Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 

Customer Match: gerichter adverteren

Geschreven door , op 26 februari 2016, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Customer Match begeleiding Customer Match is door Google gelanceerd om adverteerders een middel te geven om gemakkelijker de doelgroep te bereiken. Het concept is op het moment van schrijven al een paar maanden live en in dit artikel Lees verder

Adverteren via Bing

Geschreven door , op 30 maart 2015, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Adverteren via Bing Wanneer we het hebben over zoekmachine adverteren dan is Google Adwords niet de enige manier om hier effectief vorm aan te geven. Adverteren via Bing Ads is een extra marketing kanaal om meer omzet mee Lees verder

DoubleSmart is gecertificeerd SEOshop partner

Geschreven door , op 13 maart 2015, in Conversie Optimalisatie, Strategie, Zoekmachine Adverteren

Zoekmachine-optimalisatie Dankzij de succesvolle samenwerking met verschillende SEOshop webwinkels, mag DoubleSmart zich vanaf heden gecertificeerd partner noemen van SEOshop. Dit betekent dat we webwinkeleigenaren kunnen helpen met het realiseren en vermarkten van hun webwinkel. Vindbaarheid SEOshop Lees verder

Kwaliteitsscore Adwords Verbeteren

Geschreven door , op 7 juli 2014, in Zoekmachine Adverteren

De kwaliteitsscore van de Google Adwords is een belangrijk onderdeel van een succesvolle Adwords campagne. Is je kwaliteitsscore namelijk te laag? Dan betaal je meer om hoge posities te behalen op de zoekresultatenpagina van Google. Lees verder

Google Local Pagina (Google+) – Lokaal gevonden worden #2

Geschreven door , op 9 april 2014, in Zoekmachine Adverteren

Lokaal gevonden worden Het is wel duidelijk dat Google het grootste marktaandeel heeft in zoekmachinemarketingland, zeker in Nederland. In ons kleine kikkerlandje verkiest namelijk 95% van de internetgebruikers Google boven zoekmachines zoals Bing of Yahoo. Ja, ik ben Lees verder