrategie, op basis daarvan je contentstrategie… Je snapt: zo’n project zet je beter in één keer goed neer, in plaats van dat je steeds losse flarden op poten zet die dan maar half werken.

In het kort: omdat je meetbaar meer klanten wilt binnenhalen met je copy. Degenen die onze resultaten het best kunnen toelichten, zijn onze klanten die eerder kozen voor copywriting uitbesteden aan onze copywriters, bijvoorbeeld Student Verhuis Service of Somfy. Check ook zeker onze referenties!

Copywriting uitbesteden Copywriting uitbesteden