Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 
See, Do, Think, Care

Black Friday: Meer omzet met je webshop met deze 5 tips

Geschreven door , op 9 oktober 2019, in Strategie, Zoekmachine Adverteren, Zoekmachine Optimalisatie

Black friday tips credit card Waar komt Black Friday vandaan? De term Black Friday is Amerikaans. De laatste vrijdag van november viel na Thanksgiving. Veel Amerikanen hadden die dag daarom vrij. Daardoor was het erg druk op de weg en Lees verder

Amazon naar Nederland: hoe zit het nu precies?

Geschreven door , op 31 juli 2019, in Nieuws, Strategie

Amazon naar Nederland, online shopping UPDATE 30 oktober 2019 De kogel is door de kerk: vanaf volgend jaar gaat Amazon beginnen met algemene verkoop via het domein amazon.nl. Dit blijkt uit een recente interne mededeling aan leveranciers van Amazon. Het Lees verder

SEO Consultant vinden? Hier moet je op letten!

Geschreven door , op 4 april 2019, in Strategie, Techniek, Zoekmachine Optimalisatie

SEO Consultant Als je als bedrijf op zoek bent naar een SEO consultant om je website hoger in Google te krijgen is het lastig om het kaf van het koren te scheiden. Zeker als je geen kaas Lees verder

Skyscraper methode: laat deze kansen niet liggen!

Geschreven door , op 11 maart 2019, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Skyscrapers uitzicht Content is king. Lekkere open deur, vind je niet? Toch klopt het als een bus. Maar zonder goede backlinks is content niet zoveel waard. Met de skyscraper methode is het mogelijk om in relatief korte Lees verder

Dit zijn dé 12 SEO-trends van 2019!

Geschreven door , op 14 december 2018, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Het is al half december en 2019 staat voor de deur. Ik ben graag op de hoogte van de laatste trends binnen mijn vakgebied. Als SEO-specialist is het namelijk ontzettend belangrijk om in te spelen Lees verder

‘OK Google, hoe regel ik mijn SEO voor voice search?’

Geschreven door , op 4 december 2018, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Google Home Iedereen in de onlinemarketingwereld doet er zijn zegje over: de opkomst van voice search. Ook op de Hero Conf. in London, waar Erik en Rick afgelopen oktober waren, was voice search hot topic. En als Lees verder

Buyer persona: de ultieme stap naar meer omzet

Geschreven door , op 1 oktober 2018, in Strategie

Wat is een goede Buyer Persona, man met vraagtekend Om in het hoofd van jouw potentiële klant te kruipen, is het waardevol om hiervoor een personage te bedenken, ook wel een buyer persona genoemd. Ieder bedrijf wil zo veel mogelijk diensten of producten onder Lees verder

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak

Geschreven door , op 1 september 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak Infographics zijn intutief en maken ruwe data gemakkelijk inzichtelijk. Dankzij deze kenmerken zien we infographics tegenwoordig bijna dagelijks voorbij zien schieten in onze tijdlijn op social media en worden ze vaak in blogartikelen gebruikt om Lees verder

De .amsterdam extensie vanuit het oogpunt van Google

Geschreven door , op 2 juli 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

amsterdam-extensie Sinds het begin van het internet zijn er twee soorten domeinextensies te identificeren. Allereerst zijn er de extensies die een specifiek land aangeven, denk aan de bekende .nl voor de Nederlandse websites en .be voor Lees verder

4 Tips voor converterende webteksten

Geschreven door , op 8 juni 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

converterende-webteksten Hoog in Google staan voor belangrijke zoektermen is super. Alleen hoe effectief zijn deze topposities voor je website? Leiden de topposities ook daadwerkelijk tot leads en sales? Of haken de bezoekers af door verouderde of Lees verder