Loader

Copywriting

Woordenaar gezocht? DoubleSmart heeft ‘m!

Goede copywriters schrijven niet, maar verkopen. Bij DoubleSmart snappen we het onderscheid en handelen we ernaar. Zoek jij iemand die door de ogen van jouw klanten kan kijken en hen zo kan beïnvloeden met precies de juiste woordkeuze?

 
Copywriting - DoubleSmart

Meer bezoekers

Met aantrekkelijke teksten meer bezoekers naar je website leiden? Dat doen onze copywriters dagelijks voor veel verschillende klanten, en ook graag voor jou!

Google én lezer aanspreken

Wil je niet kiezen tussen zoekmachine optimalisatie en prettig leesbare teksten? Onze teksten zijn DoubleSmart: ze scoren goed in Google én spreken lezers aan.

Teksten in jouw stijl

Vind je het moeilijk om teksten voor je website uit handen te geven? Bij DoubleSmart hebben we ervaring met verschillende schrijfstijlen. Onze teksten passen perfect bij jouw bedrijf!

Iedereen kan schrijven… Toch?

Deze tekst is geschreven door iemand met schrijfervaring. Hoe je dat ziet? De woordkeuze is afwisselend en de zinnen lezen fijn. En als het goed is, zie je hier geen d/t-fouten.

Een copywriter schrijft niet alleen, maar verkoopt ook. Dat blijkt soms duidelijk uit de tekst, maar is meestal subtiel. Een verkopende tekst maakt dat je de waarde van een product of dienst ‘vanzelf’ gaat inzien.

De copywriters van DoubleSmart hebben ook verstand van SEO. Ze weten precies hoe ze zowel de zoekmachine als de lezer moeten aanspreken en verleiden. Best een sexy beroep eigenlijk, copywriter.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

Wat is een copywriter?

Een copywriter is iemand die commerciële teksten schrijft. Hij gaat dus anders te werk dan een schrijver.

Waar een schrijver schrijft om zijn lezer te vermaken of zo volledig mogelijk te informeren, schrijft een copywriter om zijn lezer te overtuigen. Hij wil de lezer aanzetten een bepaald product of een bepaalde dienst aan te schaffen.

Om dit doeltreffend te kunnen doen, begint een copywriter altijd met de vraag: wie is mijn doelgroep, en wat wil mijn doelgroep? Kennis van de doelgroep is cruciaal: als een copywriter zich niet goed genoeg in de doelgroep verdiept, kan hij deze ook niet aanspreken met zijn teksten.

Copywriters bij DoubleSmart

DoubleSmart beschikt over meerdere online copywriters. Zo zijn we steeds in staat de juiste copywriter aan de juiste klant te koppelen. De copywriters werken zo veel mogelijk samen en controleren elkaars werk, zodat zij steeds garant kunnen staan voor de kwaliteit van de teksten.

Een tekst op je website moet niet alleen je lezers, maar ook de zoekmachine aanspreken. Een belangrijk aspect van SEO is zoekwoordenonderzoek. Om je teksten goed in Google te laten scoren, moeten de juiste zoekwoorden op de juiste manier in een tekst worden verwerkt.

De copywriters van DoubleSmart zetten zowel hun creatieve schrijfvaardigheid als hun SEO-specialisme voor je in. Deze ingrediënten leveren de perfecte tekst op die zowel voor zoekmachines als voor lezers duidelijk en aantrekkelijk is.

Meetbare doelen

Bij DoubleSmart werken we altijd met meetbare doelen. Je wilt als klant immers precies weten wat je marketingbureau je oplevert.

De copywriters werken met jouw doelstellingen en bedrijf voor ogen. We nemen de tijd om je te leren kennen, zodat onze teksten goed aansluiten bij jouw wensen en stijl.

Bloggen is iets wat de copywriters van DoubleSmart vaak doen voor klanten. Hierbij is het van groot belang dat de stijl van de blog naadloos aansluit bij de rest van de website en bij de wensen van de klant.

Oefening baart kunst: onze ervaring op het gebied van online copywriting stelt ons in staat ook voor jouw bedrijf aantrekkelijke blogs te schrijven en zo meer bezoekers naar je website te krijgen.

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

TeamSMART

Je kunt je marketingbudget maar één keer uitgeven. Daarom bieden we je graag online marketing die werkt.

Om je optimaal van dienst te kunnen zijn en goed op jouw bedrijf te kunnen inspelen, hebben we de TeamSMART-werkwijze ontwikkeld. Deze werkwijze is gebaseerd op jarenlange ervaring en het helpen van veel klanten met verschillende bedrijven en wensen. Zo hebben we kunnen vaststellen wat wel en wat niet werkt in veel verschillende situaties.

Deze kennis hebben we samengebracht in TeamSMART. Binnen TeamSMART kies je voor de werkwijze Smart, DoubleSmart of TripleSmart. We adviseren je graag over welke werkwijze het best bij jouw bedrijf aansluit en over hoe we deze werkwijze inzetten om jouw doelen te behalen.

Colinda van der Leest, DoubleSmart

Colinda van der Leest

Schrijft het liefst bombastische teksten over filosoferende konijnen, maar hier is weinig vraag naar. Wordt gelukkig ook blij van andere onderwerpen.Vindt het een sport om uiteenlopende schrijfstijlen te beheersen in haar rol als contentspecialist. Moet zich inhouden om niet in elke tekst een knipoog te verwerken, vermoedelijk omdat ze in real life niet kan knipogen.

0182-342062 linkedIn

Jantien Jonkheijm

Is supercreatief en doet graag alles tegelijk, wat resulteert in chaotische gezelligheid. Tussendoor schrijft ze moeiteloos over zowel kwakende eendjes als over mannenonderwerpen als auto’s. Deze contentspecialist weet over elk onderwerp een tekst te schrijven die precies aansluit bij je doelgroep en die de vindbaarheid van je website verbetert.

0182-342062 linkedIn

Remco Zuidbroek

Heeft een hekel aan een bureau vol zooi, maar betrapt zich er steeds op dat hij het minst opgeruimde bureau heeft van het stel. Gelukkig beschikt hij over een flinke portie strategisch inzicht in bedrijfsprocessen, wat hij moeiteloos toepast op zowel zijn bureausituatie als op de online marketingstrategie van klanten.

0182-342062 linkedIn

Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-

Vraag aan

DoubleWeb: Onze partner in techniek

Technische verbeteringen aan de website worden uitgevoerd door DoubleWeb, ons zusterbedrijf. Met DoubleWeb heeft u technische specialisten binnen handbereik. Ga naar de website

Close