Loader

Kenniscentrum doublesmart

Kennis moet gedeeld worden, altijd en overal
 

Hoera! DoubleSmart heeft een zusje

Geschreven door , op 6 februari 2017, in Nieuws

Hoera! Met grote vreugde en dankbaarheid geven wij kennis van de geboorte van ons zusje. Double Service Creatief Flexibel Web. We noemen haar: DoubleWeb 01-01-2017 te Moordrecht Een zusje voor DoubleSmart Blij en met lichte trots Lees verder

De impact van voice search op zoekmachine optimalisatie

Geschreven door , op 31 oktober 2016, in Zoekmachine Optimalisatie

Een zoekopdracht uitvoeren met behulp van voice search is voor de meeste mensen niet onbekend. Zo gaf de CEO van Google Sundar Pichai in Mei 2016 aan dat ruim 20 procent van de zoekopdrachten op Lees verder

Google maakt een zoekwoordenonderzoek moeilijker

Geschreven door , op 23 september 2016, in Nieuws, Online Adverteren, Zoekmachine Optimalisatie

Gelimiteerd gebruik keyword planner Als je als bedrijf niet actief gebruik maakt van Google AdWords dan moet je voortaan genoegen nemen met een Google Keyword Planner die minder specifieke informatie vrijgeeft dan voorheen. Waar de Keyword tool eerder te Lees verder

Customer Match: gerichter adverteren

Geschreven door , op 26 februari 2016, in Online Adverteren, Zoekmachine Adverteren

Customer Match begeleiding Customer Match is door Google gelanceerd om adverteerders een middel te geven om gemakkelijker de doelgroep te bereiken. Het concept is op het moment van schrijven al een paar maanden live en in dit artikel Lees verder

Zoekmachine optimalisatie SEOshop – Inrichten van categorieën

Geschreven door , op 18 januari 2016, in Zoekmachine Optimalisatie

Categorieen aanmaken in SEOshop Binnen de meeste webwinkels gelden de categorieën als ruggegraat voor de navigatiestructuur. De verschillende categorieën komen terug in het hoofdmenu van de webwinkel en vormen daarmee houvast voor de bezoeker die op zoek is naar Lees verder

Leesbaarheid van webteksten verbeteren

Geschreven door , op 13 oktober 2015, in Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie In het artikel 4 tips voor converterende webteksten besteedt Rick aandacht aan vier factoren die invloed hebben op de conversie van de teksten. En van de factoren die daarin wordt aangehaald is de leesbaarheid van Lees verder

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak

Geschreven door , op 1 september 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

Infographics gebruiken binnen je SEO aanpak Infographics zijn intutief en maken ruwe data gemakkelijk inzichtelijk. Dankzij deze kenmerken zien we infographics tegenwoordig bijna dagelijks voorbij zien schieten in onze tijdlijn op social media en worden ze vaak in blogartikelen gebruikt om Lees verder

Adverteren via Instagram staat voor de deur

Geschreven door , op 24 augustus 2015, in Online Adverteren

Ongeveer anderhalf jaar geleden presenteerde Instagram voor de eerste keer hun advertentieplatform aan een selecte groep adverteerders in de Verenigde Staten en Canada. De advertenties zijn in Nederland nog niet zichtbaar, maar het belooft er Lees verder

De .amsterdam extensie vanuit het oogpunt van Google

Geschreven door , op 2 juli 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

amsterdam-extensie Sinds het begin van het internet zijn er twee soorten domeinextensies te identificeren. Allereerst zijn er de extensies die een specifiek land aangeven, denk aan de bekende .nl voor de Nederlandse websites en .be voor Lees verder

4 Tips voor converterende webteksten

Geschreven door , op 8 juni 2015, in Strategie, Zoekmachine Optimalisatie

converterende-webteksten Hoog in Google staan voor belangrijke zoektermen is super. Alleen hoe effectief zijn deze topposities voor je website? Leiden de topposities ook daadwerkelijk tot leads en sales? Of haken de bezoekers af door verouderde of Lees verder