Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 
See, Do, Think, Care

‘Mijn bedrijf wordt gevonden via voice search, en nu?’

Geschreven door , op 22 maart 2019, in Conversie Optimalisatie, Zoekmachine Optimalisatie

smart speaker en smart phone, voice search Eerder schreef mijn collega Rick een blog over SEO in verband met voice search. Zoals je vast al weet is voice search enorm in opkomst en daarom vertel ik je in deze blog over de Lees verder

Bezoek DoubleSmart op de Webwinkel Vakdagen

Geschreven door , op 15 januari 2019, in Conversie Optimalisatie, Nieuws, Zoekmachine Adverteren, Zoekmachine Optimalisatie

DoubleSmart, de partner die webwinkels helpt te groeien, is van de partij op de Webwinkel Vakdagen 2019. Na onze eerste twee keren op de Webwinkel Vakdagen in 2015 en 2016 vinden we het hoog tijd Lees verder

Leesbaarheid van webteksten verbeteren

Geschreven door , op 13 oktober 2015, in Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie In het artikel 4 tips voor converterende webteksten besteedt Rick aandacht aan vier factoren die invloed hebben op de conversie van de teksten. Een van de factoren die daarin wordt aangehaald is de leesbaarheid van Lees verder

DoubleSmart is gecertificeerd SEOshop partner

Geschreven door , op 13 maart 2015, in Conversie Optimalisatie, Strategie, Zoekmachine Adverteren

Zoekmachine-optimalisatie Dankzij de succesvolle samenwerking met verschillende SEOshop webwinkels, mag DoubleSmart zich vanaf heden gecertificeerd partner noemen van SEOshop. Dit betekent dat we webwinkeleigenaren kunnen helpen met het realiseren en vermarkten van hun webwinkel. Vindbaarheid SEOshop Lees verder

Waarom levert je website geen klanten op?

Geschreven door , op 27 oktober 2014, in Conversie Optimalisatie, Zoekmachine Optimalisatie

klant-voor-winkel Tegenwoordig kunnen we wel stellen dat ieder bedrijf een website heeft. Toch weten maar weinig bedrijven hun website succesvol in te zetten als marketingkanaal waardoor aanvragen, telefoontjes, emails en klanten uitblijven. Zonde man! Een goede Lees verder

Conversie optimalisatie vs. zoekmachine optimalisatie: de valkuilen

Geschreven door , op 6 oktober 2014, in Conversie Optimalisatie, Zoekmachine Optimalisatie

Conversie Optimalisatie Allemaal leuk hoor, die topresultaten in de zoekmachine, maar uiteindelijk wil je gewoon conversies draaien met je website. Direct omzet door een aankoop, of indirect door bijvoorbeeld een offerteaanvraag. Conversie optimalisatie is dan ook geen Lees verder

42 Conversie tips voor je website

Geschreven door , op 29 september 2014, in Conversie Optimalisatie, Web Analytics

Conversie Optimalisatie Je hebt misschien op dit moment wel een hele mooie website staan, voorzien van alle toeters en bellen. Klanten complimenteren je vaak over het design en de professionele uitstraling van je website. In je Google Lees verder

Doelen instellen en conversie meten

Geschreven door , op 8 september 2014, in Conversie Optimalisatie, Web Analytics

Google Analytics Het grote voordeel van online marketing: "meten is weten!". Zon 80% van de Nederlandse websites maken gebruik van Google Analytics. Toch hebben veel ondernemers nog niet in kaart wat er precies gebeurt op de website, Lees verder

Conversie optimalisatie in je webshop

Geschreven door , op 12 maart 2014, in Conversie Optimalisatie

Verkeer genereren naar je webwinkel is n maar van je bezoeker een klant maken is een hele andere tak van sport. In dit artikel wil ik je de principes van conversie optimalisatie bij brengen. Bij Lees verder