Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 
See, Do, Think, Care

‘OK Google, hoe regel ik mijn SEO voor voice search?’

Geschreven door , op 4 december 2018, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Google Home Iedereen in de onlinemarketingwereld doet er zijn zegje over: de opkomst van voice search. Ook op de Hero Conf. in London, waar Erik en Rick afgelopen oktober waren, was voice search hot topic. En als Lees verder

Buyer persona: de ultieme stap naar meer omzet

Geschreven door , op 1 oktober 2018, in Strategie

Wat is een goede Buyer Persona, man met vraagtekend Om in het hoofd van jouw potentiële klant te kruipen, is het waardevol om hiervoor een personage te bedenken, ook wel een buyer persona genoemd. Ieder bedrijf wil zo veel mogelijk diensten of producten onder Lees verder

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak

Geschreven door , op 1 september 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak Infographics zijn intutief en maken ruwe data gemakkelijk inzichtelijk. Dankzij deze kenmerken zien we infographics tegenwoordig bijna dagelijks voorbij zien schieten in onze tijdlijn op social media en worden ze vaak in blogartikelen gebruikt om Lees verder

De .amsterdam extensie vanuit het oogpunt van Google

Geschreven door , op 2 juli 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

amsterdam-extensie Sinds het begin van het internet zijn er twee soorten domeinextensies te identificeren. Allereerst zijn er de extensies die een specifiek land aangeven, denk aan de bekende .nl voor de Nederlandse websites en .be voor Lees verder

4 Tips voor converterende webteksten

Geschreven door , op 8 juni 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

converterende-webteksten Hoog in Google staan voor belangrijke zoektermen is super. Alleen hoe effectief zijn deze topposities voor je website? Leiden de topposities ook daadwerkelijk tot leads en sales? Of haken de bezoekers af door verouderde of Lees verder

9 Krachtige manieren om je blog te promoten [infographic]

Geschreven door , op 18 mei 2015, in Strategie, Techniek

Ben je actief aan het bloggen, maar blijven relevante bezoekers en vaste lezers achterwege? Dan is de kans groot dat er binnen de promotie van de blog iets niet goed gaat. Met de juiste promotie Lees verder

SEO Consultant vinden? Hier moet je op letten!

Geschreven door , op 20 april 2015, in Strategie, Techniek, Zoekmachine Optimalisatie

SEO Consultant Als je als bedrijf op zoek bent naar een SEO consultant om je website hoger in Google te krijgen is het lastig om het kaf van het koren te scheiden. Zeker als je geen kaas Lees verder

DoubleSmart is gecertificeerd SEOshop partner

Geschreven door , op 13 maart 2015, in Conversie Optimalisatie, Strategie, Zoekmachine Adverteren

Zoekmachine-optimalisatie Dankzij de succesvolle samenwerking met verschillende SEOshop webwinkels, mag DoubleSmart zich vanaf heden gecertificeerd partner noemen van SEOshop. Dit betekent dat we webwinkeleigenaren kunnen helpen met het realiseren en vermarkten van hun webwinkel. Vindbaarheid SEOshop Lees verder

Google speelt in op mobiel zoekgedrag

Geschreven door , op 9 maart 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Beter vindbaar De tijd dat je op je telefoon keer op keer mis klikt als je wilt klikken op een bepaalde link op een website is over als het aan Google ligt. De zoekmachine reus gaat vanaf Lees verder

DoubleSmart is Google Partner

Geschreven door , op 16 februari 2015, in Nieuws, Strategie

Google Partner DoubleSmart mag zich vanaf vandaag officieel Google Partner noemen. Het keurmerk van Google laat zien dat DoubleSmart de theoretische kennis en de praktische ervaring heeft om bedrijven online beter vindbaar te maken. Wij zien deze Lees verder