Hoe werkt het?

Stap 1: Plan een datum
Stap 2: Wij sturen het bierviltje naar je toe
Stap 3: Log-in in Google Meet voor het gesprek
Stap 4: Je kunt direct starten met implementeren

Bierviltje door je bus

Help! Ik heb geen bierviltjes: geen probleem. Om te zorgen dat we de sessie zo effectief mogelijk inzetten is de structuur al opgezet. Zodra je je registreert, vragen we je om je adres. Hier sturen we het bierviltje naartoe.


Voorbereiding

Binnen de sessie stellen we vooral veel vragen. Extra belangrijk dat je de informatie paraat hebt om zo het maximale uit de webinar te halen. De informatie die je beschikbaar hebt, structureren we op het bierviltje, zodat de belangrijkste prioriteiten boven komen drijven.


Na afloop

Na het gesprek, heb je scherp wat de focuspunten zijn voor jouw organisatie. Dit zijn concrete acties waar je direct mee aan de slag kan gaan om de volgende stap te zetten naar meetbaar meer groei. Aan jou om dit te implementeren.

Past ’t wel op een bierviltje?

Nee, je complete online marketing strategie gaat nooit op dat ene bierviltje passen. Daarom moeten we selectief zijn en in 30-minuten jouw grootste bottleneck van de organisatie boven tafel krijgen. Het bierviltje gaat je antwoord geven op jouw prioriteit de komende 90-dagen:

  1. Concrete taken waarmee je direct aan de slag kan
  2. Een SMART-doelstelling voor meetbaar meer klanten
  3. KPI’s die je wekelijks kunt monitoren om grip te houden op het proces
  4. Inzicht in de lek in de customer journey van jouw organisatie

Het model is zo ontwikkeld dat de gemiddelde campagne binnen 3 tot 6 maanden een positieve ROI heeft. Hierna slaan we de weg naar exponentiële groei in.

Plan de gratis sessie

Voor wie is het interessant?

Organisaties die moeiteloos een goed product of een kwalitatieve dienst leveren, maar moeite hebben met het correct implementeren van online marketing om dit product goed onder de aandacht te brengen om zo meetbaar meer klanten te realiseren.
Organisaties die nog geen website hebben of data waar we binnen de 30-minuten call dieper op kunnen inzoomen.
Organisaties die meer dan € 500.000 per jaar omzetten of van plan zijn dit binnen 12 maanden te behalen.
Organisaties die geen groeiambitie hebben.
Organisaties die de ambitie hebben online te groeien en resultaatgericht zijn. Onze klanten en contactpersonen zijn bereid om zelf bij te dragen in het succes van de campagnes.
Organisaties die niet bereid zijn om te veranderen om de uiteindelijke doelstellingen te behalen.
Organisaties die houden van eerlijke adviezen, ook als dat soms moeilijk is om te horen.
Organisaties die hun interne processen nog niet voldoende op orde hebben en nog niet klaar zijn voor online groei.
Organisaties die op zoek zijn naar een marketingkanalen die meetbaar meer opleveren dan ze kosten en bereid zijn hierin te investeren als dit de volgende stap is voor meetbaar meer klanten.
Organisaties die niet openlijk kunnen praten over hun data, ook niet als dit zorgt voor extra inzichten voor de prioriteiten voor de komende 90-dagen.

Voor wie is het interessant?

Organisaties die moeiteloos een goed product of een kwalitatieve dienst leveren, maar moeite hebben met het correct implementeren van online marketing om dit product goed onder de aandacht te brengen om zo meetbaar meer klanten te realiseren.
Organisaties die meer dan € 500.000 per jaar omzetten of van plan zijn dit binnen 12 maanden te behalen.
Organisaties die de ambitie hebben online te groeien en resultaatgericht zijn. Onze klanten en contactpersonen zijn bereid om zelf bij te dragen in het succes van de campagnes.
Organisaties die houden van eerlijke adviezen, ook als dat soms moeilijk is om te horen.
Organisaties die op zoek zijn naar een marketingkanalen die meetbaar meer opleveren dan ze kosten en bereid zijn hierin te investeren als dit de volgende stap is voor meetbaar meer klanten.

Organisaties die nog geen website hebben of data waar we binnen de 30-minuten call dieper op kunnen inzoomen.
Organisaties die geen groeiambitie hebben.
Organisaties die niet bereid zijn om te veranderen om de uiteindelijke doelstellingen te behalen.
Organisaties die hun interne processen nog niet voldoende op orde hebben en nog niet klaar zijn voor online groei.
Organisaties die niet openlijk kunnen praten over hun data, ook niet als dit zorgt voor extra inzichten voor de prioriteiten voor de komende 90-dagen.
Plan de gratis sessie

Zij gingen je voor

Wij vinden het belangrijk dat we meetbaar meer opleveren dan we kosten. Dat is niet erg moeilijk bij een gratis product, maar ook bij onze reguliere werkzaamheden is de dienstverlening volledig ingestoken op winstgevende marketing.

Meetbaar meer groei dankzij transparante online marketing.

Samenwerken is wederzijds vertrouwen, daarom geven wij geen garanties over de resultaten, maar doen we beloftes over onze dienstverlening:

  • Wij begrijpen dat goede marketing geld oplevert, geen geld kost;
  • We vinden het zonde als bedrijven met een goed product slecht online vindbaar zijn;
  • Waar andere bureau’s zich focussen op de kosten per lead, focussen wij op de kosten per klant.

Wat klanten zeggen

Adrienne van den Bos

05-06-2020

Ontzettend blij met de samenwerking met DoubleSmart. Ze hebben superveel kennis en denken pro-actief mee. Hoewel SEO een langetermijnspel is, heb ik zelfs in korte tijd al gezien hoe groot de waarde is die DoubleSmart levert. Superblij met de resultaten die we nu al boeken!

Gertjan van den Berg

10-05-2019

Doublesmart begeleid Smaak van de Wereld als bedrijf met SEO en SEA. Een zeer pro-actieve insteek met duidelijke doelstellingen en rapportages. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Erg prettige samenwerking waarbij de investering zich dubbel en dwars terugbetaald.

Hans van der Linden

13-11-2019

Inmiddels hebben we meerdere Adwords, Shopping, Display en Social campagnes ondergebracht bij DoubleSmart. Je bent geen nummer maar een klant die de persoonlijke aandacht krijgt die je verwacht. Er wordt geluisterd naar wensen en maatwerk is geen enkel probleem. Duidelijke communicatie en heldere rapportages. Een absolute aanrader!

Remco Stout

18-07-2019

na twee jaar te hebben verspild bij een ander bureau overgestapt naar Doublesmart. Geen seconde spijt van gehad. Binnen een mum van tijd een enorme boost in omzet en winst !! Aanrader !

Tony Bergsma

14-07-2020

Tony Bergsma – Vanuit Ubisoft zijn we erg tevreden met de samenwerking. Op alle facetten scoort het bedrijf erg hoog. Resultaat, service, communicatie etc.

Tijd voor een contactmomentje?
Online strategie op een bierviltje Online strategie op een bierviltje